Skrevet av Emne: Karl-Gunnar´s trenings-profil  (Lest 46613 ganger)

Utlogget pergo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 74

Sv: Min profil
« #30 : 04. oktober 2011, 19:36 »
Velforkjent oppmerksomhet. Håper treningen går bra. Hilsen fra Andenes.

Utlogget Mukdahan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Sv: Min profil
« #31 : 04. oktober 2011, 20:34 »
Treningen går fint og føler at formen er ok tatt i betraktning at man er blitt en gammel gubbe - håper treningen på Andenes også går bra.... Smiley

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Min profil
« #32 : 05. oktober 2011, 19:59 »
Imponerende Cheesy Håper jeg også fortsatt trener når jeg er på din alder!:) Stå på!:)

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Min profil
« #33 : 05. oktober 2011, 20:07 »
Stå på videre du har en utrolig fysikk å er en sann motivasjon til oss alle  woot
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Mukdahan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Sv: Min profil
« #34 : 06. oktober 2011, 08:13 »
Takk, slike kommentarer gir god motivasjon til å stå på videre Smiley Lykke til til dere også, og en spesiell lykkeønskning til de av dere som skal konkurere til helga. Nå er det viktig å gjøre de riktige tingene slik at dere får vist det dere har jobbet for gjennom mange harde treningsøkter  what

Utlogget kn1fe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Sv: Min profil
« #35 : 06. oktober 2011, 11:56 »
Gratulere med ukens profil Smiley
Virkelig inspirerende at du har holdt på så lenge som du har, og ikke for å nevnte resultatene du oppnådd. GLEDER meg til å følge med videre!

Utlogget Morrille

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 323
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 323

Sv: Min profil
« #36 : 06. oktober 2011, 17:54 »
Virkelig imponerende form det der.
Jer er selv litt oppe i årene og har planer om å fortsette treningen lenge.
Derfor er det altid veldig motiverende å se en på din alder som har klart det så bra!! Det står stor respet av det!
Jeg kan ikke se noe sted hvor høy du er??
Hvor mye spiser du i kcal?? Må du spise mindre med alderen for ikke å ligge på deg fett??

Utlogget Mukdahan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Sv: Min profil
« #37 : 06. oktober 2011, 19:39 »
Jeg er 181 cm høy og veier ca. 87 kg idag. På bildene som ble tatt da jeg var 52 år så veide jeg 86 kg. Jeg spiser nok mindre idag enn jeg gjorde i mine yngre dager, men jeg justerer matinntaket slik at jeg klarer å holde en forholdsvis lav fettprosent. Men det er klart at man legger på seg mer fett når man blir eldre, dette er nok fordi testosteron-produksjonen dropper og dette er det lite man kan gjøre med. Men ved å trene hard styrketrening så er det ingen tvil om at dette er med på å fallet i testo-produksjonen. Jeg satser på å trene så lenge helsa holder Smiley

Utlogget Mukdahan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Sv: Min profil
« #38 : 06. oktober 2011, 19:51 »
Jeg er usikker på hvor mange kcal jeg spiser per dag, men skal jeg tippe vil jeg tro at det ligger på ca. 2500 kcal. Ellers så klarer jeg å holde en brukbar form alderen tatt i betrakting selv om jeg daglig spiser litt sjokolade til kaffen både morgen og kveld, og til middag drikker jeg en øl + en snaps eller litt rødvin hver dag. Jeg tror at et moderat inntak av alkohol er bra for helsa og for formen, ihvetfall funker det for meg Smiley

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Min profil
« #39 : 07. oktober 2011, 02:39 »
Bra form! Holdt på i mange år ser jeg, respekt.

Off-topic, men jeg så at du skrev du jobber offshore..? Hva går jobben din ut på (Rigg/plattform, eller båt)? Og hvordan går det med treninga når du er ute mtp treningsfasiliteter, og kosthold?
Er litt nysgjerrig, kan hende jeg begynner å jobbe offshore etterhvert etter utdanningen, båt blir det iallefall. Takk for svar!

Utlogget Mukdahan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Sv: Min profil
« #40 : 07. oktober 2011, 06:06 »
Jeg jobber som boreingeniør i Statoil der jobbet går ut på å planlegge nye brønner som skal bores på Norne-feltet. Vi er et team som jobber sammen med planleggingen av nye brønner og som boreingeniør har jeg ansvar for å skrive boreprogrammet som riggen skal følge under boringen av nye brønner. Når jeg reiser offshore så jobber jeg på Statoilkontoret ombord på riggen med oppfølging av operasjonen ute i havet. På Norne-feltet bruker vi flyterigger for boring og komplettering av brønner, og for øyeblikket så er det "Aker Spitsbergen" som ligger ute på feltet. Når det gjelder treningsforholdene offshore så er de meget bra ombord på "Spitsbergen" og jeg pleier som regel å trene kl. 05:00 på mårningen før jeg går på jobb. Når det gjelder maten ombord så er den meget bra.
Jeg har tidligere jobbet offshore i ulike rigg selskap slik som Ross Drilling, Stena Drilling og Transocean.

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Min profil
« #41 : 07. oktober 2011, 15:25 »
Jeg jobber som boreingeniør i Statoil der jobbet går ut på å planlegge nye brønner som skal bores på Norne-feltet. Vi er et team som jobber sammen med planleggingen av nye brønner og som boreingeniør har jeg ansvar for å skrive boreprogrammet som riggen skal følge under boringen av nye brønner. Når jeg reiser offshore så jobber jeg på Statoilkontoret ombord på riggen med oppfølging av operasjonen ute i havet. På Norne-feltet bruker vi flyterigger for boring og komplettering av brønner, og for øyeblikket så er det "Aker Spitsbergen" som ligger ute på feltet. Når det gjelder treningsforholdene offshore så er de meget bra ombord på "Spitsbergen" og jeg pleier som regel å trene kl. 05:00 på mårningen før jeg går på jobb. Når det gjelder maten ombord så er den meget bra.
Jeg har tidligere jobbet offshore i ulike rigg selskap slik som Ross Drilling, Stena Drilling og Transocean.
Hørres ut som du har en meget bra og spennende jobb Smiley Skulle gjerne jobbet offshore selv! Kanskje en dag jeg kommer meg ut Smiley
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Min profil
« #42 : 07. oktober 2011, 15:28 »
Jeg er usikker på hvor mange kcal jeg spiser per dag, men skal jeg tippe vil jeg tro at det ligger på ca. 2500 kcal. Ellers så klarer jeg å holde en brukbar form alderen tatt i betrakting selv om jeg daglig spiser litt sjokolade til kaffen både morgen og kveld, og til middag drikker jeg en øl + en snaps eller litt rødvin hver dag. Jeg tror at et moderat inntak av alkohol er bra for helsa og for formen, ihvetfall funker det for meg Smiley
Høres ut som en fornuftig livsstil det Smiley Med det du har oppnådd kan du unne deg litt "godbiter" nå vettu : )
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Min profil
« #43 : 07. oktober 2011, 16:00 »
Har en liten følelse at du kan ha stilt med min onkel. Han stilte selv på 80-tallet og er 52-53 år gammel nå. Han er 178-180 og veide inn på det samme du gjorde.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Min profil
« #44 : 07. oktober 2011, 20:28 »
Når jeg reiser offshore så jobber jeg på Statoilkontoret ombord på riggen med oppfølging av operasjonen ute i havet.
Jeg har tidligere jobbet offshore i ulike rigg selskap slik som Ross Drilling, Stena Drilling og Transocean.

Høres spennende ut!
Vet du hvordan jobbmulighetene er for nautikere? (Sporer kanskje litt av her, men jeg blir fort engasjert når jeg hører om jobb i nordsjøen og offshore.. Isåfall beklager! Snart ferdig med min nautikk-utdanning, til sommeren, så det kan bli spennende å se hvordan det blir videre.)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!