Skrevet av Emne: Hjelp!!  (Lest 1447 ganger)

Utlogget darkeirik

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hjelp!!
« : 27. oktober 2011, 23:09 »
Heisann!!

Eg er en 18 år gammel gutt med relativt bra kopps fasong, men planen min er og begynne og trene og få mer  markerte muskler på overkroppen...

Lurte på om det var noen som hadde noe trenings tips/trenings opplegg som ikke er så veldig avansert og kan passe meg Smiley Tips om kosthold før/etter trening hadde vært kjekt og ! Cheesy
 
På forhånd takk Smiley

 

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hjelp!!
« #1 : 28. oktober 2011, 13:03 »
Heisann!!

Eg er en 18 år gammel gutt med relativt bra kopps fasong, men planen min er og begynne og trene og få mer  markerte muskler på overkroppen...

Lurte på om det var noen som hadde noe trenings tips/trenings opplegg som ikke er så veldig avansert og kan passe meg Smiley Tips om kosthold før/etter trening hadde vært kjekt og ! Cheesy
 
På forhånd takk Smiley

 

Tren bein.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Hjelp!!
« #2 : 28. oktober 2011, 19:19 »
Heisann!!

Eg er en 18 år gammel gutt med relativt bra kopps fasong, men planen min er og begynne og trene og få mer  markerte muskler på overkroppen...

Lurte på om det var noen som hadde noe trenings tips/trenings opplegg som ikke er så veldig avansert og kan passe meg Smiley Tips om kosthold før/etter trening hadde vært kjekt og ! Cheesy
 
På forhånd takk Smiley

 

Jeg vil anbefale deg å lese sticky innleggene på kosthold og ernærings forumet. Du lærer kan få vite mye der. du har sikkert allerede sett deg rundt på forumet, men jeg fikk veldig mye hjelp av det iallefall. bortsett fra det så kan du jo få deg en Pt til å sette opp et kosthold til deg.. så kan du ta det der fra..... Er bare lommeboka som bestemmer der vet du...

Lykke til!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Hjelp!!
« #3 : 28. oktober 2011, 19:27 »
Anbefaler deg å ha en litt mer beskrivende tittel på tråden enn "hjelp" så får du kanskje flere svar? Dette gjør du med å endre førsteinnlegget ditt. Videre anefaler jeg, som over, ta en titt på de ulike forumene her. Fins plenty med informasjon






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Hjelp!!
« #4 : 28. oktober 2011, 19:30 »
Anbefaler deg å ha en litt mer beskrivende tittel på tråden enn "hjelp" så får du kanskje flere svar? Dette gjør du med å endre førsteinnlegget ditt. Videre anefaler jeg, som over, ta en titt på de ulike forumene her. Fins plenty med informasjon

Godt å ha noen som passer på oss hehe.... jeg gjorde det samme selv da jeg begynte å skrive her....men nå går det bedre Cheesy

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Hjelp!!
« #5 : 29. oktober 2011, 19:40 »
Eg er en 18 år gammel gutt med relativt bra kopps fasong, men planen min er og begynne og trene og få mer  markerte muskler på overkroppen...

Lurte på om det var noen som hadde noe trenings tips/trenings opplegg som ikke er så veldig avansert og kan passe meg Smiley

Husk å få med beina Wink umulig for noen her på forumet og finne et program som passer deg uten at du gir flere opplysninger om deg selv. bare du veit hvilket program som funker for deg..

men jeg kan annbefale et 2splitt program, tren hele kroppen Smiley med en lett og en tung dag på hver muskel. når det gjelder kosthold, spørs det akkurat om hvilke mål du har, så søk litt rundt så finner du nok noe Smiley

eksempel: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=581

“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!