Skrevet av Emne: Nordicpower protein  (Lest 6278 ganger)

caffelatte89

  • Gjest
Nordicpower protein
« : 10. oktober 2011, 17:22 »
Vurderer å kjøpe proteinpulver (Mammut) fra nordicpower da jeg fikk dette anbefalt pga oppbyggingen av forskjellige proteiner i dette tilskuddet.

Noen som har kjennskap til Mammut fra Nordicpower? Smiley

Rex Rodney

  • Gjest
Sv: Nordicpower protein
« #1 : 10. oktober 2011, 21:57 »
Jaa...nå var det jo om noen her har brukt mammut jeg lurte på Wink Siden det er dette jeg tenker på å kjøpe, så er det jo greit å vite hva andres oppfattning er, smak, konsistens, løselighet osv... Smiley

Beklager da! Grin

caffelatte89

  • Gjest
Sv: Nordicpower protein
« #2 : 10. oktober 2011, 22:25 »
Whey-80 består av 80 myse-protein og 20 kasein(som virker langsomt), og i tilegg er det branched-chain amino acid (bcaa).  leucine, isoleucine og valine er de viktigste stoffene, og det er dette whey-80 består av - så dette er ett meget bra protein. Wink

Nice! Tongue Kanskje jeg skal gå for whey-80 istedenfor da Wink

Men ok, et utroooolig dumt jente spørsmå coming up! Det med protein som gjør meg litt nervøs er om jeg blir større i fett liksom, eller bygger protein kun muskler. Er redd for om jeg trener for lite, for lett, osv...og vil jo ikke ende opp som en "tjukkas" fordi jeg valgte å ta proteintilskudd Tongue (dumt spørsmål jeg vet, men er man nybegynner så er man nybegynner og det er dumme spørsmål man lærer av Smiley )

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Nordicpower protein
« #3 : 10. oktober 2011, 22:45 »
Spørs hvor mye i underskudd du ligger....for eksempel: ligger du 100 kalorier i underskudd og legger til en shake som inneholder 250 kalorier, så vil du gå i overskudd....men ligger du 500 i underskudd og tar en shake på 250 kalorier, så ligger du fremdeles i underskudd Smiley

Simple as that Smiley
Smiley

caffelatte89

  • Gjest
Sv: Nordicpower protein
« #4 : 10. oktober 2011, 22:47 »
Spørs hvor mye i underskudd du ligger....for eksempel: ligger du 100 kalorier i underskudd og legger til en shake som inneholder 250 kalorier, så vil du gå i overskudd....men ligger du 500 i underskudd og tar en shake på 250 kalorier, så ligger du fremdeles i underskudd Smiley

Simple as that Smiley

Da må jeg bli flinkere å måle maten min rett og slett Tongue
For nå bruker jeg bare ca mål, da jeg er litt skeptisk til å bli helt "nazi" på det liksom....kanskje like greit å styre unna protein en stund til?

Rex Rodney

  • Gjest
Sv: Nordicpower protein
« #5 : 10. oktober 2011, 22:49 »
Da må jeg bli flinkere å måle maten min rett og slett Tongue
For nå bruker jeg bare ca mål, da jeg er litt skeptisk til å bli helt "nazi" på det liksom....kanskje like greit å styre unna protein en stund til?

Neida, største feil jenter gjør er å være redd for mat, trening, og slikt. Spis sunn mat, og ikke spis deg stappmett. Og selvsagt kan du ta deg litt proteinpulver - no problem.

Rex Rodney

  • Gjest
Sv: Nordicpower protein
« #6 : 10. oktober 2011, 22:59 »
Hehe, ja det er vel alle jenters store skrekk å bli tjukk isteden for velltrent Tongue

Litt protein altså, okaj Smiley Da tror jeg at jeg går for whey-80, er ikke vits å bruke en masse penger hvis en kan få like bra protein for halvparten av pengene Smiley

Så lærte jeg noe nytt i dag også! Cheesy

Ikke sant?! Man lærer så lenge man lever, sies det! Grin

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Nordicpower protein
« #7 : 10. oktober 2011, 23:04 »
Jeg kan anbefale deg mammut på det sterkeste! Er vell så og si mitt favoritt protein, samensetningen er genial og smaken er veldig god. Generelt vil jeg si konsistensen til alle proteinpulverne til nordicpower er bra, sjokoladesmaken er min favoritt. Eneste jeg ikke likte særlig var kasin-jordbær, den ble litt for tørr men i sjokoladesmak var den god Smiley

Kjøp mammut, du vil ikke angre!  Smiley
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Nordicpower protein
« #8 : 10. oktober 2011, 23:18 »
Nice, takk for svar Smiley

Får jeg like store muskler som deg da? Tongue (hehehe)
Minst like store om ikke større! hehe Smiley
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Nordicpower protein
« #9 : 11. oktober 2011, 01:17 »
Hehe, ja det er vel alle jenters store skrekk å bli tjukk isteden for velltrent Tongue

Litt protein altså, okaj Smiley Da tror jeg at jeg går for whey-80, er ikke vits å bruke en masse penger hvis en kan få like bra protein for halvparten av pengene Smiley

Så lærte jeg noe nytt i dag også! Cheesy


Blir nok til at jeg også kjøper whey protein. men har et annet utgangspunkt enn deg da... Du er heldig som kan spise vanlig mat i normale porsjoner.

Cheesy

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Nordicpower protein
« #10 : 11. oktober 2011, 01:26 »
bare et lite kjapt spørsmål.... er det noen som vet åpningstidene på nordicpower butikken på citygym i sandnes?

sorry om det var off topic, men ikke vits å lage nytt innlegg. snakket allerede om det Tongue

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Nordicpower protein
« #11 : 11. oktober 2011, 01:32 »
Ja man lærer noe hver dag. I dag lærte jeg at å gå rundt på vågen mens jeg venter på en avtale.... er waste of time. Skal ikke gjentas..

Men mye viktigere er det faktum at jeg lærte at det å kjøpe proteinpulver på helsekost blir for dyrt. Skal kjøpe på Nordicpower jeg også.

sJekket priser mens jeg var på Vågen:D

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Nordicpower protein
« #12 : 11. oktober 2011, 08:31 »
Ja man lærer noe hver dag. I dag lærte jeg at å gå rundt på vågen mens jeg venter på en avtale.... er waste of time. Skal ikke gjentas..

Men mye viktigere er det faktum at jeg lærte at det å kjøpe proteinpulver på helsekost blir for dyrt. Skal kjøpe på Nordicpower jeg også.

sJekket priser mens jeg var på Vågen:D
Normalt er der folk som kan hjelpe deg mellom 09-15.00 men i fra 17.00-20.00 er der fast betjening Smiley
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Moffmaster

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

Sv: Nordicpower protein
« #13 : 20. oktober 2011, 15:59 »
Kan også anbefale NordiPower mammut.  Liker sjokolade smaken meget godt.
Den er også rimelig i pris. Ca 166 kr pr kg(når du kjøper 3 kg). Whey-80 ligger ca på 150 kr pr kg. Ikke store forskjellen.
Lykke til  Wink
Beste løft:
Benkpress 165 Kg
Markløft 240 Kg
Knebøy 220 Kg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=101293.0

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Nordicpower protein
« #14 : 28. oktober 2011, 19:26 »
Hei dere.

Jeg kjøper Nordic power - pure whey protein 4kg med vanilje! den passer bra til min pannekake om morgenen og shakes til ellers bruk! blir aldri lei av den smaken! smaker litt som oboy bare med vanilje smak.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!