Skrevet av Emne: Steroide eller ikke?  (Lest 4057 ganger)

Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Steroide eller ikke?
« : 09. november 2011, 01:03 »
http://www.cellucor.com/product/p6-extreme

Er dette produkte sett på som en steroide eller ikke? Det er ulovlig i Norge men lovlig i USA..

RoId or not?

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Steroide eller ikke?
« #1 : 09. november 2011, 01:07 »
Om du vil ha effekten av steroider, så ta steroider.. Smiley Det der er ikke steroider.

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Steroide eller ikke?
« #2 : 09. november 2011, 01:14 »
Vist du vil ha de negative bivirkningene til steroider så ta stroider.

Usikker på om det produktet er steroider eller ikke, de lover mye og det høres for godt ut til å være sant.

Det står at det er en testoboster noe som ikke blir sett på som steroider men ett prohormon.

Ikke kjøp dette produktet anbefaler nå jeg.
Kjør på med kreatin, zma og god fornuft så får du nok drømmekroppen en dag Wink

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Steroide eller ikke?
« #3 : 09. november 2011, 01:16 »
er bare et kosttilskudd som skal forhøye testosteronverdiene dine. Om det virkelig gjør det er en annen sak.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Steroide eller ikke?
« #4 : 09. november 2011, 01:18 »
Hva i all verden er "en steroide"? No nytt som har kommet, eller?

Fra spøk til revolver: Er vel ikke roids, nei. Er vel tribulus eller noe annet fjas som egentlig ikke gjør så mye annet enn å gi deg litt ekstra libido. Har jo ikke prøvd det, men det er vel en gjenganger blant testo-boostere at de ikke har all verdens effekt. Er jo en grunn til at folk bruker ekte AAS. Og prohormoner, for den saks skyld.

Hadde heller brukt penga på protein og ZMA.

Jada, veit at alle "gubbene" som har løfta i noen år sier dette (og kanskje evt legger til kreatin), men det er noe i det. Det eneste som får deg til å bli stor og sterk er å trene baseøvelser med tunge vekter, over tid. Og plænti med mat. Snarveier kan du ta, og helt ærlig så får du feks bole så mye du BARE vil for min del (uten at det har noe å gjøre med testo-boostere, for øvrig), men du har så utrolig mye mer igjen for å trene jevnt over lang tid. I shit you not.

Tren få øvelser, pass på teknikken, prøv å flytt tyngre vekter fra måned til måned og halvår til halvår i stedet for dag til dag eller uke til uke.

Forresten utrolig hvor fort man vokser og blir sterkere om man "glemmer" å tenke på det. I.e. gjør det til en rutine å spise bra mat og gå på trening hver gang man skal, slik at man ikke tenker på så mye. Da kommer mye "av seg selv".

Tok litt av her nuh.

Nuhvel.

Det beste tilskuddet jeg har prøvd er mye mat og proteintilskudd. Jeg prøver å få i meg minst 200-250 gram om dagen, selv om det kanskje er litt lite. Funker dog likevel.

Anbefaler deg å ta en titt i loggen til Apacho. Han trener veldig smart, imho. Han er vel også en av de største og sterkeste på forumet her, tror jeg(?).

Det står at det er en testoboster noe som ikke blir sett på som steroider men ett prohormon.
Øh, what? Når ble testoboooooostere prohormoner? Huh
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Steroide eller ikke?
« #5 : 09. november 2011, 01:41 »
Hva i all verden er "en steroide"? No nytt som har kommet, eller?

Fra spøk til revolver: Er vel ikke roids, nei. Er vel tribulus eller noe annet fjas som egentlig ikke gjør så mye annet enn å gi deg litt ekstra libido. Har jo ikke prøvd det, men det er vel en gjenganger blant testo-boostere at de ikke har all verdens effekt. Er jo en grunn til at folk bruker ekte AAS. Og prohormoner, for den saks skyld.

Hadde heller brukt penga på protein og ZMA.

Jada, veit at alle "gubbene" som har løfta i noen år sier dette (og kanskje evt legger til kreatin), men det er noe i det. Det eneste som får deg til å bli stor og sterk er å trene baseøvelser med tunge vekter, over tid. Og plænti med mat. Snarveier kan du ta, og helt ærlig så får du feks bole så mye du BARE vil for min del (uten at det har noe å gjøre med testo-boostere, for øvrig), men du har så utrolig mye mer igjen for å trene jevnt over lang tid. I shit you not.

Tren få øvelser, pass på teknikken, prøv å flytt tyngre vekter fra måned til måned og halvår til halvår i stedet for dag til dag eller uke til uke.

Forresten utrolig hvor fort man vokser og blir sterkere om man "glemmer" å tenke på det. I.e. gjør det til en rutine å spise bra mat og gå på trening hver gang man skal, slik at man ikke tenker på så mye. Da kommer mye "av seg selv".

Tok litt av her nuh.

Nuhvel.

Det beste tilskuddet jeg har prøvd er mye mat og proteintilskudd. Jeg prøver å få i meg minst 200-250 gram om dagen, selv om det kanskje er litt lite. Funker dog likevel.

Anbefaler deg å ta en titt i loggen til Apacho. Han trener veldig smart, imho. Han er vel også en av de største og sterkeste på forumet her, tror jeg(?).
Øh, what? Når ble testoboooooostere prohormoner? Huh
Er prohormoner i enkelte testboostere men denne hsdde faktisk ikke det om jeg har lest riktig, de hadde dog prohormoner i en av de tidligere utgivelsene sine men ikke i denne Wink

Testoboostere er ikke prohormoner men noen kan ha det i seg Wink
Jeg surrer litt så sent på kvelden sorry Smiley

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: Steroide eller ikke?
« #6 : 09. november 2011, 01:43 »
Men produktet er fremdelis shit spesielt siden det er helt fri for prohormoner

Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Steroide eller ikke?
« #7 : 09. november 2011, 01:48 »
Svaret jeg var ute etter er om det blir sett på som en steroide eller ikke fordi det øker testo nivået..

Om det har samme virkninger som steroider har det mest sansynelig bivirkninger også, å det har jeg ikke lyst på... men takk for svar Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Steroide eller ikke?
« #8 : 09. november 2011, 01:58 »
Men produktet er fremdelis shit spesielt siden det er helt fri for prohormoner
Heheh... Grin

Svaret jeg var ute etter er om det blir sett på som en steroide eller ikke fordi det øker testo nivået..

Om det har samme virkninger som steroider har det mest sansynelig bivirkninger også, å det har jeg ikke lyst på... men takk for svar Smiley
Blir ikke et steroid bare fordi det øker testonivået.

Er vel gjerne sånn at enkelte testo-boostere kan øke nivået av testo til det optimale (rett ord å bruke?), i.e. om du har lave testoverdier i utgangspunktet kan boostere hjelpe deg å få nivået opp dit det i grunnen bør være. Uten at du får svære gains av den grunn, mind you..

Jeg bruker faktisk booster selv atm, Androx-Q12. Har bare brukt den i 4 dager eller no, så vet ikke noe om effekten. Men forventer vel i grunnen ikke det helt store heller, tester det mest for moro skyld. Merker vel litt på libido, men det kan like så godt være de litt for store dosene av ZMA jeg kjører. Hele FIRE piller til kvelds i stedet for de litt pinglete tre.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Steroide eller ikke?
« #9 : 09. november 2011, 02:13 »
Har ikke fått tak i ZMA. vet ikke om det har noe annet navn i USA(bor jeg lol). Da jeg bodde i Norge brukte jeg det. mange av vennene mine sier at det skal fungere veldig bra men er usikker på om jeg vil kjøpe det om det blir sett på som en steroide

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Steroide eller ikke?
« #10 : 09. november 2011, 02:53 »
ZMA har ikke blitt, blir ikke, og kommer aldri til å bli sett på som et steroid. Tongue

Hva legger vennene dine i "fungere veldig bra", btw?

Edit: http://www.bodybuilding.com/store/catalog/search-results.jsp?q=zma&output=xml_no_dtd&client=wwwbodybuilding&proxystylesheet=wwwbodybuilding&getfields=description&filter=0&site=store
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Steroide eller ikke?
« #11 : 09. november 2011, 04:38 »
snakker ikke om at ZMA er sett på som et steroide men p6 som jeg viste tidligere....

Vennene mine sier at det funger veldig bra fordi du kan trene mere og hardere.. du har også mindre restutisions tid og man merker veldig fort på kroppen og styrken at det fungerer...

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Steroide eller ikke?
« #12 : 09. november 2011, 10:04 »
lol ta å les litt om hva steroider egentlig er, du.

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Sv: Steroide eller ikke?
« #13 : 09. november 2011, 10:09 »
lol ta å les litt om hva steroider egentlig er, du.

tror det kanskje kunne være lurt ja:P

Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Steroide eller ikke?
« #14 : 10. november 2011, 00:59 »
Steroider er falske mannlige hormoner som jeg har forstått... men dette produkte er ulovlig noen steder og noen steder er det lovlig, derfor lurte jeg..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!