Skrevet av Emne: "Training-Bloopers"Tråden.  (Lest 2339 ganger)

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
"Training-Bloopers"Tråden.
« : 22. mai 2011, 18:20 »
Har dere noen gang mistet hantelen på foten, trynet i knebøy, eller rett og slett sett mye annet rart som dere føler dere kan dele med offentligheten?
Skriv hva som skjedde, hva du gjorde og hele settingen rundt. Og kanskje vil noe av dette som skulle komme frem her preventere eventuelle lignende hendelser i fremtiden



Selv;

hadde jeg en episode der jeg var i halv-koma grunnet variert søvnkvalitet, noe som resulterte til kraftig skivebom på vektmengde i benken.
La meg ned i benken, dro av stanga og kjente at vekta var forhåndsvis tung. Senket stanga i nedre fase og der ble den.. og med tomt studio var dette et krise-tilfelle der jeg lå å vred og stønnet i 3min før jeg fikk stanga omsider opp på høykant og vekk fra kroppen.
Med en 1RM på 110 den gang, var 120kg vann over hodet! Grin

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #1 : 22. mai 2011, 18:43 »
Gjort nesten samme feilen. Da jeg hadde en lett maks på 138 i benk så tenke jeg at 140 skulle gå greit uken etter. Selvsikker så senket jeg stangen og der ble den. Det virket som en god ide før jeg startet å ikke ha låser på. Det var delvis sant. Når jeg senket stangen ned på den ene siden og vektene raste av så fløy stangen over til andre siden og det ble en vond strekk i magen gitt



En annen klassiker er da en i klubben skulle spotte en annen i knebøy. Førstenevnte hadde ikke gjort det før og tok like greit tak i rumpa for å hjelpe han. Effektivt sendte ham inn i stativet.



Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #2 : 22. mai 2011, 19:01 »
Har tatt knekken på 3-4 shorts når jeg har tatt knebøy! 
Det kan være ganske så flaut, men bare og ta det som en mann og trene resten av treninga med halve rompa bar!  Grin
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #3 : 22. mai 2011, 19:03 »
Gjort nesten samme feilen. Da jeg hadde en lett maks på 138 i benk så tenke jeg at 140 skulle gå greit uken etter. Selvsikker så senket jeg stangen og der ble den. Det virket som en god ide før jeg startet å ikke ha låser på. Det var delvis sant. Når jeg senket stangen ned på den ene siden og vektene raste av så fløy stangen over til andre siden og det ble en vond strekk i magen gitt



En annen klassiker er da en i klubben skulle spotte en annen i knebøy. Førstenevnte hadde ikke gjort det før og tok like greit tak i rumpa for å hjelpe han. Effektivt sendte ham inn i stativet.




Når du nevner dette kan jeg komme på en hendelse jeg så på studioet i militæret, der en relativt stor kar lesset på det han fant av vekter mens vi små-gutta ble sittende forskrekket å se på. Det var jo synbart at karen hadde trent før, og hadde planer om et kraftig sett i knebøy.
Problemet var at 15-skivene og 25-skivene hadde samme fargekode, noe som han trolig ikke kalkulerte med. Da han da etter mye maskulin brøling fikk stanga på nakken og trådd bak fra stativet gikk gubben sidelengs igjennom rommet, rev med seg stativet, heiv fra seg stanga og satte trolig rekord i faceplant. Lykken var at det gikk bra med ham, og vi som satt rundt ham fikk også trent noe magemuskler.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #4 : 22. mai 2011, 19:05 »
Dobbelpost

Utlogget henkke

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 60

Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #5 : 22. mai 2011, 19:19 »
En fin torsdagskveld bestemte jeg for å dra ned på det lokale treningssenteret og ta en økt.
Denne kvelden var det usedvanlig mye attraktivt av det motsatte kjønn, blid og fornøyd lesset jeg på masse vekter for å trene litt knebøy. Idet jeg kom helt ned presterte jeg å slippe den brakeren, som førte til massiv latter inne på treningsstudioet. Fullførte selvfølgelig økten, men var jævlig flau!
20 år - 191 høy, 100 kg

Makser: alt er løftet raw!
Benkpress: 120 kg
Markløft: 205 kg
Knebøy: 175 kg

EmyR

  • Gjest
Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #6 : 22. mai 2011, 19:23 »
Det flaueste er vel at deler av middagen har kommet ut bakenden ved 1RM-test i mark.

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #7 : 24. mai 2011, 20:43 »
En fin torsdagskveld bestemte jeg for å dra ned på det lokale treningssenteret og ta en økt.
Denne kvelden var det usedvanlig mye attraktivt av det motsatte kjønn, blid og fornøyd lesset jeg på masse vekter for å trene litt knebøy. Idet jeg kom helt ned presterte jeg å slippe den brakeren, som førte til massiv latter inne på treningsstudioet. Fullførte selvfølgelig økten, men var jævlig flau!

Gjorde det samme mot en gjeng tyske med utvekslingsstudenter på en treningssenter på sit ups. Avslutta treninga etter et par reps Cheesy

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #8 : 26. mai 2011, 13:46 »
Varma opp med 65 kg i benkpress...la på plass stanga, men den benken min stod litt skjevt i forhold til taket, så jeg la bare stanga på plass på den ene sida...den andre kom ned og knuste halve trynet mitt.

Så ut som en dass et par-tre uker.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #9 : 26. mai 2011, 13:53 »
Varma opp med 65 kg i benkpress...la på plass stanga, men den benken min stod litt skjevt i forhold til taket, så jeg la bare stanga på plass på den ene sida...den andre kom ned og knuste halve trynet mitt.

Så ut som en dass et par-tre uker.

Kul du.. som varmer opp med 65kg
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #10 : 26. mai 2011, 16:37 »
Takk Smiley
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #11 : 26. mai 2011, 16:40 »
Kul du.. som varmer opp med 65kg

Hvorfor gidder du ...
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

EmyR

  • Gjest
Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #12 : 26. mai 2011, 17:00 »
Kul du.. som varmer opp med 65kg

Jajaja, selv om du tar 170kg i bøy trenger du ikke spille helt storkar.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #13 : 26. mai 2011, 17:02 »
Jajaja, selv om du tar 170kg i bøy trenger du ikke spille helt storkar.
Knebøy headbang
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: "Training-Bloopers"Tråden.
« #14 : 27. mai 2011, 17:21 »
Jeg personlig har aldri gjort annet enn å trene perfekt. Så jeg ler av alle dere som gjør sånne teite feil.
Konebanker og totalonanist

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!