Skrevet av Emne: Beste kampsporten for  (Lest 11677 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Beste kampsporten for
« #30 : 10. april 2011, 16:06 »
Ikke heng deg opp i detaljer. Selvkorrigering; Å gå er nesten alltid et alternativ. Du lager dette til et større problem enn det er. Prøv å se sammenhengen.

Det største problemet jeg ser er at du velger kampsport etter hva som funker best på gata. Det sier noe om deg.

Det er ikke noe problem, du skal få lov til å ha dine egne meninger. Men når du kommer med utsagn som dette over her, er det greit å prøve å forstå hva du mener. Utifra hva du skrev virket det som om de som velger å trene selvforsvar er noen tullinger, fordi man alltid kan snu å gå, og derfor er det ikke noe behov for å lære seg å sloss. Noe som selvfølgelig er tull i seg selv.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Beste kampsporten for
« #31 : 11. april 2011, 01:28 »
Det er ikke noe problem, du skal få lov til å ha dine egne meninger. Men når du kommer med utsagn som dette over her, er det greit å prøve å forstå hva du mener. Utifra hva du skrev virket det som om de som velger å trene selvforsvar er noen tullinger, fordi man alltid kan snu å gå, og derfor er det ikke noe behov for å lære seg å sloss. Noe som selvfølgelig er tull i seg selv.

Mye av RBSD-treningen består jo nettopp av deskaleringsteknikker for å kunne stoppe situasjonen og gå uten å måtte ty til fysisk konfrontasjon. Men, som menn flest, så er den delen av treningen som går på å håndtere situasjonen fysisk - det mest interessante Smiley

Er forøvrig enig i at man ikke alltid har den muligheten. Og selv om man har den, så er det også situasjoner der man har større forutsetninger for å klare seg, sannsynlighetsmessig, hvis man ikke inntar en passiv strategi.

Når det er sagt, så vil jeg si at i de aller fleste muligheter, så er stoltheten det største hinderet for å gå Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Beste kampsporten for
« #32 : 11. april 2011, 09:56 »
Mye av RBSD-treningen består jo nettopp av deskaleringsteknikker for å kunne stoppe situasjonen og gå uten å måtte ty til fysisk konfrontasjon. Men, som menn flest, så er den delen av treningen som går på å håndtere situasjonen fysisk - det mest interessante Smiley

Er forøvrig enig i at man ikke alltid har den muligheten. Og selv om man har den, så er det også situasjoner der man har større forutsetninger for å klare seg, sannsynlighetsmessig, hvis man ikke inntar en passiv strategi.

Når det er sagt, så vil jeg si at i de aller fleste muligheter, så er stoltheten det største hinderet for å gå Smiley

Ja, dette var et mer reflektert innlegg. Det du sier her er jeg enig i, men det gjelder nok ikke bare for menn. Er en del kvinner på Krav Maga som liker det røft for å si det sånn.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Stoneheart

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 117
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Sv: Beste kampsporten for
« #33 : 11. april 2011, 11:44 »
Det er sant, men jeg "antok" at det først og fremst er menn som har problemer med å svelge stoltheten sin, men ved nøyere ettertanke, så vet jeg ikke lenger Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!