Skrevet av Emne: Treningsplan for jente, 20 år, 56kg, UTRENT:P  (Lest 1703 ganger)

Utlogget Amatrix

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Treningsplan for jente, 20 år, 56kg, UTRENT:P
« : 03. august 2011, 01:37 »
Hei, jeg er helt grønn på trening. Har alltid vært slank fra naturens side. Pleide syntes synd på de som måtte trene, mens jeg stappet i meg potetgull:P Desverre var dette en for kortvarig glede. De siste årene har lårene blitt slappe og den før stramme rumpa, har sett sine beste dager. Jeg vil løfte alt opp igjen! Men uten peiling på trening og kosthold, trenger jeg hjelp, og det fort!

Nå er jeg 161 høy og veier 56kg.

Jeg er av den tåpelige typen, som gjerne ikke vil ha store armer eller legger, og derfor styrer unna styrketrening på de områdene. Jeg har hørt jeg trener feil? Skjønner ingenting Tongue  dry

Det er underkroppen som er den største utfordringen. Den ser 15 år eldre ut enn overkroppen. HJELP!

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Treningsplan for jente, 20 år, 56kg, UTRENT:P
« #1 : 04. august 2011, 12:46 »
Hva er med med jenter og være livredd for styrketrening? Dere blir å få gigantiske muskler av å trene styrke, men heller bli strammere. Det finnes en del artikler om jenter og styrketrening som jeg husker hvor er akkurat nå.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Treningsplan for jente, 20 år, 56kg, UTRENT:P
« #2 : 04. august 2011, 13:35 »
Er du på noe slags treningsenter, eller skal du gjøre det hjemme?

Jeg for min del trenger en som står og roper litt at jeg må sette i gang Wink Så for meg er det perfekt og trene på senter Cheesy

Jeg beg da på gruppetimer, derer det mange og man kan gjemme seg litt bort og komme inn i rutinene på egen hånd..

Beg med mye cardio trening for så og plusse på med styrketimer også med innstruktør Smiley

Nå har jeg beg og steppe ut i jungelen av aparater nede i salen og det er ikke så galt egentlig.. Der ser man utolig mye rart og innser fort at det er mange i samme båt som en selv Smiley

Skal du trene hjemme ville jeg først gått/jogget en passe runde for så og gjøre noen enkle ting spm man kan gjøre i stuen hjemme..

Knebøy, utfall og plankeøvelser er fine ting man kan gjøre hjemme... Hvis du ikke har vekter kan du til og beg med fylle to halvlitersflasker med vann og bruke dem... Eller 1,5 lieters flasker holde dem på skulderene mens du tar knebøy  Cheesy

Sikkert mye annet også..mange flinke her så du får nok svar Wink Lykke til  Cheesy

Utlogget Imaridel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4

Sv: Treningsplan for jente, 20 år, 56kg, UTRENT:P
« #3 : 24. august 2011, 14:52 »
Det er ikke mye som skal til om man vil;)

Av å trene med vekter trenger man ikke å bli stor, det er alt etter hvordan man trener. en kort forklaring: trener man med lette vekter og og tar fler repetisjoner får man lange muskel, trener man me tunge vekter og ikke så mange repetisjoner får man "store" muskler. Men nok om det=)

Det er alt etter hvordan du ønsker og trene? liker man ikke å trene og føler treningssenter ikke er noe for meg, bruk naturen.
Gå fine turer, er det kjedelig så få med deg en god venn eller noe. Gå omveien isteden for snarveien. sykkelturer? bytt ut chipsen med frukt.


Slik hun før meg sa: hjemmetrening, fine forslag der. og du kan  feks google det opp så får du mange forslag der.

Tror ikke der er så mye som skal til når høyden og vekten din er det som du sier;)

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Treningsplan for jente, 20 år, 56kg, UTRENT:P
« #4 : 24. august 2011, 14:58 »
slappfisk
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!