Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 409399 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #255 : 24. februar 2011, 15:37 »
wf, både på proteinshoppen og bodypower på nordby...

Uansett begge er bra, men enig, etter et par ganger, så blir det bare en garanti for god trening uansett form, man merker det først uten, at man fort ikke orker like mye som med.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #256 : 24. februar 2011, 15:59 »
wf, både på proteinshoppen og bodypower på nordby...

Uansett begge er bra, men enig, etter et par ganger, så blir det bare en garanti for god trening uansett form, man merker det først uten, at man fort ikke orker like mye som med.


akkurat derfor jeg roet ned på mine pre workout supplemanger, er en ond sirkel og skulle være avhengig av disse tingene for og få en god økt.. det er gull og ha liggende hvis man greier og bruke det kun dager man virkelig trenger et løft eller man greier og begrense seg til f.eks 1mnd med 2-3mnd av osv

så nybegynnere innen pre workout produkter og nybegynnere som skulle lese denne tråden burde tenke nøye over om dere egentlig trenger det.



The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #257 : 24. februar 2011, 16:13 »
Evt. begrense bruken til kun på diett, da energinivåene virkelig går på en trøkk etterhvert som kaloriinntaket blir mindre..

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #258 : 24. februar 2011, 16:25 »
Evt. begrense bruken til kun på diett, da energinivåene virkelig går på en trøkk etterhvert som kaloriinntaket blir mindre..

yepp det også Smiley
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #259 : 24. februar 2011, 17:48 »
ikke noe for begynnere, jeg bruker annenhver trening, maks 2-3 x i uka... mest for den syke pumpen uansett. Tror egentlig at jeg kunne vært for uten de andre stimulantene, koffein merker jeg knapt noe til uansett, drikker altfor mye kaffe.. blir jo gjerne 5-6 kopper på jobb og 3-4 kopper doble nespressor hjemme på kvelden. Sover best med en espresso før leggetid.

Men Size on som jeg drikker hver trening, fungerer greit alene. Trene kun på vann derimot, det er blitt litt slitsomt.   
Size on anbefales på det sterkeste, spesielt til begynnere framfor NO produkter.

Tok jacked på dagens bryst og triceps økt, 20 min før trening, 1,5 scoops, 4 timer siden siste måltid. Forskjellen ble ikke mere guffe egentlig, men BA prikkingen kom etter ca 15 min. Den liker jeg ;-)   Sykt god økt!

Det jeg liker med WF er at den funker best å drikke på trening, noe som gjør at den ikke kommer i veien for pre workout måltidet en del liker)  Drikker wf først, når den er tom, går jeg over på size on, som jeg gradvis tilsetter mere vann så den holder til slutten, så tar jeg 2 scoops ON whey eller musclemilk, før jeg forlater gymmet.

Så anbefalt Harryliste for 6mnders forbruk
1x WF eller 2x Jack3d (skal prøve superpump max når den kommer og)
3 xSize on maximum preformance (du vil angre hvis du kun kjøper en boks)
4x muscle milk ol. protein, men denne er så digg at alt annet blir nedtur.
2xAnimal stak eller  4x zma og  nok tribulus.
2xnovedex xt mens den ennå er tilgjengelig.  Brukes i perioder, den funker, men tror ikke den er helt trygg i lengden, da den faktisk ...tja funker.
De fleste tilskuddene til ALRi er ok, men kommer ikke til å kjøpe igjen med det første. JWE ga en styrke boost dog, BAM og pro anabol syns jeg ikke gjorde noe. Så JWE kan vurderes ved mangel på annen morro.


De tilskuddene fikk meg opp nesten 10kg på 6mndr, så noe hjelp må det være i dem...



Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #260 : 24. februar 2011, 19:00 »
kun 3 ting jeg ville brukt på listen din, et pre workout-protein-creatin

tribilus er rent tull vurderte og teste det engang men heldigvis søkte jeg litt rundt og leste litt forskning og ikke noe positivt og finne f.eks testet ut her: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17530942

animal stak minimalt med effekt vel? og strengt tatt testo boostere er nå for the old crew uansett hvis man ikke har noe medisinsk tilstand som senker testosteron produskjonen mere en normal

sizeon syntes jeg virker spennende med mye bra tilbakemeldinger men hvor mye mer en vanlig kreatin får man egentlig ut av det er spørsmålet?

10kg på 6mnd.. kreatin mono=på meg 5kg opp så 6mnd igjen under 1kg pr mnd tror igrunn en liten kcal endring hadde ordnet den Cheesy

novedex lagde phil på forumet egen logg på syntes jeg husker han hadde ingen resultater.

alri hmmm.. Tongue

beklager og diskutere dette i jack3d tråd bare følte siden mange litt ferskere forum medlemer her inne leser denne tråden og kanskje nybegynnere? som tror de kan handle inn listen din og gaine 10kg kun ved de burde kanskje få et annet innspill fra andre også.


The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Power8lethic

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #261 : 24. februar 2011, 19:28 »
ikke noe for begynnere, jeg bruker annenhver trening, maks 2-3 x i uka... mest for den syke pumpen uansett. Tror egentlig at jeg kunne vært for uten de andre stimulantene, koffein merker jeg knapt noe til uansett, drikker altfor mye kaffe.. blir jo gjerne 5-6 kopper på jobb og 3-4 kopper doble nespressor hjemme på kvelden. Sover best med en espresso før leggetid.

Men Size on som jeg drikker hver trening, fungerer greit alene. Trene kun på vann derimot, det er blitt litt slitsomt. 
Size on anbefales på det sterkeste, spesielt til begynnere framfor NO produkter.

Tok jacked på dagens bryst og triceps økt, 20 min før trening, 1,5 scoops, 4 timer siden siste måltid. Forskjellen ble ikke mere guffe egentlig, men BA prikkingen kom etter ca 15 min. Den liker jeg ;-)   Sykt god økt!

Det jeg liker med WF er at den funker best å drikke på trening, noe som gjør at den ikke kommer i veien for pre workout måltidet en del liker)  Drikker wf først, når den er tom, går jeg over på size on, som jeg gradvis tilsetter mere vann så den holder til slutten, så tar jeg 2 scoops ON whey eller musclemilk, før jeg forlater gymmet.

Så anbefalt Harryliste for 6mnders forbruk
1x WF eller 2x Jack3d (skal prøve superpump max når den kommer og)
3 xSize on maximum preformance (du vil angre hvis du kun kjøper en boks)
4x muscle milk ol. protein, men denne er så digg at alt annet blir nedtur.
2xAnimal stak eller  4x zma og  nok tribulus.
2xnovedex xt mens den ennå er tilgjengelig.  Brukes i perioder, den funker, men tror ikke den er helt trygg i lengden, da den faktisk ...tja funker.
De fleste tilskuddene til ALRi er ok, men kommer ikke til å kjøpe igjen med det første. JWE ga en styrke boost dog, BAM og pro anabol syns jeg ikke gjorde noe. Så JWE kan vurderes ved mangel på annen morro.


De tilskuddene fikk meg opp nesten 10kg på 6mndr, så noe hjelp må det være i dem...



Hørt at blodtrykket har en tendens å kjøre seg ganske høyt opp på sånn pre-workout produkter, så det kan vel være lurt å kjøre en syklus ?Tror ikke det er helt bra for kroppen å gå for lenge på det hvertfall, spesiellt ikke i kombinasjon med de andre produktene...
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #262 : 24. februar 2011, 20:30 »
Hørt at blodtrykket har en tendens å kjøre seg ganske høyt opp på sånn pre-workout produkter, så det kan vel være lurt å kjøre en syklus ?Tror ikke det er helt bra for kroppen å gå for lenge på det hvertfall, spesiellt ikke i kombinasjon med de andre produktene...

Det er iallefall mange som får høyt blodtrykk av NO xplode, så du har nok helt rett.

Ingen av disse PWO`ene er bra for kroppen både på kort og lengre sikt, men vi har dem likevel Wink
Men jeg synes det er helt rett å informere nybegynnere at dette er ikke noe å tulle rundt med, men gi mest mulig riktige opplysninger slik at man kan velge selv.

men BA prikkingen kom etter ca 15 min. Den liker jeg ;-)   Sykt god økt!

Jeg aner ikke hvorfor, men denne prikkingen gir meg en boost, mulig placebo, men jeg tar gjerne slik at kløen blir nesten utholdelig. Når jeg da begynner å trene forsvinner kløen akkurat i det jeg løfter, jo tyngre jo bedre. Klarer meg ikke uten b-alanin.

Nå har jeg aldri prøvd ren DMAA så kan hende ved store doser at det er mer likt, men slik som produktet jack3d er kan det ikke sammenlikned med amf.

http://psychonaut.com/post-32412.html?f=15

Jeg vil tro at den innholder noe sånt som 20-30 mg DMAA per scoop.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #263 : 24. februar 2011, 23:31 »
vel, får vel legge til at de nesten 10kg, inkluderer mye mat og en uheldig spekk pålegging, og at jeg hadde gått ned litt først pga. mye snekring, og mindre trening. Så fra tidligere max, vil jeg si ca 6 kg, men er på vei videre opp nå..
Er mange faktorer som spiller inn, samnt bra trening og nok mat, men har gjordt det før, men langt dårligere resultater.
 

gikk på kreatin før denne økningen og.  Kompis av meg gikk opp 5 kg på ca 2 mnder.. med Wf, sizeon og nov-xt   men han hadde ikke brukt kreatin, og size on er et fint kreatin tilskudd eller komplett på gymmet drikk. Ganske sikkert mest kreatin gains, men han ble mere deffa enn "utvannet"

nærmer meg skummelt 40(isj), så test boostere merkes, men ikke nødvendigvis bare for muskler....  jeg syns som sagt noen av dem funker, sikkert kombinert med kosthold og rett trening.  kan være innbildning , naturligvis.

Prøver animal stak nå, koster tross alt bare dobbelt så mye som en mnd med ZMA, som den inneholder mm.  greit alt i ett produkt,


For en begynner ville vi vel kuttet ut alt unntatt size on og prottis ja, ingen som har trent under et år trenger NO produkter egentlig....


Akkurat nå bruker jeg kun jack3d eller WF  maks, hver  2-3. trening... 
Size on, halv scoop, kun trenings dager.  eneste kreatin jeg tar 4-5 dager i uka.
Muscle milk, flere om dagen.
Animal stak før legge tid. 



Alle har sine preferanser, men når jeg er på harrytur, kjøper jeg ting jeg ikke får her til lands... gidder ikke kjøpe ON whey for å spare noen kr, eller vanlig kreatin, da støtter jeg heller norske butikker.

Tilbake til Jack3d..




Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #264 : 25. februar 2011, 08:43 »
3 doseringer til trening = altfor mye for meg.
2 doseringen for å våkne opp til skolen = for mye.

Vil ikke dosere på en stund, prøver å trener uten å ser om jeg får en crash - som jeg har fått etter hver trening med jack3d.

Første trening på en stund uten jack3d - null crash.

Hva mener du "crash"
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #265 : 25. februar 2011, 09:39 »
tror crash er litt på dagsformen,

mine krasjer, som egentlig ikke skjer så ofte lenger, da jeg vet hva som forårsaker dem,  består av at jeg blir utrolig slapp og sliten et par timer etter på, men det går over.
Beste måte å unngå det er å ete et "beafcake" sized måltid en times tid etter trening...

Eller drikke no produktet istedenfor vann i starten av økta, da får du peak ca 15-30 min inn i treningen, når du begynner å bli sliten, og du rekker å spise etter trening før du har kommet ned igjen.

Merker at jo lenger før trening jeg tar slike, jo kortere tid etter trening kan du oppleve å bli skikkelig sliten, og på kanten av å kaldsvette og bare måtte ha mat...
Samnt jo færre kroppsdeler man trener, jo mindre crash... tror rett og slett man trener litt meere og hardere med dette, noe som kroppen virkelig kjenner etterpå.

Jeg krasjer som sagt sjelden med forholdsregler.


Men her er to spørsmål :

1. Der som ikke kjenner noe til dette, kan dere skrive opp hva dere trente den dagen, hvor mange øvelser set og reps.. ?

2. Dere som krasjer hardt, list opp det samme ?

Tror jeg ser noe jeg har funnet ut av selv. For lave reps og HIT trening, og man merker lite effekt av disse.
For mange kroppsdeler per økt, og man går ned for telling etterpå. 



Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #266 : 25. februar 2011, 17:45 »
Noen som vet hva jeg kan forvente?


Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret
25.02.2011 14:44    0024 OSLO 
Avvik i produksjonen
Årsak: Antatt tollpliktig
Tiltak: sendt til tollundersøkelse
23.02.2011 12:49    0001 OSLO 
Sendingen er ankommet mottakerlandet
23.02.2011 10:32    0001 OSLO 
Sendingen er sendt fra avsenderland
22.02.2011 09:50    

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #267 : 25. februar 2011, 17:58 »
Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men "Jack3d" har resultert i postive dopingprøver for mange idrettsutøvere rundt om i verden den siste tiden, også i Norge.

Det slår ut på "Metylheksanamin" som heller ikke er oppgitt i varedeklerasjonen.

Så er folk opplyst om det.



Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #268 : 25. februar 2011, 18:50 »
Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men "Jack3d" har resultert i postive dopingprøver for mange idrettsutøvere rundt om i verden den siste tiden, også i Norge.

Det slår ut på "Metylheksanamin" som heller ikke er oppgitt i varedeklerasjonen.

Så er folk opplyst om det.


Hva sører er, og gjør Metylheksanamin?
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!