Skrevet av Emne: Mr KO's Strongman mosjonist logg  (Lest 114909 ganger)

Mr KO

  • Gjest
Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #135 : 03. august 2011, 12:09 »
Det er jo derfor eg IKKJE logger
Men kan komme med en lite update, har hatt ganske bra fremgang siden eg kom heim fra Singapore.
Kan nevne noen av løftene:

Apollons: 131,6kg:)

Stokk: 110kg (kommer stadig nye perser her:) )

Hantel: 70kg

Stein: 190kg x 1, 165kg x 4

Powerstairs: Ligger foreløpig 1 sek bak de antatt beste på 175kgx3 trinn

Framewalk+drag: Pleier å trene med 245kg x 10m, ligger vanligvis ganske likt med de antatt beste her også.

Yoke: Har kun hatt 2 treninger med dette. Først 210kg x 3 runs, så 240kg x 3 runs, neste gang blir det 270kg osv..

I tillegg til strongman øvelser trener eg også knebøy. Har hatt en grei rep på 170kg, 155x4x3, 150x5x5, har fremdeles et håp om å ta 200kg i bøy i år.

Håper å øke bra videre mot showliften! Blir nok ikke realistisk å kjempe om tittelen i år, men håper å kunne yppe meg litt i noen øvelser hvertfall

Stay tuned!

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #136 : 03. august 2011, 15:01 »
Blir bra dette!  2thumbsup
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #137 : 03. august 2011, 17:01 »
Det er jo derfor eg IKKJE logger Wink
Men kan komme med en lite update, har hatt ganske bra fremgang siden eg kom heim fra Singapore.
Kan nevne noen av løftene:

Apollons: 131,6kg:)

Stokk: 110kg (kommer stadig nye perser her:) )

Hantel: 70kg

Stein: 190kg x 1, 165kg x 4

Powerstairs: Ligger foreløpig 1 sek bak de antatt beste på 175kgx3 trinn

Framewalk+drag: Pleier å trene med 245kg x 10m, ligger vanligvis ganske likt med de antatt beste her også.

Yoke: Har kun hatt 2 treninger med dette. Først 210kg x 3 runs, så 240kg x 3 runs, neste gang blir det 270kg osv..

I tillegg til strongman øvelser trener eg også knebøy. Har hatt en grei rep på 170kg, 155x4x3, 150x5x5, har fremdeles et håp om å ta 200kg i bøy i år.

Håper å øke bra videre mot showliften! Blir nok ikke realistisk å kjempe om tittelen i år, men håper å kunne yppe meg litt i noen øvelser hvertfall Grin

Stay tuned!

Vil legge til at disse persene du ramser opp her, de har du tatt samtidig som du "holder igjen litt"! Grin
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Mr KO

  • Gjest
Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #138 : 03. august 2011, 20:27 »
Vil legge til at disse persene du ramser opp her, de har du tatt samtidig som du "holder igjen litt"! Grin
Hehe.. Alltid!

Utlogget ruhl85

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 297
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 297

  • sulten
Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #139 : 23. august 2011, 09:11 »
Mystisk stille i loggen din for tiden Smiley
Meldlem av kristiansand Strongteam

7 plass showlift 2010 Smiley
7 plass showlift 2011 :/
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108172.msg1758783;topicseen#new

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #140 : 23. august 2011, 09:23 »
Mystisk stille i loggen din for tiden Smiley

Mr.KO er i form han og leverer god tall på trening så sant han ikke holder igjen litt da, og det skjer ganske ofte! Grin
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Mr KO

  • Gjest
Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #141 : 23. august 2011, 14:28 »
Hehe.. Viktig å holde igjen!
Ikkje så mye nytt å melde her..
Ruhl85 og NKS vet jop alt om min form uanz..
Fikk forresten spørsmål her i ganga på jobb om eg hadde lagt på meg??!! Hva f....
Satser på å knuse dere i framewalk/drag i morra Wink

Utlogget cjh

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 384
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 384

Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #142 : 08. september 2011, 20:10 »
spor*
;-)

Utlogget Ketil76

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 248
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 248

Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #143 : 15. september 2011, 20:41 »
Ser du holder treningene hemmelige Cool
Kan tyde på at du er i din livs form, håper det Grin
Måtte du få full klaff til lørdag og få ut ditt fulle potensiale!! Masse lykke til Cheesy

Mr KO

  • Gjest
Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #144 : 15. september 2011, 23:27 »
Ser du holder treningene hemmelige Cool
Kan tyde på at du er i din livs form, håper det Grin
Måtte du få full klaff til lørdag og få ut ditt fulle potensiale!! Masse lykke til Cheesy
Hey!
Takk for det, kompis! Er i mitt livs strongman form. Håper som du sier å få ut mitt beste på lørdag, enten det holder til 1. eller 10. plass.
Gleder meg hvertfall som en unge!!

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #145 : 15. september 2011, 23:31 »
gå for pallen:)Smiley

Utlogget ruhl85

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 297
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 297

  • sulten
Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #146 : 15. september 2011, 23:32 »
dette blir bra Kjetil. pallplass på deg i år Smiley lykke til. ( ikke det at du har noe press på deg nå  som flere her i loggen snakker om pall plass Tongue )
Meldlem av kristiansand Strongteam

7 plass showlift 2010 Smiley
7 plass showlift 2011 :/
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108172.msg1758783;topicseen#new

Mr KO

  • Gjest
Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #147 : 15. september 2011, 23:47 »
gå for pallen:)Smiley
dette blir bra Kjetil. pallplass på deg i år Smiley lykke til. ( ikke det at du har noe press på deg nå  som flere her i loggen snakker om pall plass Tongue )

Takk for det, gutter!! Skal gjøre mitt beste! >Cheesy

Utlogget SSN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 394
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 394

Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #148 : 16. september 2011, 21:26 »
Lykke til Mr Apollons! Vis hvem som er sjefen Wink
Stevneperser @ Junior -74kg: Knebøy 220kg - Benkpress 145kg - Markløft 243kg (NR) - Sammenlagt 600kg

Medlem av Kristiansand Atletklubb


Mr KO

  • Gjest
Sv: Mr Apollons tar en snarvei
« #149 : 19. september 2011, 00:11 »
Lykke til Mr Apollons! Vis hvem som er sjefen Wink
Takk for det Steinar!

KSO2011:

Press medley:
Begynte bra -trodde jeg.. Fikk opp alle gjenstandene fort og greit. Men hva hjelper vel det, når Lars & Co gjorde det dobbelt så fort Smiley Endte vel på 9. plass i denne øvelsen. Tok 120kg i stokk for første gang uka før, da i et singel løft, så var fornøyd med å klare dette i medleyen. Føltes attpåtil lett Wink

Framewalk+drag:
Denne øvelsen har jeg, Lars og Nils byttet på å være best i på trening. Men nå er det nå engang i konkurranse det gjelder. De hadde heldigvis ikke de to andre fått med seg, dermed stakk jeg av med seieren her Grin

Stein:
Litt skuffet over min egen prestasjon her. Har gjort det veldig bra i stein på trening, og hadde håpet å kjempe heeelt i toppen i denne øvelsen. Fikk litt problemer med grepet pga noe primer-dritt som begynte å flasse av steinen. Så måtte bruke tid på ordne med grepet. Vet ikke om jeg hadde hatt krefter til flere enn 5 reps uanz, så skal ikke legge all skyld på det. Fikk 5 reps og hadde nr 6 helt oppe på kanten, men desverre gikk den ikke over.

Yoke & Dekk medley:
Min desidert verste øvelse. Har hatt noe problemer i brystryggen som jeg trodde hindret meg fra å kunne gjøre denne øvelsen, men etter USTANSELIG MAS fra Nils og Lars måtte jeg til slutt gi etter å bestille time hos kiropraktor. Kiropraktoren nærmest lo av meg og sa at jeg måtte bare begynne å trene øvre del av ryggen osv.. Dette har fungert optimalt, og nå; noen mndr senere, gikk jeg altså med 350kg i yoke. Målet mitt var simpelthen å komme i mål i denne øvelsen, og det klarte jeg. Dekket visste jeg at jeg skulle greie om jeg bare kom over med yoke'en, så har trent veldig lite på det. Hadde beltet sinnsykt stramt og høyt for å få skikkelig buktrykk. Derfor var det vanskelig å puste når jeg flippa dekk, men whatever, kom i mål!! Tror faktisk ikke jeg kom på sisteplass heller i den øvelsen Cool

Powerstairs:
Denne øvelsen har jeg trent ganske bra. Var ganske dårlig i denne i utg punktet, men har forbedret meg voldsomt. Jeg og Andreas Valand har fighta litt på trening og mobba hverandre til stadige nye høyder Smiley
Tror jeg fikk 5. plass i øvelsen.

Konklusjon:
Grunnstyrken min var helt ræva i april/mai i år pga mye jobbing og lite trening. Samt litt fokus på cardio.
Derfor var det litt av taktiske årsaker at jeg valgte å logge treningene mine da, sånn at folk fikk et litt skeivt bilde av styrken min, og dermed ikke såg på meg som noen trussel. Uansett, etter at jeg kom hjem fra SGP i Mai og begynte å trene strongman har det blitt persing nesten hver uke helt fram til showliften. Målet mitt var å gjennomføre pressmedley og yoke/dekk medley, og å vere med å kjempe i toppen i de tre andre øvelsene. Hadde håpet at det skulle holde til en fjerdeplass, men Hans Marius Liabø var rett og slett for sterk og stakk av med den plassen. Hvis ikke jobben min stikker for mye kjepper i hjulene for treningen fremover, satser jeg på pallen til neste år. Tusen takk til mine treningskompiser Lars og Nils som deler all sin kunnskap, og motiverer/pusher på trening!! Og takk til perfeksjonisten Per som finpusset stokkteknikken min nok til at jeg klarte medleyen!! Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!