avstemning
Spørsmål: Hva ønsker du bilder/evt videoer av ?
Trening på gym/strongman - 14 (56%)
Overkropp front - 11 (44%)
Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Adrian.k Bildelogg ! Massiv bildeoppdatering side 42 !  (Lest 115661 ganger)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

1kcal er vel 4,2 kJ

2240kcal = 9408 kJ
Gikk litt fort når jeg så på boksen.. Er nøyaktig 9380 kj i boksen.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

1kcal er vel 4,2 kJ

2240kcal = 9408 kJ



400g protein er omtrent det dobbelte av det du trenger, så reduser mengden protein og øk karbohydratinntaket.

Jeg vet godt at fettinholdet og proteinene er svært mye, derfor spurte jeg noen om de visste hva jeg burde ha istedenfor noen andre ting.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Begynner å tvile på mitt lille 107 kg prosjekt.

vekta ligger på skuffende 79 nå, altså 6 kg mindre enn da jeg målte meg.
Fettet skal opp, men jeg tviler på det blir en kroppsvekt på 107 før året er ferdig.
Men blir spennendes å se ! Håper på fett resultater !! Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Tør jeg spørre hvorfor du vil øke så mye i fettmasse?
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Tør jeg spørre hvorfor du vil øke så mye i fettmasse?
Du turte jo ! hvorfor spør du om å tørre ? Jeg er da ikke noe skummel.

Hehe, grunnen er fordi jeg vil ha en god isolasjon rundt kroppen, ikke fordi jeg tror jo mere fett jo bedre, eller mere å ta i mere å være glad i.

Men får å ha mest mulig å bygge på de fleste stedene, og slik at jeg kan holde meg på dette nivået en god stund før jeg deffer.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Du turte jo ! hvorfor spør du om å tørre ? Jeg er da ikke noe skummel.

Hehe, grunnen er fordi jeg vil ha en god isolasjon rundt kroppen, ikke fordi jeg tror jo mere fett jo bedre, eller mere å ta i mere å være glad i.

Men får å ha mest mulig å bygge på de fleste stedene, og slik at jeg kan holde meg på dette nivået en god stund før jeg deffer.

Skjønner skjønner. Blir morro å se om det blir skikkelig størrelse ettervert. (og nei, jeg mente ikke at du var liten  Wink)
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Får da håpe det blir noe ut av det ja ! Smiley
Blir litt kjedelig å forlate fett prosenten jeg har nå da, liker å få mye komplimenter, musklene syns jo lite med mye fett, og nesten ikke noe med 107 kg når jeg er 1.73 høy.

Men jeg kommer til å stoppe om det blir altfor mye fett, 20+ kroppsøkning er jo drøyt mye, så vi får se hvor mye jeg går opp i, skal iallefall få en akseptabel fett %

600 hundre innlegg !
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Nå begynner alt å bli bedre, fikk ikke sove idag, så må døyne til skolen, og heller vrenge døgnrytmen min over til skole søvn igjen, hehe.
begynner å bli drevent trøtt nå, så skal nok spise noe kylling snart.
Ellers starter treninga neste uke, stinga skal tas ut på mandag, forhåpentligvis før skolen starter, så kan jeg dra rett til trening etter skolen er slutt.

Blir så deilig å trene igjen, kan virkelig ikke vente !!
Glad alt dette greiene er over, så det er deilig at alt er på bedringens vei Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Ble ganske seint ikveld, Men men, blir tidligere imorra !
planene fremover nå er å dra til oslo og få veiledning av tommi thorviken, koste hva det koste vil Cheesy
Tenker det blir litt hjelp med kosthold og trening, får ta med meg treningskameraten min dit, så vi begge kan få litt vett hehe..

Ellers har jeg trening imorra, hva aner jeg ikke, men det blir iallefall deilig å trene igjen, gleder meg som en liten unge.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Ble ganske seint ikveld, Men men, blir tidligere imorra !
planene fremover nå er å dra til oslo og få veiledning av tommi thorviken, koste hva det koste vil Cheesy
Tenker det blir litt hjelp med kosthold og trening, får ta med meg treningskameraten min dit, så vi begge kan få litt vett hehe..

Ellers har jeg trening imorra, hva aner jeg ikke, men det blir iallefall deilig å trene igjen, gleder meg som en liten unge.

Hva tenker du han skal veilede deg med? Smiley Være din personlige trener, eller?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Hva tenker du han skal veilede deg med? Smiley Være din personlige trener, eller?

Tenker det blir det, og hjelp til å sette opp en god bulk, jeg føler at jeg ikke er erfaren nok til noen av delene, så jeg betaler heller litt ekstra penger får å få endel hjelp, enn å kaste bort treninger med 0 fremgang.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Tenker det blir det, og hjelp til å sette opp en god bulk, jeg føler at jeg ikke er erfaren nok til noen av delene, så jeg betaler heller litt ekstra penger får å få endel hjelp, enn å kaste bort treninger med 0 fremgang.

Du må huske at fremgangen ikke kommer over natten, det tar tid, dessverre. Jeg personlig syns det er unødvendig å bruke så mye penger, når du egentlig klarer det fint uten denne personlige treneren. Hva er det du sliter med da? Hvorfor er det ikke fremgang? Tror du han gjør at fremgangen booooster på, fordi han er så stor? Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Du må huske at fremgangen ikke kommer over natten, det tar tid, dessverre. Jeg personlig syns det er unødvendig å bruke så mye penger, når du egentlig klarer det fint uten denne personlige treneren. Hva er det du sliter med da? Hvorfor er det ikke fremgang? Tror du han gjør at fremgangen booooster på, fordi han er så stor? Smiley


Hør her, jeg ligger i det samme stadiet jeg gjorde får 1 år siden, etter min mening har jeg ikke forandert meg noe, utenom de 10 ekstra kg med fett jeg har fått på kroppen.
Jeg har nesten ikke økt i styrke heller.

Grunnen til at jeg velger han, er fordi jeg har hørt mye positivt om han, han kunne får meg godt vært en spinkel liten gutt om han kunne det han drev med.
Penger har en liten betydning for meg bare jeg blir fornøyd med det jeg får, noe jeg blir om jeg får fremgang.

21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Om styrken din ikke går fremover, gjør du noe feil. Det vil si små feil, som er enkle og rette opp i.. Du mener 10kg bare fett? Syns du høres litt motivasjons løs ut nå, ettersom du attacker deg selv såpass.. I mine øyne er du veltrent for alderen.......
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Om styrken din ikke går fremover, gjør du noe feil. Det vil si små feil, som er enkle og rette opp i.. Du mener 10kg bare fett? Syns du høres litt motivasjons løs ut nå, ettersom du attacker deg selv såpass.. I mine øyne er du veltrent for alderen.......

Ja, men jeg føler at jeg ikke presterer bra nok, jeg er perfeksjonist, ting skal alltid være riktig.
Nei, jeg er full av motivasjon, jeg trenger bare mere hjelp
Jeg vil ikke påstå at kosten min er helt på trynet, jeg spiser sunt, jeg dropper mat som ikke er bra får meg, jeg bruker mye penger på mat.
Jeg har hatt 2 veildere innen kost, som jobber med dette, og jeg følger mat program som jeg har blitt gitt fra dem, bare med endel mere sunne karbs, og proteiner.

Jeg har kjørt 1 styrkeløft program fra styrkeloft.no
Jeg har kjørt powerbuilding programmet fra iform.no
Jeg har trent av egen erfaring, altså trent mye basisøvelser.
Jeg har bare trent basisøvelser litt
Jeg holder nå også på med GVT (German volum training) som jeg skal fullføre 12 uker.
Jeg øker får hver økt jeg tar, ejg sover mye, jeg trener mye, jeg spiser mye, hva kan være problemet ?

Jeg kan godt være "godt trent" som 16 åring, men jeg mener at jeg ikke er godt nok trent, kan bli mye større, så ingen vits i å bruke godt trent greia, fordi jeg skal ikke bruke tiden min på gymmet til å bli godt trent, jeg bruker tiden min på å bli så sterk jeg kan bli.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!