Skrevet av Emne: skal, skal ikke ta kosttilskudd?  (Lest 1477 ganger)

Utlogget rbkgutt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

skal, skal ikke ta kosttilskudd?
« : 30. januar 2011, 21:31 »
hei.
jeg er en gutt på 193 og veier 65 kg. dette vet jeg er EKSTREMT lite, og jeg er villig til å ta tak i problemet. jeg trener fotball 2 ganger i uka. jeg kjøpte mutant mass for en liten stund tilbake, og det jeg lurer på er om det er lurt å bruke mutanten? det vil ikke bare legge seg på magen? ettersom jeg ikke trener med vekter for øyeblikket. jeg vil bruke den slik at det skal være lettere å fylle opp kal inntaket på en da. ettersom jeg ikke klarer å tukte i meg MASSE mat om gangen, så er dette et veldig bra erstating for meg. vil bruke av den to ganger om dagen.
har også skyhøy forbrenning.
skal begynne på vektene etter hvert.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: skal, skal ikke ta kosttilskudd?
« #1 : 30. januar 2011, 21:34 »
hei.
jeg er en gutt på 193 og veier 65 kg. dette vet jeg er EKSTREMT lite, og jeg er villig til å ta tak i problemet. jeg trener fotball 2 ganger i uka. jeg kjøpte mutant mass for en liten stund tilbake, og det jeg lurer på er om det er lurt å bruke mutanten? det vil ikke bare legge seg på magen? ettersom jeg ikke trener med vekter for øyeblikket. jeg vil bruke den slik at det skal være lettere å fylle opp kal inntaket på en da. ettersom jeg ikke klarer å tukte i meg MASSE mat om gangen, så er dette et veldig bra erstating for meg. vil bruke av den to ganger om dagen.
har også skyhøy forbrenning.
skal begynne på vektene etter hvert.


Antageligvis innbilt skyhøy forbrenning. Tynn er du, men det er fordi du spiser for lite og trener aktivt. Ikke på grunn av høy forbrenning.

Er ingenting i vei for å bruke mutant mass. Vil legge seg jevnt over kroppen.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget OleMK

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 9

Sv: skal, skal ikke ta kosttilskudd?
« #2 : 30. januar 2011, 21:45 »
Bare hiv i deg Mutant Massen! Men for all del husk å spis skikkelig mat først. Jeg bruker å hive i meg 3 toppa scoops med Mutant mass blanda ut i melk etter Frokost,middag og kvelds. Det burde funke for deg også Wink   

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: skal, skal ikke ta kosttilskudd?
« #3 : 31. januar 2011, 19:28 »
Vil du legge på deg kvalitetsmasse så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal trene vekter, med mindre du ønsker å kun legge på deg fett, som jo ville vært vektøkningen med det programmet

Utlogget rbkgutt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: skal, skal ikke ta kosttilskudd?
« #4 : 31. januar 2011, 22:07 »
målet mitt er vel bare å øke vekta til det litt mer normale uten at det bare lir fett på magen :Smiley

Utlogget rbkgutt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: skal, skal ikke ta kosttilskudd?
« #5 : 01. februar 2011, 22:27 »
vil bare meddele at idag har presset innpå netsen 4000 kalorier. dette lover bra for fremtiden, men er det greit å ligge på rundt 3000 kal hver dag?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!