Skrevet av Emne: M16 Madness: Dobbelpers i mark s. 39  (Lest 136961 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #60 : 26. juli 2011, 15:33 »
Tror definitivt jeg har hatt hardere økter. Sannsynligvis også verre økter, for det var fantastisk selskap jeg hadde med meg idag, men jeg har aldri vært med på en så seig økt. Turen gikk fra Drammen opp til åmot, gjennom Vikersund før vi tok veien om tyrifjorden og endte i Lier.

Antal km: 110
Tid: 5timer og 22min
puls snitt: 122
maks puls: 164
kcal forbrent: 3601

Tresmak i rompa, krampe i lysken og en tomhetsfølelse i kroppen jeg ikke har hatt på lenge. Fantastisk! Hadde en sekk med anslått vekt på ca 8kg hele turen, så skuldrene er mørbanka så det holder. God trening til militæret :p

Hadde en artig opplevelse da vi kom til Lier. Jeg hadde lagd med meg litt ekstra shake. Nesten 1000kcal fordelt på to shaker. Hadde gledet meg veldig til den siste shaken, ettersom de siste 1.3 mila ut til Lier(siste stopp) var i skikkelig motvind. Da vi kom frem hadde sekken min bestemt seg for å "spise" shaken, så den var tom og sekken var et eneste stort klin Tongue Haha. Ble ganske skuffa da kroppen skrek etter energi. Heldigvis reddet makker meg da han dukket opp med en softis og en boks cola til meg. Hadde shaken vært der, skulle jeg klart å stå imot, men trangen etter energi ble for stor da jeg sto der tom som en brukskonto i mars.

Vel hjemme har jeg fått i meg kylling og pasta. Planen er at sykkelen skal på service og at jeg skal ut på en joggetur i sone 1 etterfulgt av vekttrening. Men da må jeg få meg litt søvn først. Er helt ødelagt i kroppen Tongue

Brodern blir uansett ikke med. Har fått beskjed om at han ikke klarer å løfte armene over hodet, samt at han har problemer med å gå Tongue Nå håper jeg Ole lukkøye kommer på besøk, så satser jeg på å være oppe i 6-draget Smiley

Ligths out

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #61 : 26. juli 2011, 21:46 »
Våknet halv syv og følte meg bedre. Beina derimot sa ifra at de ikke har planer om å være gode før imorgren - tidligst. Måtte uansett levere sykkelen på service, så syklet bort på gulskogensenteret og tok en sone 1 tur hjem.

Løping sone 1
tid: 61min
puls snitt: 132
Høyeste puls: 141
kcal forbrent: 801

Lå høyt i sone 1 idag. Hendte ved to anledninger at jeg glemte å kikke på klokka, og da øker både fart og puls. Kom meg likevel raskt ned igjen og er fornøyd med at jeg orket å gjennomføre.

Var innom butikken da turen var over. Skal innrømme at det fristet noe verre å kjøpe med en cola siden jeg har vært flink idag. Hadde den til og med oppe i kurven, men klarte å legge den tilbake. Akkurat nå er jeg så sugen på godis og brus at jeg ikke har ord. Men vet det går over til imorgren.

Blir forøvriig 1000metere og vektøkt imorgen, gitt at kroppen ikke er helt ute og kjøre Smiley

Litt usikker på antall kcal jeg har fått i meg idag. Var ca 1600 til frokost. 300 til lunsj og middag. Og 314 i kesam pluss nøtter. I tillegg kommer 500 i shaken og 180 i to bananer, samt 216 i energisjokoladen. Så kommer en boks cola, en softis og et eple i tillegg. Tror kanskje ikke det er det store underskuddet idag, men antar at treningsutbyttet likevel var verdt det Smiley

Nå blir det senga snart kjenner jeg Smiley

Lights out


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #62 : 27. juli 2011, 13:28 »
Sov til 10 idag. Beina minner meg på at gårsdagen var vond. Hehe. Ble dobbelt opp med energisjokolade for i det hele tatt å få i gang maskineriet. Bestemte meg for å droppe spenst og hurtighet idag, og heller kjøre 1000metere i sone 3.

Distanse: 1000meter x 10
tid(inklusiv oppvarming): 65min
Puls snitt: 151
Høyeste puls: 180
Kcal forbrent: 1044

Startet lavt i sone 3 på ganske nøyaktig 5min. Økte etter hver tredje 1000meter da planen var å løpe 12 stykk. Dessverre viste det seg at det var vanskelig å opprettholde temp, så da jeg var ferdig med 9 bestemte jeg meg for å avslutte etter 10. Planen var selvfølgelig å løpe den 10. på 167 i puls, men etter 600meter fant jeg ut at det var passende å se om jeg hadde en sluttspurt inne. Løp siste 400på 1.30, og endte på 180 i puls der. Alt i alt en bra økt Smiley

Ble forresten sprekk på meg i går kveld. En kompis kom over og det ble kebabpizza og cola. Haha. Kosthold som ikke ligner grisen. Får prøve å være flinkere fremover, men syns det er vanskelig når jeg trener så mye. Skal innrømme det. Lettere de dagene det ikke er det helt store o2jaget.

Nå blir det sannsynligvis endringer på ukeplanen min fremover. Skal kutte ned til en økt med vekter per muskelgruppe på overkroppen, og kjøre en ren push ups og hang ups-økt  på fredager(sammen med bein).Vurderer også å kutte ut knebøyen om fredager og heller kjøre crossfit da. Blir i så fall Fran og Grace som blir de øvelsene jeg skal kjøre. Mulig jeg prøver meg på Fran allerede nå på fredag. Da kommer det kanskje video til og med. Ser verdensrekorden er 1.53 Tongue LOL. Om jeg klarer det på under 5min skal jeg være veldig fornøyd Smiley

Håper på litt vekter med eliten etterpå idag. Droppet det som kjent igår Smiley En del av meg vet at jeg burde svømme idag også, ettersom triathlonet nærmer seg faretruende, men jeg vet rett og slett ikke om jeg orker :/

Lights out

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #63 : 27. juli 2011, 16:27 »
Ble en skuffelse på vektøkta idag. Failure i 4. og 5. sett i benken. Men det regnet jeg nesten med Smiley

Styrke

Benk
107.5kg x 3
107.5kg x 3
107.5kg x 3
107.5kg x 3(hjelp på siste)
107.5kg x 3(hjelp på siste)

Skråbenk med hantler
34kg pluss 34kg x 8
34kg pluss 34kg x 6
34kg pluss 34kg x 5

Flies med incline
20kg + 20kg x 10
24kg + 24kg x 8
24kg + 24kg x 8

Dips:
kv + 10kg x 20
kv x 20
kv x 20

Skippet skuldre idag siden det er planer om fran på fredag. Greit å være fit om jeg skal klare å få stanga over hodet 45ganger på 5-6minutter Tongue Sola skinner og det er vel ikke akkurat det beste når man skal pumpe jern. Nå blir det hvertfall fotball og kanskje noe sandvolleyball. Svømminga blir nok utsatt til imorgen, om det ii det hele tatt blir noe. Vurderer å kjøre bryst på triathlonet og akseptere at jeg er noob:)

Lights out

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #64 : 28. juli 2011, 13:02 »
Etter å ha lest litt igår, har jeg funnet ut at jeg skal prøve å faste idag. Kostholdet denne uka har vært under enhver kritikk. Kjenner jeg meg selv rett finner jeg en god unnskyldning for å skippe fasten en eller annen gang ila dagen, men går da inn for å gjennomføre.

Sto opp 10.15 og første shake ble konsumert 10.30. Så ble det løpetur

Løping sone 1
Tid: 49min
Puls snitt: 128
Maks puls: 139
Kcal forbrent: 606.

Jada, Anders. Var for høyt oppe, men hadde du sett de to jentene som satt på benken jeg løp forbi, hadde du også økt tempo for å ikke se ut som en retard som bygger seg opp igjen Wink Ble en pulsøkning der frem til neste sving, før jeg roet ned. Dagens andre shake ble inntatt 12.30. Neste blir 14.30 før jeg tar med meg 3 stk på jobb.

Foreløpig konklusjon: shake i vann får i gang maskineriet på en måte jeg ikke trodde var mulig. Har hatt 3 turer på toalettet allerede og det er av typen: ikke behagelig.

Blir nok ikke noe mer trening idag, ettersom jeg faster. Blir dog rulleskøyter til og fra jobb og da rører man jo hvertfall litt på seg Smiley

Lights out

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #65 : 28. juli 2011, 22:31 »
Ferdig på jobb og det ser ut til at jeg klarer å fullføre fastedagen med stil. Faktisk ble det mye bedre utover dagen. Nesten som om kroppen vendte seg til å ikke få fast føde Tongue Hadde både rulleskøyter og joggesko på jobb, og planen var jo rulleskøyter hjem. Men ettersom regnet hadde gitt seg, og alt jeg har utrettet på treningsfronten idag er en joggetur i sone 1, fant jeg ut at det passet seg å bruke joggeskoene hjem. Feite faen har godt av å disse litt på flesket. Slapp av Anders; ingen ukontrollert løping uten pulsklokke. Ble vekselvis sone 2 og 3. 4min i hver

Sone 2 og 3-løping
Tid: 32min
Puls snitt: 151
Puls maks: 172
Kcal forbrent: 520

Bikket godt over på andre løpet i sone 3. Må bare beklage Anders, men jeg tror for første gang i livet mitt at jeg har funnet løpssteget. Følte jeg fløy bortover idag og jeg klarte ikke å bli sliten. Kikket plutselig ned på klokka og så 172 og ble nødt til å roe ned. Likevel føler jeg at jeg har kjempefremgang mtp arbeidsøkonomi og løpssteg. Blir spennende å se hvordan det slår ut på test til uka. Kan selvfølgelig ikke forvente de helt store fremgangene allerede nå, men føles som jeg kan løpe lengre hvertfall Smiley

Har dyttet i meg 7 shaker idag. Det tilsvarer 784kcal. Ikke noe man kan legge seg på over tid, men tror det er godt for meg å komme på rett kjøl igjen. Skal veie meg imorgen tidlig bare for å få en selvtillitsbooster Smiley

Nå blir det cod før senga. Viktig å sove nok før crossfitøkta imorgen Cheesy

Lights out

Utlogget morwik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: M16 Madness
« #66 : 29. juli 2011, 08:38 »
Lykke til med triathlon, tror du trenger det.

Du vil trene som en toppidrettsutøver, men gjennomfører som en retard

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #67 : 29. juli 2011, 08:43 »
Tror jeg trenger det ja, så takk skal du ha - selv om det er vanskelig å ta det positivt med den syrlige undertonen Wink

Om du har tips å komme med, enten ift trening eller kosthold, er det bare å si fra. Selv om det selvfølgelig hadde vært bedre med konkret kritikk, gjerne i konstruktiv form, fremfor sammenligningen med mennesker som er holdt tilbake av diverse årsaker....

Hvor mener du jeg trener/spiser feil? Setter pris på svar

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #68 : 29. juli 2011, 14:39 »
Får bruke ventetiden på den konstruktive kritikken din til å logge om retardos trening Cheesy

Som lovet ble det Fran idag. Det som derimot ikke ble holdt, var filmingen. Må bare beklage det, men håper det går an å få filmet ved en senere anledning. Fran er den desidert verste øvelsen jeg har gjennomført. Føltes som brystet skulle eksplodere(pga hjertepump) og kroppen falle fra hverandre. Litt blandingsfølelse av trappeløp og dropset samtidig. Anbefales på det sterkeste:)
Etterhvert ble det 5 og 5 chins med ca 10sek pause. Haha. Hadde ikke et stikk på verken 21, 15 eller 9. Syns likevel militærpressen var det verste. Etterhvert som beina begynte å surne grunnet litt høyt tempo i starten, måtte skuldrene få vekta over hodet. Fin øvelse som virkelig banket ut det jeg hadde av krefter i kroppen.

Resten av økta:

mark
60kg x 8 x 5 Begynner fra scratch med mark. Kjører foran speilet og fokuserer kun på teknikk. Kommer til å bruke vinteren på å lære meg øvelsen riktig før jeg begynner å øke vekter. Har slitasje i korsryggen, så ingen grunn til å pushe det

supersett med dips
kv x 20
kv x 15
kv x 15

Nordic hamstrings:
kv x 5 helt ned helt opp
kv x 5 helt ned helt opp
kv x 4 helt ned helt opp med en helt ned på 5. rep

supersett med push ups
45rep
failure
failure

Festet skuldre bryst informerte om at det var bra etter  de første 45:p

Lårcurl(fremside lår)
80kg x 10 x 3

supersett med

Omvendt lårcurl(bakside lår)
70 x 8
65 x 8
65 x 8

Tåhev på stepkasse i smithmaskin (antar at stanga veier 20kg her)
100kg x 15
110kg x 10
110kg x 8
110kg x 8

Tada! Ferdig med økta:) Sitter og leker med tanken om å fjerne alt av vekter på overkroppen. Rett og slett kjøre hang ups og push ups, samt skulderpress når det er fran og grace for overkroppen og heller fokusere på beina. Har så lyst til å veie 82kg før 1. oktober. Noen synspunkter?

Lights out

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: M16 Madness
« #69 : 29. juli 2011, 17:14 »
Lykke til med triathlon, tror du trenger det.

Du vil trene som en toppidrettsutøver, men gjennomfører som en retard

Skjønner at konstruktiv kritikk ikke er en del av vokabularet ditt... retard.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #70 : 29. juli 2011, 19:45 »
Hehe. Honnør gitt Helgekriger Smiley

Dagens andre økt ble en joggetur i sone 3 med noen drag i sone 4(ble visst sone 5 også). Husket ikke alt i mailen fra Marius Bakken, så ser jeg bommet ganske grovt. Men fikk en fin økt og føler virkelig jeg har sprut i beina på løpinga nå. Litt spesielt ettersom jeg hadde faste igår og kjørte Fran, mark og noe annet beindill tidligere idag Smiley Uansett liker jeg det Smiley

Løping høy sone 3
Tid: 40min
Puls snitt: 164
Puls maks: 183
Kcal forbrent: 748

Lå stort sett på 160+ idag. Var faktisk ganske behagelig. Etter 15min kjørte jeg et 1min drag på full pupp, før jeg gikk ned i sone 3 igjen. Etter 32min økte jeg til madnesstempo og holdt det hele veien hjem. Føles godt, selv om jeg ikke holdt meg til noe fast løpsprogram idag. Får late som jeg trenger litt tempoegenskaper på sisterunda på kongsberg Wink

Venter fortsatt spent på hva det er jeg gjennomfører som setter meg i båsen retard. Er veldig interessert i hjelp for å komme i riktig retning, så håper du motbeviser teorien min om at du bare er et troll Smiley

Lights out

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Sv: M16 Madness
« #71 : 29. juli 2011, 22:58 »
Halloen!!

Bra jobba mercy, ingen ting å si på det. Og veldig artig at du føler at du får noe igjen løpemessig:)
Hvorvidt du skal droppe vekttrening på overkropp eller ikke kommer vel helt an på målet ditt. Men det er klart at det ikke er nødvendig for fem flate øre å ta 130 i benk;) Og selvom jeg ikke mener du er retard, så er vel det min konstruktive kritikk; Det er vanskelig å se noen rød tråd i treningen din. Du trener mye, og det ser ut som om du ønsker og tilegne deg mest mulig kunnskap. Men om du leser din egen logg fra start til mål, er det veldig mye tanker og ideer om hva du skal gjøre, uten at det er en plan. Det har gått fra 1000-5000kcal inn om dagen, samt faste nå siste jeg leste;) Treningen din varierer fra xfit til 4 timers sykkeltur-til sprint-til kebøy.

Mitt tips er at du må tenke litt frem i tid. Hvilke egenskaper vil du ha om 6-12 mnd? evnt 2 år? Hva må du gjøre for å nå dit?

Jeg mistenker at din iver etter å trene gjør at mye av treningen kansellerer hverandre ut, og det er jo i såfall kjempesynd:( Jeg er helt for å eksperimenetere, men du kan ikke eksperimentere på kosthold/styrke/ og utholdenhet samtidig, spesielt ikke når du bytter plan hver 14 dag;)

Er ikke ment som kritikk, er bare ment som et velmenende råd som du bør tenke litt på;)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #72 : 29. juli 2011, 23:25 »
Se her ja. Det var mer kritikk man faktisk kan ta til seg Smiley Og for all del: jeg er åpen for synspunkter, uavhengig av hvilken retning det går i. Faktisk har jeg alltid likt kritikk ettersom det er det man kan lære av. Får prøve så godt jeg kan å forklare:

Sprint er ikke noe mål i seg selv, på samme måte som triathlonet ikke er det. Det er egenskaper jeg anser som viktige, både når det gjelder bandysesongen til vinteren og når det gjelder min(forhåpentligvis) fremtid i militæret neste år. Det å ha gjennomført triathlonet er mest en test for meg selv - både mentalt og fysisk - for å vite at jeg kan presse meg selv og at jeg faktisk er i en så respektabel form at jeg kan gjennomføre den slags. Halvmarathonet faller selvfølgelig inn under samme kategori. Det blir mer en slags test enn noe jeg virkelig må gjøre det bra i. Av samme grunn opplyste jeg om at jeg har som mål å gjennomføre på en måte som gjør at jeg vet at jeg ga alt. Med andre ord er plassering underordnet. Det er en test for meg.

Et langsiktig mål er selvfølgelig å gjennomføre iron man, men jeg kutter ikke ut styrke og eksplosivitetstreningen ift til bandyen av den grunn. Jeg har planer om å gjennomføre denne sesongen på en måte som gjør at jeg kan kikke tilbake og si at jeg var et bidrag for laget. Her må det kanskje også nevnes at en bandykamp varer 90minutter, der det settes ekstreme krav til både utholdenhet og fart(kraft i bein), så det er vanskelig å vite hva som er ideelt rent treningsmessig ift det.

Så til spørsmålet ditt om hvordan jeg ønsker å være om 12måneder: en skikkelig atlet. God i mark, god i bøy, god i vending, god kondis, rask, smidig og ekstremt sterk ift egen kroppsvekt. Jeg vet det virker som om jeg bare pøser på, men det er evalueringer hele veien. Foreløpig ligger jeg 10kg bak i treningssettene ift det jeg lå på i vinter i knebøy, men veier også 10kg mindre. Her må det også legges til at jeg hadde 6uker pause fra knebøy fordi jeg trodde jeg skulle i militæret. Jeg har en vesentlig lavere fettprosent og jeg har en god del bedre kondisjon. Jeg anser det med andre ord som fremgang.

Kort fortalt: jeg forstår skepsissen, det gjør jeg virkelig. Men samtidig er det vanskelig å miste troa på det jeg driver med når jeg føler meg bra, når jeg går ned i vekt, forbedrer kondisjonen min og samtidig holder nesten samme styrke.

Selvfølgelig blir ting lettere når jeg er ferdig med deffen. Men foreløpig eksprimenterer jeg litt ift matinntak, ettersom jeg ikke kan se noen fasit på dette punktet enda. Og dagens økter var økter jeg er fornøyd med. Jeg hadde forventet å være slapp, men følte meg usedvanlig pigg - både på crossfit/styrke og på løpingen etterpå.

Tankene som kommer i bloggen er rett og slett for å få ut tingene jeg har i hodet. Hva er best for meg. Per dags dato føler jeg at jeg trenger å miste siste rest av fettet, miste litt muskler i overkroppen og holde på beinmuskulaturen. så godt det lar seg gjøre. Av den grunn tenker jeg å slutte helt med vekter på overkroppen og heller kjøre styrke med egen kroppsvekt og på crossfit.Det er fortsatt bare en tanke, men drømmen om en landslagsplass lever i det fjerne, og jeg vil nødig miste den sjansen fordi jeg skal ta 120 i benk.

Jaja. Ble kanskje bare rot det her. Men så lenge jeg liker å trene, så lenge jeg føler jeg har fremgang og så lenge jeg har overskudd i hverdagen, ser jeg ingen grunn til å slutte å teste ut ting. Kanskje det hadde vært smartere å følge en plan for èn ting, men sånn er jeg ikke. Jeg vil drive med forskjellige ting, jeg vil teste grensene mine på mange områder og jeg vil ikke gå glipp av et tog fordi jeg ikke var forberedt da det kom. I august blir det bøy og benktest og jeg kjører kontinuerlig 3000test. Selv om all treningen ikke er målbar, føler jeg at jeg nyter godt av den. Og så lenge jeg koser meg med det jeg driver med føler jeg at det er bra Smiley

Om det viser seg at alt har gått i fisk i august, kommer jeg selvfølgelig til å endre på ting Smiley

Lights out

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #73 : 30. juli 2011, 12:24 »
Dagens første økt.

Trappeløp gjerpenkollen
45sek-46sek-60sek-58sek
Pause mellom løpene 6-10min
Total tid(inklusiv oppvarming): 44min
Puls snitt: 142
Puls maks: 172
Kcal forbrent: 640

Fornøyd med økta

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: M16 Madness
« #74 : 30. juli 2011, 15:56 »
Joggetur sone 1
tid: 51min
puls snitt: 131
puls maks: 141
Kcal forbrent: 658

Fin økt på vei til jobb. Ettersom vekta viste 87.4 - som for meg er all time love record siden 10. klasse - skal jeg kose meg skikkelig på matdagen. Ha en fin lørdag

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!