Skrevet av Emne: Fra 62-82kg og veien videre  (Lest 1560 ganger)

Utlogget ultras

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Fra 62-82kg og veien videre
« : 19. august 2012, 03:23 »
Ikke så aktiv på forumet, men aktiv på trening. Er 30+ og hadde egentlig gitt opp å gå opp i vekt. (Det vanlige, man tror man spiser nok.) Så begynte jeg å spise nok og sunt kombinert med målrettet trening 4 ganger i uka. So far so good, men absolutt ikke i mål. I starten var det gainer med 1dl olivenolje og alt det der bare for å gå opp i vekt. Det funket veldig bra og kiloene kom fort. Etter ett halvt år med fine fremganger var jeg lei. Så det gikk nesten 6mnd før jeg trente igjen. Nå ser jeg aldri meg tilbake, dette har blitt en livsstil.

De siste månedene har vekta stått stille pga litt for sunn og litt for lite mat. Men ser jeg tilbake så har jeg nok fått bort litt fett her og der. Styrkemessig så maxer jeg sjelden. Pga litt problemer med korsryggen tar jeg det veldig pent med knebøy og markløft. Dreit meg loddrett ut med markløft tidligere i år. Og det var ikke spesiellt godt. Styrkemessig i benken har jeg gått fra 45kg (4sett, 8 rep) til 72,5kg (4sett, 8rep.)

Kommer nok ikke til å oppdatere så ofte, men skjer det noe av interesse skal jeg prøve å dele det her.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!