Skrevet av Emne: Bilder fra ei over 50  (Lest 35974 ganger)

Utlogget andersc92

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 116

  • lillmy
Sv: Bilder fra ei over 50
« #30 : 28. mai 2011, 15:28 »
Daaaamn Wink

Flotte greier Wink flink (Y)
Alder: 19 - Modell 1992

Morgenvekt: 98-99
Vekt: 99-100
Markløft: 190kg ( 07.03.2012 )
knebøy: 150kg < Prøvde 160, men ble en stygg en>
Benkpress 110kg
Skulderpress(smith) 95kg

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Bilder fra ei over 50
« #31 : 28. mai 2011, 21:20 »
Grunnen til at denne linken ble postet er fordi man ønsker at man holder seg til konstruktive tilbakemeldinger ift kropp og trening/kosthold, og ikke så mye av "holy crap!" og lignende utbrudd fra den pubertale delen av forumet.

Synes ikke det er så ille å si Holy crap når noen har gjort en fantastisk jobb og har en fysikk de fleste ikke er i nærheten av når man er  30,40 og ikke minst 50 år.. For å ikke støte unge herr Fleksnes skal jeg omformulere meg ved en senere anledning.. Wink

Utlogget snowy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 63

  • jggfff
Sv: Bilder fra ei over 50
« #32 : 28. mai 2011, 22:10 »
Var å så den på kino på torsdag, og fikk med meg den ja. Veldig bra kommentar.
Det som ikke var så bra var at strømmen gikk i hele kinoen halvveis i filmen så det var bare å gå hjem.
Usj..Håpe du fikk pængan dine tebake...Filmen var god den...Hele veien...

Utlogget snowy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 63

  • jggfff
Sv: Bilder fra ei over 50
« #33 : 28. mai 2011, 22:32 »
Synes ikke det er så ille å si Holy crap når noen har gjort en fantastisk jobb og har en fysikk de fleste ikke er i nærheten av når man er  30,40 og ikke minst 50 år.. For å ikke støte unge herr Fleksnes skal jeg omformulere meg ved en senere anledning.. Wink
Holy crap går helt fint for min del. Smiley.men de høye herrer og damer på forumet er vel litt på vakt for  at kommentarene skal  skli ut..er fort gjort når det blir lagt ut bilder med minimalt med klær..

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Bilder fra ei over 50
« #34 : 28. mai 2011, 22:34 »
Du kan så si.. Tenker ikke så mye over det ettersom det er ganske rolig i min logg..  Grin

Utlogget andersio

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Sv: Bilder fra ei over 50
« #35 : 28. mai 2011, 22:52 »
Utrolig bra, flott kropp:D
Er du singel?

Utlogget Krabbatten

Sv: Bilder fra ei over 50
« #36 : 29. mai 2011, 00:14 »
Utrolig bra, flott kropp:D
Er du singel?
Hehe, ta det med ro Smiley
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget snowy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 63

  • jggfff
Sv: Bilder fra ei over 50
« #37 : 29. mai 2011, 12:38 »
Her kommer fler bilder..Stramming av armuskler ble etterspurt så her kommer det..Ikke mye volum så har noe å jobbe mot..Leggene mine er også tynne (ser bedre ut i profil), Trener de men har problemer med å få volum

Utlogget snowy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 63

  • jggfff
Sv: Bilder fra ei over 50
« #38 : 29. mai 2011, 12:56 »
Har nok for vane å bli værende i det man kaller komfortsonen..Og den må jeg utav for å få utvikling, gjelder jo på alle livets områder Smiley...
Løfter 3x12 reps med x antall kilo..Øker svært lite...Men har gitt meg sjøl et spark i baken i det siste og bestemt meg for det skal bli forandringer..
Er forholdsvis sterk  til å være så spinkel..tror jeg da... :Smiley
Knebøy (i stativ) løfter jeg 3sett 12reps..50 kg
Benpress..3 set 12 reps..70-90 kg
Benspark 1 sett 12 reps..50 kg..2 sett 8 reps..60 kg
Innside lår i maskin. 1 sett 12 reps..50 kg...2 sett 12 reps.55 kg
Gjør øvelsene riktig, så det er nok matinntaket som svikter...På en del øvelser har jeg ingen til liten kontakt med  enkelte muskler, så som i knebøy,, får godt tak i lårmuskelen , men rumpa kjenner jeg ikke..
Er nå gått over til benpress istedet for en periode og det virker som jeg får bedrer kontakt med rumpa der Grin

Utlogget snowy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 63

  • jggfff
Sv: Bilder fra ei over 50
« #39 : 29. mai 2011, 13:14 »
Her kommer ett bilde som viser ennå bedre hvor tynn jeg er i leggene..
Men har netopp begynt å å trene leggene på en litt annen måte ved å plassere føttene på forskjellig steder på platen (trener leggene i benpressmaskinen)..
Har en treningsbok skrevet av Frederic Delavier (Fitnessforlaget), en superbok og flott anatomisk guide.
Der står det at det er to typer muskler i leggene, enten kan man ha den ene typen  som går langt ned på leggen eller en som er kortere og ikke går så langt ned. De som har den sitnevnte får sjelden no særlig volum på muskelen, den blir bare sterkere..Jeg hører definitivt til det sistnevnte.. Embarrassed

Utlogget snowy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 63

  • jggfff
Sv: Bilder fra ei over 50
« #40 : 29. mai 2011, 13:17 »
Tror det kommer  :Smiley

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Bilder fra ei over 50
« #41 : 29. mai 2011, 13:23 »
Spise mere, trene med tyngre vekter og færre repitisjoner, Sove mere. (Mat, trening, hvile)

Å bygge muskler på bare et sted kan være vanskelig, men den letteste metoden etter min mening er som følger.
Bygg kropp som du bygger hus. Det viktigste er Grunnmuren=beina. Uten grunnmur ikke noe hus, deretter Reisverk, Mage og rygg - vil jo ikke at huset skal rase fra hverandre, deretter kommer armer og skuldre (nesten av seg selv)

Kjør BASEØVELSER: Knebøy, Benkpress, Markløft, Stående roing. (Tungt og få repitisjoner og minst 48t hvile mellom hver gang du trener samme muskelgruppe)

SPIS MERE
Om du føler du blir stappmett av og øke matinntaket og at magen sveller så er det et greit tips og suplere med litt kosttilskudd i stede for og øke matinntaket. Måltidserstatter og protein.

Du må regne med og gå opp i fett% når du legger på deg muskler, dette er IKKE til å unngå. Bygg først opp til ønsket nivå, deretter vedlikehold med noe nedtrapping av matinntak. juster matintaket i forhold til treningsmengde slik at du ser av vekten målt om morgenen er mest mulig stabil over langre tid.

Det er fint mulig å gå opp i muskelmasse uten å legge på seg masse fett. Det er bare å være veldig nøye med kosten og spise ett lite overskudd som hovedsaklig går med til å bygge muskler. Å anbefale færre repetisjoner blir jo litt dumt i og med at målet er å vokse og ikke maks styrke.

Du har rett i en del av det du skriver, men det aller meste er bygget opp av teorier fra en annen planet.
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget snowy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 63

  • jggfff
Sv: Bilder fra ei over 50
« #42 : 29. mai 2011, 13:25 »
Utrolig bra, flott kropp:D
Er du singel?
he he..ja den var rett på sak.Takk for komplimang..Er riktignok singel, men er i hovedsak ikke herinne for å endre på det. Nå vet man jo aldri hva som kan skje, folk kan jo møtes på de utroligste steder, så det her stedet er sikkert like godt egnet som andre steder..
I hovedsak ønsker jeg å bli klokere når det gjelder trening og ha noen likesinnede å snakke med..Synd det er så lite kvinner som legger ut bilder,, Kan ikke finne noen bilder av damer over 40 her :-((..Sikker på at det er flere flotte godt voksne damer her... Eller?

Utlogget snowy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 63

  • jggfff
Sv: Bilder fra ei over 50
« #43 : 29. mai 2011, 13:30 »
Det er fint mulig å gå opp i muskelmasse uten å legge på seg masse fett. Det er bare å være veldig nøye med kosten og spise ett lite overskudd som hovedsaklig går med til å bygge muskler. Å anbefale færre repetisjoner blir jo litt dumt i og med at målet er å vokse og ikke maks styrke.

Du har rett i en del av det du skriver, men det aller meste er bygget opp av teorier fra en annen planet.
Liker det du sier med å unngå å få i seg mase fett, men likevell vokse :-)..Men må man ikke øke vekt og dermed færre reps for å øke volum på musklene?
Hvilken planet kommer den teorien fra og betyr det at jeg kan øke volumet på spikerleggene min likevel:-))?

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Bilder fra ei over 50
« #44 : 29. mai 2011, 13:44 »
Du ser kjempebra ut, og har et veldig bra utgangspunkt Smiley få opp treningsloggen så vi kan få se fremgangen din da Wink lykke til!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!