Skrevet av Emne: Hva synes dere? Gutt 16  (Lest 19098 ganger)

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #30 : 21. februar 2011, 22:19 »
ÆSJ fyfaen for et styggt håndkle!

Grei form og fettprosent! Bra utgangspunkt for videre bygging Smiley

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #31 : 21. februar 2011, 22:34 »
Nei, er ikke homo.


Neida, men gidder ikke det pisset. Tongue

Okei, så hold kjeft - før du har noe å vise til selv, ha en god kveld.

Utlogget Krabbatten

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #32 : 21. februar 2011, 22:40 »
Okei, så hold kjeft - før du har noe å vise til selv, ha en god kveld.
Gutten her er ute etter respons. Han sa ikke noe om at han bare ønsket respons fra dem uten bildelogg.

Så hold kjeften på deg du Wink
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget Finn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #33 : 21. februar 2011, 22:42 »
Why don't you both shut up!???
Did you hear that Meg? Guys can marry other guys now. So...this is awkward, but I mean, if they can do that, that is pretty much it for you, isn't it? I mean you as well pack it in. Game over.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #34 : 21. februar 2011, 22:45 »
Gutten her er ute etter respons. Han sa ikke noe om at han bare ønsket respons fra dem uten bildelogg.

Så hold kjeften på deg du Wink

Er du kun ute etter å slenge dritt og skape krangler?

Man kan utmerket godt holde en fin tone selv om man kommer med kritikk Wink

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #35 : 21. februar 2011, 22:46 »
Gutten her er ute etter respons. Han sa ikke noe om at han bare ønsket respons fra dem uten bildelogg.

Så hold kjeften på deg du Wink

Tingen er at du er usaklig og frekk, på inget grunnlag.
Greit nok å gi konstruktiv kritikk, men det var ikke det du gav.

Peace out, I'm done!

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #36 : 21. februar 2011, 22:55 »
Må vell støtte rocky her.. Unødvendig med kretsmesterskap i det å være motbydelig.
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Finn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #37 : 21. februar 2011, 23:03 »
Når folk legger ut et bilde, og ber om hva folk synes. Så mener jeg at man bør tåle litt kritikk. Mulig Herremann kunne pyntet litt på ordene han skrev ned, istedenfor å si sin mening rett ut. Men ikke alle som gidder å surre rundt grøten  Tongue. Synes heller ikke han var usaklig.

ANyways; ikke vits å lage en kjempe diskusjon av det.
Did you hear that Meg? Guys can marry other guys now. So...this is awkward, but I mean, if they can do that, that is pretty much it for you, isn't it? I mean you as well pack it in. Game over.

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #38 : 21. februar 2011, 23:24 »
Hvorfor trenger kritikk å være så forbanna negativt, slik herrmann spytter den ut? er ikke å "gå rundt grøten" å ordlegge seg på en smartere / penere måte. Er faktisk en mer effektiv måte. Så hvorfor holde på slik? Er flere psykiske faktorer med, som f.eks. at personen er 16 år. Slutt å te dere som idioter (herrmann) og vær H-Y-G-G-E-L-I-G! (Ordnett.no : Hyggelig - (især om person(er)) tiltalende; behagelig å være sammen med: en hyggelig kar / en hyggelig forsamling; vennlig og elskverdig: han har alltid vært hyggelig mot meg / vær litt hyggelig, da!; oksen så ikke videre hyggelig ut)

Takk for meg, stå på !!!
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #39 : 21. februar 2011, 23:37 »
Muskelfibertyper

Med å trene så mange reps, aktiverer du type I muskelfibrer, dette er de utholdende, men ikke særlig sterke. Det du vil, er å aktivere type IIA og IIX muskelfibrer, der IIA er sterke og utholdende, mens IIX er de mest eksplosive (1RM). Når du trener med få reps og høyere vekt, vil type IIX fibrer gå over til type IIA fibrer, noe som er veldig ønskelig for de fleste. Med type IIA fibrer, er musklene sterke og noe utholdende. Type I muskelfibrer er veldig lange og slake, type IIA er kortere (generere mer kraft, men varer kortere), mens type IIX er de korteste. Type IIA fibrer kan IKKE(!) gå over til type I fibrer, det er bare at med slik trening du har gjort, har du stimulert type I og ikke type IIA eller IIX. Beste sammenligningen, (for å gjøre dette litt lettere forståelig) er en maratonløper kontra en sprinter, der maratonløperen er veldig slak og tynn; mens sprinteren har større muskler.
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget Armwrestler_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 67
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 67

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #40 : 21. februar 2011, 23:44 »
da må jeg bare beklage det håndkle, men var det jeg hadde og bare la det ut for å se hva folk synes...
vil også beklage at jeg i det hele tatt la ut noe... må man virkelig være skikkelig svær og sterk for å få låv til å legge ut bilder her? Og det værste av alt er at spydighetene kommer fra de som ikke har guts til å legge ut ett jævla bilde av seg selv engang... faen så tragisk!

Utlogget Bighush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 242

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #41 : 21. februar 2011, 23:50 »
Det er veldig typiske kommentarer her på forumet, en "større jo bedre" mentalitet. Muligens er det fordi folk ikke har evnen til å kjøre en ordentlig deff og går rundt småfeite hele året. Det er ikke like kult å ha 40++ armer med 25% fett. Da syntes jeg din fysikk er mer "attraktiv".

Anngående bildet har du ett godt utgangspunk å bygge videre på, husk at det tar mange år å bygge bra kropp.

Utlogget Finn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #42 : 21. februar 2011, 23:56 »
 Tongue Var jeg som starta den "håndkle" greien. Fra min side så var det bare kødd, og jeg er sikker på at alle andre hang seg på den, bare på gøy. Ikke noe noe galt med det håndkle, lover! hehe.
       Du spurte om hva du kunne forbedre. Hadde rett og slett ikke peiling, da jeg ikke har noe øye for det. Så da dro jeg fram som sagt den håndkle greien som en liten spøk  Smiley Så ingen grund til å beklage det.
Did you hear that Meg? Guys can marry other guys now. So...this is awkward, but I mean, if they can do that, that is pretty much it for you, isn't it? I mean you as well pack it in. Game over.

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #43 : 22. februar 2011, 00:01 »
da må jeg bare beklage det håndkle, men var det jeg hadde og bare la det ut for å se hva folk synes...
vil også beklage at jeg i det hele tatt la ut noe... må man virkelig være skikkelig svær og sterk for å få låv til å legge ut bilder her? Og det værste av alt er at spydighetene kommer fra de som ikke har guts til å legge ut ett jævla bilde av seg selv engang... faen så tragisk!

Du skal da ikke beklage for å ha laget en bildeprofil, bare fordi noen useriøse forumfjompenisser kommer med usaklig negativ kritikk. I mine øyne så har du oppnådd det du kan oppnå med den type trening du har gjort, altså pushups og pullups i en alder av 16 år.

Nå burde neste steg være å begynne på ett gym, så kan du oppdatere profilen din etter ett par mnd. Med hovedfokus på baseøvelser som markløft, knebøy, benkpress og skulderpress kommer du veldig langt på ett par mnd om du spiser nok og trener tungt nok! Smiley Stå på, og aldri finn på å gi opp uansett hva noen måtte si! Wink
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #44 : 22. februar 2011, 00:03 »
Føler meg litt snytt her ! er stolt som en hane ang. mitt innlegg om muskelfibertyper, men så legger ingen merke til det ! *later som om stoltheten ikke er skadeskutt...*
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!