Skrevet av Emne: Steroider mot dårlig selvtillit?  (Lest 84373 ganger)

Utlogget Hans Høyhet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #165 : 03. september 2011, 08:24 »
Hei folkens! dette vil helt sikkert virke som et ganske patetisk innlegg og det har jeg forståelse for! Men jeg har i mange år slitt med ekstremt lav selvtillit, og tør nærmest ikke åpne kjeften fordi jeg synes jeg høres så tåpelig ut. Men uansett har jeg lest at ved bruk av steroider kan man få mer apatisk følelse og høyere selvtillit? Noen som vet noe mer om dette? Jeg skal ikke bruke det for å få større muskler, er ikke det som er målet, men bare ta noe "stoff" som påvirker hjernen til å gi meg mer energi og mer selvtillit...derfor tenkte jeg kanskje å prøve ut steroider. Noen som har noen konstruktive innspill å komme med?


Jeg skrev for noen år tilbake følgende innlegg, kanskje det kan hjelpe trådstarter?

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29774.0

Du beskriver selv at du ikke gjør dette for å bygge muskler, men kun for selvtillitten sin del. I så fall finnes det en rekke andre, tryggere og bedre medikamenter som kan hjelpe deg. Dersom steroider er et alternativ fordi det kan være lettere å få tak på, så råder jeg deg sterkt til heller å snakke med en lege. Men løsningsveien du tenker på nå er ikke den riktige, og vil kun resultere i at du inntar en ond sirkel som på sikt blir enda vanskeligere å komme ut av.
I'm a bodybuilder and I'm OK, I sleep all night and I train all day.... Knebøy




Man vet aldri når en får bruk for et jernrør

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #166 : 03. september 2011, 11:23 »

Jeg skrev for noen år tilbake følgende innlegg, kanskje det kan hjelpe trådstarter?

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29774.0

Du beskriver selv at du ikke gjør dette for å bygge muskler, men kun for selvtillitten sin del. I så fall finnes det en rekke andre, tryggere og bedre medikamenter som kan hjelpe deg. Dersom steroider er et alternativ fordi det kan være lettere å få tak på, så råder jeg deg sterkt til heller å snakke med en lege. Men løsningsveien du tenker på nå er ikke den riktige, og vil kun resultere i at du inntar en ond sirkel som på sikt blir enda vanskeligere å komme ut av.
Utrolig bra Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #167 : 03. september 2011, 12:47 »
Og jeg sier igjen: det som er bra er at man sannsynligvis vil forhindre noen. En person som holder seg unna, nettopp fordi det er ulovlig, er et liv som kan være spart grunnet kriminalisering. Med andre ord: keep up the good work Smiley

Det regnskapet der går nok i null om man tar i betraktning at AAS blir farligere for de som bruker.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #168 : 03. september 2011, 18:33 »
Er det ingen som setter seg inn i påstander de slenger rundt seg??
AAS er da fullstendig lovlig, å bruke tilegne seg og oppbevare....
Har dere hørt om norges lover .
Og det er lovlig pga at skadevirkningene er minimale med vettig bruk... altså mennesker som "SETTER" seg inn i emnet før bruk.

Hvorfor tror du jeg skrev som jeg skrev Det at det er ulovlig å kjøpe det, kan for noen være en terskel. Du får nok heller lese hva som står og ikke tillegge andre meninger og uttalelser de ikke har Smiley

Og btw: man vet ikke nok om langtidsbruken av AAS til å kunne si noe som helst om skadevirkningen, selv ved det du kaller vettig bruk. Heldigvis er det stort sett mennesker med hjelm som ønsker å starte med slikt Cheesy

Utlogget ove1983

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #169 : 03. september 2011, 18:37 »
Hvorfor tror du jeg skrev som jeg skrev Det at det er ulovlig å kjøpe det, kan for noen være en terskel. Du får nok heller lese hva som står og ikke tillegge andre meninger og uttalelser de ikke har Smiley

Og btw: man vet ikke nok om langtidsbruken av AAS til å kunne si noe som helst om skadevirkningen, selv ved det du kaller vettig bruk. Heldigvis er det stort sett mennesker med hjelm som ønsker å starte med slikt Cheesy

"TILEGNE" seg..... les en ordbok heller.
Forbudt selge , innføre og lage.
Er fullstendig lovlig å kjøpe"tilegne" seg.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #170 : 03. september 2011, 18:47 »
Heisann. Lese en ordbok fordi den mest naturlige måten å tilegne seg noe er å kjøpe det? Gratulerer. Hvordan tilegner man seg AAS, mr know it all? Man kan ikke lage det og ikke kjøpe det. Hvilke alternativer gjenstår? Få det?

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #171 : 03. september 2011, 18:50 »
Heisann. Lese en ordbok fordi den mest naturlige måten å tilegne seg noe er å kjøpe det? Gratulerer. Hvordan tilegner man seg AAS, mr know it all? Man kan ikke lage det og ikke kjøpe det. Hvilke alternativer gjenstår? Få det?
Hvor står det at man ikke kan kjøpe det?

Utlogget tjukksadu

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 144

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #172 : 03. september 2011, 18:53 »
Hei folkens! dette vil helt sikkert virke som et ganske patetisk innlegg og det har jeg forståelse for! Men jeg har i mange år slitt med ekstremt lav selvtillit, og tør nærmest ikke åpne kjeften fordi jeg synes jeg høres så tåpelig ut. Men uansett har jeg lest at ved bruk av steroider kan man få mer apatisk følelse og høyere selvtillit? Noen som vet noe mer om dette? Jeg skal ikke bruke det for å få større muskler, er ikke det som er målet, men bare ta noe "stoff" som påvirker hjernen til å gi meg mer energi og mer selvtillit...derfor tenkte jeg kanskje å prøve ut steroider. Noen som har noen konstruktive innspill å komme med?

AAS vil ta den selvtilliten du har og rett å slett bare spise den opp. Det hjelper ikke på selvtilliten, men knekker den heller.
kis æ kainn kast en halv kloss lætt..

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #173 : 03. september 2011, 19:27 »
AAS vil ta den selvtilliten du har og rett å slett bare spise den opp. Det hjelper ikke på selvtilliten, men knekker den heller.

Tja, ser ikke akkurat ut som Zyzz fikk så dårlig selvtillit. Ta en titt:
http://www.youtube.com/watch?v=JFyz94BkST8#noexternalembed&feature=related

Han er dog død, noe som overskriften tillsier. Men FOR en fysikk!
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #174 : 03. september 2011, 20:31 »
Hvor står det at man ikke kan kjøpe det?

§ 162b. Den som ulovlig tilvirker, innfører, utfører, oppbevarer, sender eller overdrar stoff som etter regler fastsatt av Kongen er ansett som dopingmiddel, straffes for dopingforbrytelse med bøter eller med fengsel inntil 2 år.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #175 : 03. september 2011, 20:54 »
§ 162b. Den som ulovlig tilvirker, innfører, utfører, oppbevarer, sender eller overdrar stoff som etter regler fastsatt av Kongen er ansett som dopingmiddel, straffes for dopingforbrytelse med bøter eller med fengsel inntil 2 år.

My point exactly. Det står ingenting om at det er ulovlig/straffbart å erverve dopingmidler, selv om mange går rundt og tror at det er det. Alle i næringskjeden som bidrar til at du får tak i dopingmidler gjør noe straffbart, men du gjør altså ikke noe straffbart ved å bruke eller kjøpe inn til eget forbruk.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #176 : 03. september 2011, 20:56 »
men hvis man bruker, så oppbevarer man jo også.. hvis man ikke akkurat har gått tom da. :p så blir vell straffet fordet.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #177 : 03. september 2011, 21:05 »
men hvis man bruker, så oppbevarer man jo også.. hvis man ikke akkurat har gått tom da. :p så blir vell straffet fordet.
Nope, med "oppbevaring" menes større kvanta, ikke til eget forbruk. Har diskutert dette med en venninne som jobber på en nark-avdeling i politiet, og oppbevaring gjelder kvanta som er større enn eget forbruk.

Det er en grunn til at "erverve" er nevnt i Straffeloven § 162 (som gjelder narkotika), men ikke i § 162 b (som gjelder dopingmidler). Med andre ord ønsker ikke lovgiver (Stortinget) å straffe dem som bruker dopingmidler, men alle andre i dopingnæringskjeden bør visst straffes. Forstå det den som kan...

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #178 : 03. september 2011, 21:07 »
My point exactly. Det står ingenting om at det er ulovlig/straffbart å erverve dopingmidler, selv om mange går rundt og tror at det er det. Alle i næringskjeden som bidrar til at du får tak i dopingmidler gjør noe straffbart, men du gjør altså ikke noe straffbart ved å bruke eller kjøpe inn til eget forbruk.

Sant, men i det sekundet du mottar dopet er du kriminell. Man kan heller ikke kjøpe fra utlandet.

Edit: Om det er mer enn http://www.domstol.no/no/Enkelt-domstol/-Norges-Hoyesterett/Avgjorelser/Avgjorelser-2002/Grensen-mellom-straffri-besittelse-og-straffbar-oppbevaring-av-dopingmidler/

Dette illustrerer vel godt hva jeg skrev tidligere i tråden om at det er vanskelig å sette seg inn i alle mulige lover.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Steroider mot dårlig selvtillit?
« #179 : 03. september 2011, 21:23 »
Sant, men i det sekundet du mottar dopet er du kriminell.

Kan slettes, etter forrigemanns edit i sitt siste innlegg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!