Skrevet av Emne: Ny i gamet  (Lest 6462 ganger)

Utlogget Celliz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Ny i gamet
« #15 : 01. mai 2011, 21:10 »
Frokost: 1 brødskive og et stort glass melk
Lunsj: 1-2 bagetter + 1 l melk
Middag: vanlig familie middag ( 1,5 porsjon)
Kvelds: 1-2 brødskiver m/melk
 
Pleier også og spise noen brødskiver mellom lunsj og middag, ja lite frukt og pålegge er ikke så alt for mye og skryte av ( skjokolade, ost, skinke, pølse, majo, kaviar, brunost).

senesterk?

Utlogget DTP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 229
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 229

Sv: Ny i gamet
« #16 : 02. mai 2011, 12:23 »
mere kjøtt!! mere kjøtt!! mere kjøtt!! Smiley Kjøtt bygger kjøtt... og få inn litt andre karbokilder enn bare brød, for det var ikke mye mat du spiser.. Spis mer!
Pain is Temporary, Pride is Forever

Utlogget AnglWrk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 15

Sv: Ny i gamet
« #17 : 02. mai 2011, 12:42 »
Kan gjerne anbefale http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

Og ignorer alle disse hissige rtardsa som rakker ned på deg.. Riktig mat og kosthold er viktig det, selvfølgelig, men en protein shake etter trening vil hjelpe på uansett hvilket kosthold du normalt har  Wink

Men de programmene som har blitt linka funker bra, og det du allerede hadde var helt bak mål  Tongue
Currently

Markløft: 175 Kg
Knebøy: 125 Kg
Benk: 100 Kg

Vekt: 79.4 Kg
Fett%: 14.7

Utlogget Celliz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Ny i gamet
« #18 : 02. mai 2011, 15:40 »
Kan gjerne anbefale http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard

Og ignorer alle disse hissige rtardsa som rakker ned på deg.. Riktig mat og kosthold er viktig det, selvfølgelig, men en protein shake etter trening vil hjelpe på uansett hvilket kosthold du normalt har  Wink
Men de programmene som har blitt linka funker bra, og det du allerede hadde var helt bak mål  Tongue

Takker for godt svar! Deg og DTP, kommer til og bytte ut mye brødskiver med kjøtt! Bestiller også prottet eller kjøper i Sverige. Starter nestenuke tror jeg!
senesterk?

Utlogget AnglWrk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 15

Sv: Ny i gamet
« #19 : 02. mai 2011, 20:32 »
Ikke begynn neste uke, begynn idag, eller imorgen om du ikke rekker det idag;)
Currently

Markløft: 175 Kg
Knebøy: 125 Kg
Benk: 100 Kg

Vekt: 79.4 Kg
Fett%: 14.7

Utlogget Celliz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Ny i gamet
« #20 : 02. mai 2011, 21:28 »
Ikke begynn neste uke, begynn idag, eller imorgen om du ikke rekker det idag;)

Må komme meg på sats med muttern først Wink
senesterk?

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Ny i gamet
« #21 : 02. mai 2011, 23:23 »
Med pulver får du ikke alle næringsstoffene som finnes i mat. Det er et kostTILSKUDD, og skal ikke på noen måte erstatte vanlig mat. (som nevnt ovenfor) Må du ha alt inn med teskje??!!
 
Bare for å si det en gang til da:
Proteinpulver er i første rekke for de som trener steinhardt, og ikke greier å få i seg nok via maten.
 
Det vil si at du ikke trenger det på nåverende tidspunkt.



Du har et poeng, men for de fleste er det mye lettere å hive innpå en proteinshake enn for eks sitte med en boks tunfisk etter trening. Begynner han på et skikkelig programm er det vel ikke noe i veien med proteinshake? Han må selvfølgelig ete bra mat ved siden av, men å si at proteinshake er kun for de som trener steinhardt først og fremst er vel litt i drøyeste laget? Er egg og tunfisk kun for de seriøse og da?  Undecided

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Ny i gamet
« #22 : 03. mai 2011, 19:19 »
Du har et poeng, men for de fleste er det mye lettere å hive innpå en proteinshake enn for eks sitte med en boks tunfisk etter trening. Begynner han på et skikkelig programm er det vel ikke noe i veien med proteinshake? Han må selvfølgelig ete bra mat ved siden av, men å si at proteinshake er kun for de som trener steinhardt først og fremst er vel litt i drøyeste laget? Er egg og tunfisk kun for de seriøse og da?  Undecided

Det er som regel en sammenheng. Se på kostholdet hans da, 4 brødskiver, en bagett og en middag. Dette blir man ikke verken stor eller veltrent av.

Folk kunne fått så mye mer ut av treningen sin, om de hadde spist bra, og ikke brukt pengene på kosttilskudd. Når man etter noen år begynner å kjenne kroppen sin, kan man begynne å teste ut forskjellig, for å se hva man reagerer bra på, og ikke. Det er ingenting i veien med å drikke noen shaker om dagen, men med ett rævva kosthold får du uansett aldri ut maks av treningen din uansett.

Utlogget Celliz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Ny i gamet
« #23 : 03. mai 2011, 23:07 »
Jeg skjønner jo dette at et bra kosthold er bra. Men må jo dytte i de proteinene jeg ikke får via mat inn med en Shake? Jeg kan uansett ikke begyne og bygge nå må jo trene "lett" i noen mnd først. 4 brødskiver? Min 6 om dagen med mye pålegg, og ifølge MR melk på tv er jo melk sunt Smiley
senesterk?

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Ny i gamet
« #24 : 03. mai 2011, 23:14 »
Jeg skjønner jo dette at et bra kosthold er bra. Men må jo dytte i de proteinene jeg ikke får via mat inn med en Shake? Jeg kan uansett ikke begyne og bygge nå må jo trene "lett" i noen mnd først. 4 brødskiver? Min 6 om dagen med mye pålegg, og ifølge MR melk på tv er jo melk sunt Smiley

Ikke misforstå meg, men å spise bra er det like greit å lære seg først som sist. Det er det første året du sannsynligvis kommer til å bygge mest, da er det veldig greit å booste så mye som mulig ( med best mulig kosthold )

Melk er bra ja, det er bare å drikke melk. Pøs på med pålegg, gjerne kok egg og ha på brødskiva. Det er ingenting i veien med å drikke proteinshaker, men med ett skikkelig kosthold og proteinshaken i tillegg kommer det til å skje mye den første tiden.

Utlogget Celliz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Ny i gamet
« #25 : 04. mai 2011, 08:08 »
Okei men skal jeg ikke trene lett først noen mnd heller da skal jeg bare gå rett på ryp?
senesterk?

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Ny i gamet
« #26 : 04. mai 2011, 08:31 »
RYP er et program som både erfarne og nybegynnere kan benytte, så gå rett på sak du Smiley
men kjør grunnprogrammet først

Utlogget Celliz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Ny i gamet
« #27 : 04. mai 2011, 15:14 »
Okei da starter jeg rett på grunnprogrammet:)
senesterk?

Utlogget Sohhh1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 27

Sv: Ny i gamet
« #28 : 03. juni 2011, 00:49 »
RYP er et supert program, har sett det i "aksjon" og det har gjort underverker for noen Smiley
Følg rådene til de gutta som ikke hisser seg opp (i ditt innlegg ofc), noen av de som har svart her overdriver. Er vegetarianer selv og har aldri hatt ekstreme behov for å spise kjøtt, da jeg har fått i meg det jeg trenger av næring i annen mat og tilskudd. Husk få i deg det (helst via kjøtt og annen mat, om det er mulig), så får du regulere det etterhvert som du begynner å trene mer og merke hva du trenger eller ikke!
Masse lykke til Cheesy

Utlogget Celliz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

Sv: Ny i gamet
« #29 : 08. august 2011, 01:29 »
Til de som er interiserte har jeg planer om og begyne og loggføre treningsdager med kosthold og trening, slenger nok opp bilder også! Har gått ferdig grunnprogrammet ryp og trent motsatt pyramide i 10 uker og begynner nå og bygge (mye vekt 5 rep 3 serier) gått opp 6 kg og vekt:) håper på tilhengere:)
senesterk?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!