Skrevet av Emne: Begynne å trene etter lang pause  (Lest 1503 ganger)

Utlogget LoBlanc

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Begynne å trene etter lang pause
« : 26. mai 2011, 16:32 »
Hey,

Har nå ikke trent styrketrening på flere måneder, mer spesifikt 3-4 mnd. Har ikke gått ned mye i vekt, kanskje 2-4kg. Styrke har jeg mistet mye av, da jeg har testet øvelsene jeg vanligvis tok og der har jeg gått ned masse kilo. Tok regelmessig monohydrat og proteiner. Føler nå at jeg generelt har mindre energi og mindre matlyst. Jeg gleder meg til å komme i gang igjen om en ukes tid, men føler meg for tiden tynn og spinkel. Mangler også motivasjon føler jeg. Så til mitt spørsmål. Hvordan burde jeg gå frem når jeg skal begynne å trene igjen? Hvor lenge skal jeg ta det med ro før jeg kan begynne intensiv trening? Burde jeg kjøre rett på med monohydrat og proteiner, eller vente med det til den intensive treningen? Takker for hjelp

Utlogget criger

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 293
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 293

Sv: Begynne å trene etter lang pause
« #1 : 26. mai 2011, 17:56 »
Jeg ble syk for litt siden, og da mistet jeg mye i kroppsvekt og omtrent alt i styrken.
Så du kan si jeg starta å trene på nytt igjen.

Hvertfall det jeg gjorde var å trene fullkropp 3 ganger i uka. Matlysten kom av seg selv når jeg begynte å trene. Og det tok kanskje 2mnd før styrken ble bedre enn noen gang og jeg ble mye større enn før :p

Protein er alltid kjekt å ha, om du ikke får i deg nok. Men monohydrat ville jeg venta med. Du kommer til å øke bra i starten, og du kommer fort tilbake til der du var Wink

Nå trener jeg splitt igjen da, men annbefaler å trene fullkropp til å begynne med, så du fort trent muskelene ofte.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!