Skrevet av Emne: Best body nutrition - Pure creatin 100% monohydrat - Farlig Innhold?  (Lest 1915 ganger)

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Er det noen som har prøvd dette kreatinet ?


Har gått på masse kreatinet men FY FAEN for å si det mildt dette blir både jeg og samboeren min dårlig av, noen som har erfaringer? Samboeren min ligger strak i senga og spyr som en tulling mens jeg holder på å brekke meg i flere timer etter dosering  dry Skulle tro det var proppa med tungmetaller... Har gått på mange forskjellige kreatiner, alt fra vanlig og pure til alakyn, men dette tok knekken på magen gitt....

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

La tre kreatintyper ut på bordet
Denne
Maxim
Refleks Creapure

Den fra best body er så tykk at det ser nesten ut som sukker og når man ser nøye etter så er det masse bitte bitte små svarte korn/fragmenter/eller lignende (Strødde en dose fra alle tre boksene på 3 forskjellige tallerkener med godt lys - orker ikke betale 4,500,- for en lab analyse :p )

Utlogget Mowo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 76

La tre kreatintyper ut på bordet
Denne
Maxim
Refleks Creapure

Den fra best body er så tykk at det ser nesten ut som sukker og når man ser nøye etter så er det masse bitte bitte små svarte korn/fragmenter/eller lignende (Strødde en dose fra alle tre boksene på 3 forskjellige tallerkener med godt lys - orker ikke betale 4,500,- for en lab analyse :p )

Har du bilde? Tongue


Send det til produsenten og spør dem om hva det er.
..

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

http://img220.imageshack.us/f/kreatin.jpg/

Var ikke akkurat så enkelt å få fokusert speilrefleksen skikkelig til å få med seg alle de småe prikkene, men det gir ihvertfall en tegning. Er en del slike "svartinger" i pulveret om man ser godt etter under sterkt lys.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!