Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136985 ganger)

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Spenstig gutt blitt jo Smiley
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Så ikke så hakkandes gale ut dette, men du er muligens litt grunn.. så da kan det være mye rart som skjer de nederste centimeterne. Du får prøve å gå litt dypere neste gang og så filme det. Mistenker at du vil møte på noen nye utfordringer da.

Aha. Da skal jeg prøve det. Redd spennet i ryggen slipper opp da, men jeg prøver å filme igjen, så kan du bedømme Smiley

@ Maggi: begynner å komme seg Smiley Neste år lover jeg å hoppe virkelig høyt og langt Cheesy

Dagens økt:

Trappeløp på sykehuset.
Fant ut at 13 etasjer med trapper var en fin måte å kjøre anaerob trening idag. De to siste timene på jobben er som regel veldig stille når jeg jobber med han jeg jobbet med idag. Det er 22trinn mellom hver etasje, pluss 10 trinn ekstra fra første til andre. Kjapt regnet blir det 296 trappetrinn.

Stairs for time : 1.19 min - 1.21min 5min pause mellom løpene

Kommentar: Ufyselig langt å løpe hele veien opp. I henget mellom 9. og 10. etasje begynte det virkelig å brenne i lårene, men klarte å opprettholde et bra tempo med 2 eller 3 trinn per steg. Jobber der igjen om to uker. Da er planen å ha 4 løp Smiley

Nå blir det mat før senga venter Cheesy

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Fredag 7/10:

800m rolig jogg på bane som oppvarming. Beinhinna skrek av smerte, så 1000metere utgikk.

Tøy og bøy i 30min.

Idag blir det forhåpentligvis en bra vektøkt

EmyR

  • Gjest
Hvor mange kcals propper du i deg iløpet av en dag som innebærer kondisjon og styrke? Må være en god del på en lang kar som deg hvis du skal i overskudd Wink

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Hehe. Nå om dagen går det litt i rykk og napp pga jobb. Men når sesongen begynner skal jeg visst ligge på 4500. Tror nok jeg legger meg på 4200, men det får tiden vise Smiley Så lenge jeg bare spiser rent, har jeg store problemer med å gå opp i vekt. Men med babb, godis og brus går det greit Tongue

Uansett vil jeg jo ikke opp i vekt. Jeg vil holde vekta så lav som mulig, og samtidig være så sterk som mulig. Rett og slett fordi A=Fres/m, og jeg trenger bedre aksellerasjon på isen.

Men om jeg kommer meg ned til rett fettprosent neste år, blir det nok litt bygging av underkropp. Så da kan jeg forhåpentligvis svare bedre Cheesy

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Det så best ut fra siden. Bakfra ser man litt mer som skjer. Knærne begynner og dras innover, også ser det ut som belkenet vries til venstre.
Svake vastus medialis (oblique?), svak/stram g.medius? (surfer på mobilen i aukra bare så det er sagt, haha)
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Mobilsurfing er knall. Gir noen frekke utfordringer til leser Wink

Har fått beskjed om at stort sett alle muskler er stramme. Mulig flere av dem er svake i tillegg. Noen tips til hvordan man kan endre på tingene du bet deg merke i?

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Takker  Smiley Ser for meg at det kan være en del av oppvarminga Smiley


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Lørdag:

Spenst og hopp og tjo og hei i ca 1 time

Vendinger

Stang x mange
40kg x 5
60kg x 8/8
65kg x 3

Bøy
100kg x 3/3/3

Søndag:
Istrening Kongsberg 2timer.

Mandag: Istrening hønefoss 90min
Avsluttet økten med sucides.....5 stk. Lights out

Tirsdag:
1000metter x 4 @ 4min. 90sek pause mellom løpene.

Skulle være 6-8, men kneet mitt sa klart fra at ubehaget fra marathonet ikke var vekk -.-

Onsdag:
Hopp og sprett ganske rolig

Vending
40kg x 5
60kg x 5
65kg x 3
70kg x 2
60kg x 5

Bøy
80kg x 3/3/3 med stopp

Chins
kv x 15/8/2

Begynner å forberede meg på helgen Cheesy Blir noe løping av noe slag imorgen, før vi reiser bortover fredag morgen.

Da er sesongen straks igang!

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Torsdag 13/10

Løping mølle
2min x 5 - 2min rolig ogg mellom løpene

1.løp 15.0km/t
2.løp 15.1km/t
3.løp 15.2km/t
4.løp 15.3km/t
5.løp 15.5km/t

20min helt rolig på sykkel og 30min tøying av underkropp.

Idag er det avreise til Sverige og jeg gleder meg som en unge. Har betalt studieavgiften på pt-kurset, så nå er alt i boks. Litt kjedelig å se at alle pengene jeg har jobbet så mye for bare forsvinner ut av vinduet, men forhåpentligvis går studiet såpass bra at jeg får noe igjen for det Smiley Det skal jeg uansett ikke bruke en tanke på. Nå skal fokuset ligge på å prestere i helgen. Jeg har trent bra. Jeg føler meg bra og jeg skal gjøre alt jeg kan for å gjøre laget best mulig på treningen ikveld, kampen imorgen og treningene resten av helga.

Nå skal det spises masse(bra mat) og pakkes ned data, ipod og treningslære- og fysikkbøker. Bussen går 14.00.

Jeg er klar!

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
90min på stor is Cheesy Dårlige skøyter i starten, men etter en rask tur på sden med slip ble de konge. Helt sykt så glatt isen er her borte. Føler jeg går fryktelig mye fortere i år enn i fjor.

Blir spennende å se hvordan det går på matchen imrogen Smiley

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

90min på stor is Cheesy Dårlige skøyter i starten, men etter en rask tur på sden med slip ble de konge. Helt sykt så glatt isen er her borte. Føler jeg går fryktelig mye fortere i år enn i fjor.

Blir spennende å se hvordan det går på matchen imrogen Smiley
Twi Twi Cheesy Det går nok så det suser vettu Wink

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
På tide å logge litt igjen.

Lørdag: Matchen gikk som forventet. Vi var bra i perioder og håpløse ellers. Det merkes at det er lenge siden vi har spilt sammen. Tap 9-3 mot et lag vi slår i desember Smiley Personlig syns jeg det gikk heller labert. Gjorde mange dårlige valg med ball, fikk ikke noen god følelse i forsvarsspillet og følte meg ikke frykteig pigg i beina. Kan sies at det ikke er krise ettersom vi er i oppkjøring til sesongen fortsatt Smiley

Søndag: Ispass før fanden fikk sko på. Var mye her jeg var særdeles uenig i, så jeg velger å ikke kommentere det.

Mandag: tur til hønefoss midt på natta for å trene på rink i 90min. Ser frem til at den økta forsvinner......

Tirsdag: Kastet opp som en helt på jobb. Var på toalettet 12 ganger ila jobbdagen. Ble noe bedre da jeg kom hjem, men var helt tom på treninga. Skulle løpe 4min-løp på 15km/t. Måtte bryte etter to. Prøvde å justere ned farta til 13km/t, men var like jævelig. Skylder på at det var umulig å få i seg næring.

Onsdag: Hopp og sprett før vekter. Ikke noen fjong styrkeøkt. Testet bare ut hvor dypt jeg føler jeg kan gå. Usikker på om det er hensiktsmessig å presse seg lenger ned enn hva kroppen tillater. Kjørte 3 x 10 på chins

Torsdag: Trappeløp på sykehuset. Fikk med meg han jeg jobber med. 396 trappetrinn x 4. Makker måtte bryte i 9. etasje på første løp, men gikk opp de resterende 3.25 gangene. Vurderte å bryte selv, men klarte å slå det fra meg. Sement i beina etterhvert.

Idag: Fortsatt sement i beina. Valgte å legge inn en hviledag.

Imorgen begynner jeg på 5/3/1 i knebøy. Litt fordi jeg har kjøpt iphone (som igjen betyr at jeg kan ta bilder fremover) så jeg kan ha med oppsett på tlf, men mest fordi jeg har lyst til å prøve det ut. Blir hopp og sprett først, så det blir spennende å se hvordan ting tar i vei. Jobber imorgen kveld og søndag morgen, noe som gjør at jeg heller ikke denne helgen skal få hvile. Neste helg er det skole fre-søn, så jeg satser på å få hvile masse i helgen om to uker Cheesy

Nå skal jeg leke med den nye telefonen min. Over og ut

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Lørdag:

Morgenvekt: 97.3kg. Hehe. Merkes at jeg har begynt å spise mer karbo Tongue Føles feil å veie 7kg mer på to uker, men slik får det bare bli Smiley Satser på at jeg ikke overstiger 100 Smiley

Hopp og sprett og litt koordinasjon og hurtighet. Kommer fortsatt opp trappa på samtlige hopp Smiley

Liten sidekommentar: burde filmet hekkeserien vår. Makker(ny for dagen) skulle hoppe over siste hekk, som i realiteten er tørkepapirstativet på helsepluss. Det ble mye fremdrift og lite oppdrift, som resulterte i at han prøvde å ta "fisken" over sistehekken. Fantastisk syn som jeg definitivt burde fanget på film. Lurer på om alle øvelser skal filmes i fremtiden - hvertfall når det er nye deltagere - i håp om å kunne dele det med de som måtte ønske Smiley

Styrke:

Wendler 5/3/1

Knebøy:
97.5kg   x 5
112.5kg x 5
127.5kg x 5

Nordic hamstrings og bulgarske utfall utgikk grunnet tidsmangel. Satser på å kjøre det fast fremover som hyggeøvelser Smiley

Sliter med å finne motivasjon til chins og dips. Hadde uansett ikke tid til det igår. Lurer på å kjøre chins onsdag og dips lørdag.

Idag blir det isøkt etter kveldsjobb igår og dagjobb idag. Blir gøtt

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!