Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only  (Lest 104280 ganger)

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #330 : 26. august 2005, 21:03 »
Någen som vett om ein bra aftershave? Har et problem med inngrodde hår og rødhet. Har brukt Clinique sin lenge mn den ga ikke noen bra effekt, va like greit og bruke gillette.
Og ja eg barbere meg rett.

Bruk en scrub et par ganger i uken. Det kan hjelpe litt.

Ikke bruk aftershave, men heller en god etterbarberingskrem med fuktighet. Husk å skylle ansiktet med kaldt vann etter barbering, og barber deg *etter* dusjen, ikke før.
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Ponine

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 34

SV: Velvære produkter for MENN only
« #331 : 28. august 2005, 00:06 »
Bruk en scrub et par ganger i uken. Det kan hjelpe litt.

Ikke bruk aftershave, men heller en god etterbarberingskrem med fuktighet. Husk å skylle ansiktet med kaldt vann etter barbering, og barber deg *etter* dusjen, ikke før.

Har ikke giddi å lest alle sidene i denne tråden..men et tips oppå dette tipset er Decleor sin aftershave-balm. Strengt tatt hele barberings-settet til Decleor vil jeg anbefale. Bestilte det til mannen da jeg bestilte meg litt annet og han digget det. Og Aftershave-balmen lukter reine julaften og gir babyhud. :-D

Utlogget candbury

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

SV: Velvære produkter for MENN only
« #332 : 28. august 2005, 00:37 »
Greit, Greit...  Jeg bruker hudkrem, men!!! Det holder jeg for meg selv.

Natural pretty

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: Velvære produkter for MENN only
« #333 : 28. august 2005, 00:47 »
Hva er det med dere? Menn sitter ikke å diskuterer sånt. Men bruker Axe og spenol, thats it!  Jeg tenkte istedet, hva er det neste? ansiktsmaske? Også dukka det faen meg opp også! rofl :Smiley
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #334 : 28. august 2005, 03:59 »
Ja, nå er det litt over et år siden jeg skrev posten - og jeg skal si jeg har blitt dreven på kosmetikk for menn!!

For det første har jeg kuttet ut alle rene velvære produkter (biotherm, clinique, zirh, decleor osv..), og satser kun på produkter som er medisinske og har en velvære effekt, eks; Nimue, dermalogica...

Disse produktene gjør virkelig noe for huden!! Huden min har blitt syk fin, og er brun året rundt   :8)  Det ser ikke på noen som helst måte jålete ut, men får kun komplimenter av jenter for fin og energisk hud.

Aktiviteten; tiden har forandret seg, i dag er det lov å bruke mer enn kun axe og spenol  Wink
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Velvære produkter for MENN only
« #335 : 28. august 2005, 10:24 »
Ja, nå er det litt over et år siden jeg skrev posten - og jeg skal si jeg har blitt dreven på kosmetikk for menn!!

For det første har jeg kuttet ut alle rene velvære produkter (biotherm, clinique, zirh, decleor osv..), og satser kun på produkter som er medisinske og har en velvære effekt, eks; Nimue, dermalogica...

Disse produktene gjør virkelig noe for huden!! Huden min har blitt syk fin, og er brun året rundt :8) Det ser ikke på noen som helst måte jålete ut, men får kun komplimenter av jenter for fin og energisk hud.

Aktiviteten; tiden har forandret seg, i dag er det lov å bruke mer enn kun axe og spenol Wink

Hva med sminke?
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
SV: Velvære produkter for MENN only
« #336 : 29. august 2005, 02:00 »
herregud... jeg pleier vanligvis å holde kjeft hvis folk mener noe annet enn meg, men det får være grenser! åssen får dere råd til dette?!? jeg skjønner heller ikke at de forskjellige såpene osv. kan ha noe å si! og shampoo, hvem er det som trenger å dytte proteiner og all mulig frukt i døde hudceller? selv bruker jeg en stor såpeflaske på coop til 10 kr som varer lenge. denne bruker jeg også i håret. av og til tar jeg en ordentlig vask med zalo over hele kroppen. jeg bruker dax i håret og Axe under armene. jeg kan ærlig talt ikke se noe forskjell på min hud og andres. den er ikke tørr, ikke "våt" (? ), og jeg flasser ikke i håret. for meg virker det mer som at flass og tørr hud er noe som følger med alle disse dyre såpene, ikke omvendt! og hva er problemet med å barbere seg feil? i følge det som står her har jeg barbert meg "feil" i alle år, men jeg har ikke hatt noen problemer av den grunn. jeg bruker også den ene såpa jeg bruker på resten av kroppen som barberskum. jeg brukte tidligere barberskum helt til jeg fant ut at forskjellen var NULL! og å i det hele tatt tenke på å bruke "ansiktsmaske"! jeg regner med at det er sånn leire man legger i trynet?

nå får jeg sikkert en hel haug med sinte reaksjoner tilbake, men i dette tilfellet så driter jeg rett og slett i det, for det får være grenser for jåleri... men for all del, det er deres penger og deres liv... men som sagt, virker som at hud-problemene deres kommer MED alle disse kremene... jeg er absolutt ikke personen som sitter hjemme og sturer og er sur på alle, selv om jeg veit dette innlegget virker slik. jeg har bare bedre ting å bruke penger og tid på...

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Velvære produkter for MENN only
« #337 : 29. august 2005, 14:02 »
Hardrock_ram: Fint for deg at du har barsk hud og alt det der. Men Denne posten er nok ikke myntet på deg, men dem som føler behov for slike ting. Det er unødvendig å komme med slike innlegg, når det finnes folk her som faktisk finner stor nytte av tipsene som kommer her.

EnUngPumper: Hvor får jeg kjøpt Nimue og Dermalogica? Er det apotekprodukter? Hørtes interessant ut..
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

SV: Velvære produkter for MENN only
« #338 : 29. august 2005, 14:16 »
herregud... jeg pleier vanligvis å holde kjeft hvis folk mener noe annet enn meg, men det får være grenser! åssen får dere råd til dette?!? jeg skjønner heller ikke at de forskjellige såpene osv. kan ha noe å si! og shampoo, hvem er det som trenger å dytte proteiner og all mulig frukt i døde hudceller? selv bruker jeg en stor såpeflaske på coop til 10 kr som varer lenge. denne bruker jeg også i håret. av og til tar jeg en ordentlig vask med zalo over hele kroppen. jeg bruker dax i håret og Axe under armene. jeg kan ærlig talt ikke se noe forskjell på min hud og andres. den er ikke tørr, ikke "våt" (? ), og jeg flasser ikke i håret. for meg virker det mer som at flass og tørr hud er noe som følger med alle disse dyre såpene, ikke omvendt! og hva er problemet med å barbere seg feil? i følge det som står her har jeg barbert meg "feil" i alle år, men jeg har ikke hatt noen problemer av den grunn. jeg bruker også den ene såpa jeg bruker på resten av kroppen som barberskum. jeg brukte tidligere barberskum helt til jeg fant ut at forskjellen var NULL! og å i det hele tatt tenke på å bruke "ansiktsmaske"! jeg regner med at det er sånn leire man legger i trynet?

nå får jeg sikkert en hel haug med sinte reaksjoner tilbake, men i dette tilfellet så driter jeg rett og slett i det, for det får være grenser for jåleri... men for all del, det er deres penger og deres liv... men som sagt, virker som at hud-problemene deres kommer MED alle disse kremene... jeg er absolutt ikke personen som sitter hjemme og sturer og er sur på alle, selv om jeg veit dette innlegget virker slik. jeg har bare bedre ting å bruke penger og tid på...

Etter å ha lest dette så ser jeg for meg at du lever i en slags liten boble adskillt fra verden der du tror at alle mennesker er like.
Du har tydeligvis "perfekt" hud som ikke krever veldig mye pleie, du er heldig!, jeg er ikke like heldig.  Jeg har nemlig en sart hud som blir rimelig stygg hvis den ikke får riktig pleie. Å si at vi som bruker litt penger på å ville unngå å gå rundt som "pizzatryner" er jålebukker vitner bare noe om din evne til å se ting fra andre perspektiver.
Og hvordan jeg får råd til dette? Joda, jeg gjør noe så jålete som å jobbe!


Dagens visdomsord: "Har du like flott hud som Hardrock_ram så kan du vaske den med zalo, har du ikke så er du en jålebukk hvis du har lyst til å gjøre noe med det!"

Hilsen Jålebukken

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #339 : 29. august 2005, 14:43 »
Hardrock_ram: Fint for deg at du har barsk hud og alt det der. Men Denne posten er nok ikke myntet på deg, men dem som føler behov for slike ting. Det er unødvendig å komme med slike innlegg, når det finnes folk her som faktisk finner stor nytte av tipsene som kommer her.

EnUngPumper: Hvor får jeg kjøpt Nimue og Dermalogica? Er det apotekprodukter? Hørtes interessant ut..

Dermalogica får du kjøpt på hudpleiesenter, spa o.l.. Det er litt det samme som Decléor. Helt uten alkohol og veldig mild for huden. 
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #340 : 29. august 2005, 15:06 »
Jeg er litt enig i med Mr. Hardrock_ram at det kan ta litt av. Du kommer langt med en god såpe og en anstendig fuktighetskrem. Men en god såpe for ansiktet får du ikke på coop, da slike kan i enkelte tilfeller gjøre vondt verre.

Dagkremer og natt kremer, kremer for øyne og kremer for insiden av øret osv er ofte overflødig. Fuktighetskrem for ansiktet kan være nyttig. Det sier tom hudlegene som ofte er skeptiske til slike overdådige kosmetikk produkter. Er du plaget med tørr hud, så kan derfor dette anbefales.
Men de samme hudlegene sier også at huden ikke vet forskjell på verken dag eller natt, og at det heller ikke er forskjell på huden under øynene og resten av ansiktet. En krem for hele ansiktet er nok.

Når det gjelder deodoranter, så for gudsskyld unngå de med parfyme i. Hvis man vil lukte som gammel mannehore, så er AXE tingen for deg. I mange slike produkter så er også magnesium en bestandel, og dette er ikke det mest heldige i denne sammenhengen. Det påstås tom at det kan være kreftfremkallende.
Kjøp en nøytral deodorant uten lukt, og med kun naturlige tilsetningsstoffer.
Jeg anbefaler crystallstener, ala denne: http://www.crystalspringltd.co.uk/  eller denne: http://www.crystalclearskin.com/

Vil man lukte noe, så bruker man eau de toilette eller aftershave i tillegg. Har ett inntrykk av at noen bruker en deodorant som lukter en ting, og påfører en aftershave som lukter noe annet. Dette er ikke anbefalt.

Utlogget Ronnien

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

SV: Velvære produkter for MENN only
« #341 : 30. august 2005, 18:45 »
For det første har jeg kuttet ut alle rene velvære produkter (biotherm, clinique, zirh, decleor osv..), og satser kun på produkter som er medisinske og har en velvære effekt, eks; Nimue, dermalogica...

Hva mener du med at disse produktene er medisinske? At de er testet vienskapelig og det er bevist at de har en effekt? At de bruker dem på sykehus, leger anbefaler dem osv?

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #342 : 30. august 2005, 19:17 »

Franklin86: Nei, det er ikke apoteksvarer. Du får kjøpt det på http://www.extravaganza.no/ og du kan lese om produktene på http://www.nimueskin.no/.


newbi: At jeg mener at produktene er medisinske vil si at det er forsket på hvordan huden reagerer på produktene kjemisk sett. De er vitenskapelig bevist at disse produktene virkelig gjør noe for huden.
Anbefaler å både lese og se filmen under siden "forskning" på http://www.nimueskin.no/.

Decleor, Zirh, biotherm osv. gjør ingenting for huden annet å rense den og tilføre fuktighet. Dette er først og fremst produktene som forsterker ditt eget velvære. Tidligere slet jeg VELDIG med tørr hud og måte smøre meg 5 - 7 ganger daglig (brukte biotherm), og huden flasset rett etter jeg dusjet. Nå smører jeg kun 2 ganger daglig med Nimue, siden huden produserer selv fuktighet.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #343 : 30. august 2005, 19:23 »
Hva med sminke?


Nei, LurePer. Bruker ikke sminke Smiley Ønsker kun å ha ren, frisk, energisk, fuktig hud. Jeg ser ikke noen som helst måte jålete, men jeg kan si at hvis jeg ikke brukte disse produktene så ville huden se tørr, kvisete, grå og gustig. Det er vel ikke ønskelig for noen...
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget Ronnien

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 65

SV: Velvære produkter for MENN only
« #344 : 31. august 2005, 13:19 »
newbi: At jeg mener at produktene er medisinske vil si at det er forsket på hvordan huden reagerer på produktene kjemisk sett. De er vitenskapelig bevist at disse produktene virkelig gjør noe for huden.
Anbefaler å både lese og se filmen under siden "forskning" på http://www.nimueskin.no/.
Tidligere slet jeg VELDIG med tørr hud og måte smøre meg 5 - 7 ganger daglig (brukte biotherm), og huden flasset rett etter jeg dusjet. Nå smører jeg kun 2 ganger daglig med Nimue, siden huden produserer selv fuktighet.

Hva produkt bruker du fra nimue da? Hva er virkestoffet som får huden til  selv å produsere fuktighet? Er den parfymert?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!