Skrevet av Emne: Samir Troudi. Mot vårens tävlingar  (Lest 913 ganger)

Utlogget Samiro El Fakiro

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Samir Troudi. Mot vårens tävlingar
« : 24. januar 2013, 13:18 »
Jeg ble anbefallt av paramora at starte en loggbok her..

Ni må bare ha lit overbærenhet med min norske.. haha det vil nok bli en hel del mix mellon norsk og svensk =P

Jeg har bott i Oslo nå i nesten et år og har ikke tenkt at dra hjem til Sverige i det nermeste i hvert fall..
Trener på 24 Fitness her i Oslo og skal stille nå til våren i Bodybuilding -90kg. Jeg stiller på Loaded Cup, BMR GP og Oslo GP hvis det er slik at jeg föler för noen mer så er det muligt at de blir en kon til.

Jeg begynte min diett på ca 104kg og nå e vekten nede på 97kg. Sist gang jeg stilte, var vekten ca 85-89kg.

Ålder: 29år
Riktig navn: Samir Troudi
Konkurert siden: 2005
Meriter:
    Decembercupen 2005 Jr class -70 kg                                         1:st place
    Decembercupen 2005 Sr Class -70 kg                                        1:st place
    Luciapokalen 2005  Jr Class -70kg                                               1:st place
    Luciapokalen 2007  -70 kg                                                              1:st place
    Swedish Nationals 2009 -90kg                                                       6:th place
    Norway Open 2010 -80kg                                                                 3:rd place
    Swedish Nationals 2010  -80kg                                                     2:nd place
    Battle Of Scandinavia 2012 -91kg                                                  1:st place
    Loaded Cup Denmark 2012 -90kg                                                2:nd place
    Sandefjord Open 2012 -90kg                                                          2:nd place
    European Amateur Cup (pro qualifier) 2012 -85kg                    5:th place



All information om meg, min trening, mine tidligere konkuranser etc finner dere på min hjemmeside
http://www.samirtroudi.com

Jeg er så dårlig på navnen på övelserne på norsk så jeg tar det på engelsk =) sorry.
Då blir de også lettere for meg og bare kopiere fra hjemmesiden hehe

Chest press in the seated leg curl (will film it next time so dont even ask about how I do)
3 sets. First one was a giant set

Dips in super set with standing dumbell presses (semi supinated grip)
3 set on each. last set on dips was weighted

Free weight  incline chest press
3 sets

Millitary presses in smith (behind head)
3 sets

Free weight chest press
3 sets

Lateral raises
3 sets. First one was a giant set + one drop set (there will be a clip on that at my facebook site that you find here to the left)

Dips again (fucking love that excercise)
2 sets

Flyes in pec dec in super set with barbel front raises
3 set on each

Stanind pull over with rope (for chest) in super set with free motion calf machine
3 set on each (high reps = 40-50 reps on calves)

Great work out. Good strength and great pump
And some pics from Yesterday =)





Hvis dere lurer på noe. Bare spörr meg.
Ha en fin dag videre

Mvh Samir Troudi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!