Skrevet av Emne: Knebøy problem  (Lest 1740 ganger)

Utlogget Andysl

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

  • ^^
Knebøy problem
« : 25. august 2011, 23:57 »
Hei og hallo!!!

Har trent endel knebøy i det siste, men når vektene øker kjenner jeg en smertelignende følelse like under magen. Det er når rumpa nærmer seg bakken det smerten eller ubehaget kommer frem.

Jeg kjenner denne smerten bare på ene siden av kroppen. Smerten kan beskrives som brennende eller at det svir og blir varmt. Har en liten teori om at dette er blodgjennomstrømning, men har ikke kompetanse til å vite noe sikkert.
Liker veldig godt å trene, så jeg håper at jeg kan få noen gode svar slik jeg kan starte på fult igjen!

MvH Andysl, som fortiden har vært små-syk og spilt endel fotballkamper. Skal trene straks når forma kommer  Grin
\"Boxing is just show business with blood\"

Blir sett som topp hundre talenter i boxing i verden.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Knebøy problem
« #1 : 26. august 2011, 00:01 »
Hei og hallo!!!

Har trent endel knebøy i det siste, men når vektene øker kjenner jeg en smertelignende følelse like under magen. Det er når rumpa nærmer seg bakken det smerten eller ubehaget kommer frem.

Jeg kjenner denne smerten bare på ene siden av kroppen. Smerten kan beskrives som brennende eller at det svir og blir varmt. Har en liten teori om at dette er blodgjennomstrømning, men har ikke kompetanse til å vite noe sikkert.
Liker veldig godt å trene, så jeg håper at jeg kan få noen gode svar slik jeg kan starte på fult igjen!

MvH Andysl, som fortiden har vært små-syk og spilt endel fotballkamper. Skal trene straks når forma kommer  Grin

Det du beskriver høres helt ufarlig ut, slike tilfeller kan innkomme hvem som helst, hvor som helst. Det du må huske på, er riktig teknikk og slikt. Hvis du føler det ikke er mulig å ta knebøy, så syns jeg du skal vurdere å ta en pause fra knebøyen, om du føler det går fint, men er mer litt ekkelt, foreslår jeg at du fortsetter å trene som normalt. Et annet forslag er tøyning. Wink
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Knebøy problem
« #2 : 26. august 2011, 00:09 »
Har en teori om at det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Finn ut hva det er før du kjører hardt. Kjedelig å ødelegge seg fordi det "sannsynligvis ikke er noe"

Utlogget Andysl

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

  • ^^
Sv: Knebøy problem
« #3 : 26. august 2011, 00:19 »
Det du beskriver høres helt ufarlig ut, slike tilfeller kan innkomme hvem som helst, hvor som helst. Det du må huske på, er riktig teknikk og slikt. Hvis du føler det ikke er mulig å ta knebøy, så syns jeg du skal vurdere å ta en pause fra knebøyen, om du føler det går fint, men er mer litt ekkelt, foreslår jeg at du fortsetter å trene som normalt. Et annet forslag er tøyning. Wink

Høres flott ut! takk for raskt svar Smiley tar meg sikkert en tur på gymmen imorra da!

Har en teori om at det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Finn ut hva det er før du kjører hardt. Kjedelig å ødelegge seg fordi det "sannsynligvis ikke er noe"

Kjører litt uttøying slik som amadon anbefalte, og blir det ikke bedre skal jeg kontakte fysio eller noe lignende Smiley takk for raskt svar
\"Boxing is just show business with blood\"

Blir sett som topp hundre talenter i boxing i verden.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Knebøy problem
« #4 : 26. august 2011, 00:20 »
Du burde absolutt se ann formen, men er det mulig, så tren. Wink
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!