Skrevet av Emne: Mitt kostholdsprogram - trenger råd!!  (Lest 1209 ganger)

Utlogget xerion

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 396
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 396

  • kroppen min er som chili.. STERK!
Mitt kostholdsprogram - trenger råd!!
« : 29. oktober 2011, 12:13 »
Frokost: 50g havregryn, 10g Go Green (1-3 spiseskjeer), 15g rosiner, 2.5dl skummet melk, 1 kiwi, 40g Whey proteinpulver, Plasma kreatin, Plasma glutapro, plasma omega-3 (Prot: 47,10g – Karbs: 74,58 – Fett: 9,83)

Mellommåltid: 75g Plasma Muscle Gainer, 150g kyllingfilet (Prot: 44.18 - Karbs: 49,43 – Fett: 0)

Mellommåltid: Sqyr Naturell Yoghurt 300g, 1 banan (Prot: 38,2 - Karbs: 46,1 - Fett: 0,12)

Før trening: Plasma Kreatin, Plasma Gluta Pro, Plasma L-Arginine (følg doseringene)

Etter trening: Plasma Muscle Gainer 150g, Plasma Kreatin, Plasma Gluta Pro (Prot: 28,4 – Karbs: 98,9 – Fett: 5,3)

Middag: 2 kyllingfilet, 45g fullkornsris, 30g paprika, 30g gulrot, 30g brokkoli, plasma omega-3, plasma gluta pro (Prot: 65,1 - Karbs: 36,82 – Fett: 4,17)

Kvelds: Omelett: 4 eggehviter, 1 eggeplomme, 1dl skummet melk, 2 skiver kalkunpålegg, plasma kreatin, plasma omega-3 (Prot: 47,1 - Karbs: 5,92 - Fett: 18,83)

Totalt: Proteiner: 270,08 – Karbohydrater: 311,76 – Fett: 38,33 – Kcal: 2672,33

Her har dere opplegget. Jeg er 26 år, 178cm høy og er hardgainer, har alltid vært det ihvertfall. Jeg veier pr dags dato 78kg.

Målene mine er:

- å bli kvitt magefettet (aner ikke hvor mye fettprosent jeg har men er på mageregionen det er verst, i wonder why.. Tongue)
- å IKKE gå noe særlig oppi vekt, hater når jeg må kjøpe nye klær fordi jeg trener  Tongue
- å bli markert

Litt mer info:
Jeg begynner morgenen 0530 med enten powerwalk eller "powerhoppetau", kommer ann på været.  biggrin
Jeg trener man-tor, vil ikke gå innpå hvilkne øvelser jeg bruker osv for det føler jeg at jeg har rimelig bra kontroll på, er verre med kosthold syns jeg. Men jeg trener uansett med 3x15 på hver øvelse, pleier som regel å varme opp med 10 minutters gange på tredemølle også.

Jeg drikker selvsagt mye vann, 2-3 liter om dagen.

Når det gjelder middagen så varierer jeg den nesten hver dag da. Endrer på grønnsakene, kjøttet, lager noe helt annet men jeg er påpasselig med at næringsinnholdet totalt er noenlunde likt.
Når det gjelder kveldsen så har jeg tatt utganspunkt i at eggene veier ca 70g. Dette gjelder den ENE eggeplommen også, derav så kom jeg fram til 18g fett men jeg tipper at det er ikke så masse fett jeg får i mg da.

Uansett, håper på gode svar, jeg har alltid fått det her tidligere så det er derfor jeg er så glad i dette forumet =)

Tusen takk på forhånd!



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!