Skrevet av Emne: NOxplode - erfaringer?  (Lest 16268 ganger)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: NOxplode - erfaringer?
« #30 : 19. november 2011, 18:29 »
Jeg må si at jeg får minimal effekt av jacked. No xplode får jeg noe bedre. Kjøpt ny boks med NO xplode versjon 2 igår og var faktisk veldig fornøyd. jacked derimot fikk jeg null effekt av. Jeg er pleier å innta 800mg koffein før trening i perioder jeg ikke bruker preworkout supplementer og føler jeg får MYE bedre effekt av det enn jeg gjør med jacked.

Merka du "mye" forskjell på orginalen og 2.0?
Syns jeg får godt med trykk og liiitt pump av 3 scoops på orginalen.

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #31 : 19. november 2011, 18:33 »
Det er snakk om ett års tid siden jeg brukte orginalen så er litt usikker på forskjellen, men det jeg la merke til med 2.0 var pumpen. Jeg hadde pump i underarmene mine under oppvarmingen når jeg hoppet tau noe som var litt drøyt. Økta gikk egentlig over alt forventning idag og brukte kun 1 scoop da det var første økt og ville bare prøve ut tolleransen min. Trykket derimot var ubeskrivelig, når jeg trodde jeg var tom for energi når jeg kjørte complexes som finishers var helt sinnsykt. Skulle ta 3 runder med 1min pause mellom hver, men endte opp med å ta 5 runder med kanskje 20sec pause uten problemer.

Njoa

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #32 : 19. november 2011, 22:15 »
Ingen av mine kompiser har fått slik din skalle! sikkert kun svake mennesker som får det... å selvfølgelig blir du deppa når du går å tror du kommer til å bli deppa, ditt kålhue!....

Hva har du eller dine kompiser med dette å gjøre? Jeg får ikke dårlig mage av kreatin. Det betyr ikke at dårlig mage ikke er en vanlig bivirkning av kreatin. En haug mennesker opplever aldri bloating heller. Det betyr ikke at bloating ikke er en vanlig bivirkning. Les deg kjapt opp på methylhexanamine. Hvis man oppriktig går rundt og tror at man kan gjøre gode vurderinger av enkeltingrediensers egenskaper basert på hvordan man selv og ens nærmeste omgangskrets reagerer på disse ... vel, jeg tror du ser hvor jeg vil hen. Den bastante broscience-tilnærmingen du forfekter her er faen ikke langt unna å være et bilde på alt som er galt med med å ta tips en får fra dette forumet for god fisk.

At argumentene dine først og fremst er "skalle" "svake mennesker" og "kålhue" sier vel sitt. Som fyren et par poster over skriver, lær deg å bruk google før du driter deg ut for alles skue.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #33 : 19. november 2011, 23:06 »
Hva har du eller dine kompiser med dette å gjøre?

Ehm, vi har prøvd produktene?
Hvor i svarte fant du ut at mine argumenter er "skalle" og "kålhue"?
å klarer du rett og slett ikke å lese at jeg skrev at jeg mente for NO-explode? du må jo være halvt invalid som halvparten av folkene på dette forumet er...

EDIT: Les også hva bjoennes skrev litt lenger tilbake...
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #34 : 20. november 2011, 00:19 »
At dere har testet produktene er fullstendig irrelevant. Skjønner du ikke simpel logikk? At et stoff kan ha bivirkninger betyr ikke at alle, de fleste, eller i det hele tatt mange, vil oppleve disse. Igjen, se kreatin-eksempelet.

Bjoennes skrev: "Eneste jeg kan se for meg være en "DOWN" er hvis du aldri har prøvd lignende produkter før også trener du hardt med det for første gang så er du mer sliten enn vanlig etter trening bare."

I tilfellet Jack3D er det selvsagt nøyaktig like feil som det du har skrevet. Og det var altså i forbindelsen at Jack3D ble nevnt at temaet nedtur i det hele tatt ble tatt opp.

Ellers er du fryktelig søt i rollen som prinsessa som ingen kunne målbinde  Wink

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #35 : 20. november 2011, 00:21 »
Herregud Storkman, jeg håper du ikke er seriøs? Du mener det kun er placebo hvis folk får "down-perioder" etter bruk av pwo, fordi ingen av dine kompiser har fått det? Hvor gammel er du? 12?

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #36 : 20. november 2011, 22:38 »
Herregud Storkman, jeg håper du ikke er seriøs? Du mener det kun er placebo hvis folk får "down-perioder" etter bruk av pwo, fordi ingen av dine kompiser har fått det? Hvor gammel er du? 12?

Jeg er dønn seriøs, er jo ikke en jævla hormonblanding du drikker heller! Leste en plass her at "methylexanamine" (dere bruker alle forskjellig navn på den samme kjemiske formelen, er det for å imponere noen???) er likestilt med koffein og har den samme effekten... fortell meg hvordan du skal bli deppa av det?! eneste grunnen til å bli deppa som jeg ser, er at du ikke klarte de planlagte løfta dine den dagen du hadde i deg jacked etc...

Sånn forresten Cartman, hvordan i svarte kan jeg ta deg seriøst når alt du har i deg er Proteinshake, løk å karbonadedeig?
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #37 : 20. november 2011, 23:07 »
Jeg er dønn seriøs, er jo ikke en jævla hormonblanding du drikker heller! Leste en plass her at "methylexanamine" (dere bruker alle forskjellig navn på den samme kjemiske formelen, er det for å imponere noen???) er likestilt med koffein og har den samme effekten... fortell meg hvordan du skal bli deppa av det?! eneste grunnen til å bli deppa som jeg ser, er at du ikke klarte de planlagte løfta dine den dagen du hadde i deg jacked etc...

Sånn forresten Cartman, hvordan i svarte kan jeg ta deg seriøst når alt du har i deg er Proteinshake, løk å karbonadedeig?

Angående innholdet i diverse pre-workouts har jeg ingenting å si på, siden jeg ikke har sjekket. Om de inneholder stoffer som kan eller ikke kan forårsake "down perioder" etter trening vet jeg ikke. Det jeg reagerer på er at du trekker bastante slutninger basert på hva du og dine kompiser har opplevd ved bruk, og nekter blindt å akseptere at andre kanskje kan få bivirkninger. Alle er ikke like, det vet du vel?
Men hvis du virkelig tror dette er det ingen som skal stoppe deg. Begynner å tro du er et lite troll. Eller, jeg håper du troller, hvis ikke er du rett og slett stokk dum.

Når det kommer til dietten min syns jeg du bør lese litt om crash diets før du uttaler deg. Jeg velger å tro jeg har litt mer peiling på deg på dette området, av den grunn av jeg har lest en god del litteratur om slike dietter, noe jeg tviler på du har. Om du velger å ikke ta meg seriøst på grunn av din egen uvitenhet, skal du få lov til det.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #38 : 20. november 2011, 23:22 »
Angående innholdet i diverse pre-workouts har jeg ingenting å si på, siden jeg ikke har sjekket. Om de inneholder stoffer som kan eller ikke kan forårsake "down perioder" etter trening vet jeg ikke. Det jeg reagerer på er at du trekker bastante slutninger basert på hva du og dine kompiser har opplevd ved bruk, og nekter blindt å akseptere at andre kanskje kan få bivirkninger. Alle er ikke like, det vet du vel?
Men hvis du virkelig tror dette er det ingen som skal stoppe deg. Begynner å tro du er et lite troll. Eller, jeg håper du troller, hvis ikke er du rett og slett stokk dum.

Når det kommer til dietten min syns jeg du bør lese litt om crash diets før du uttaler deg. Jeg velger å tro jeg har litt mer peiling på deg på dette området, av den grunn av jeg har lest en god del litteratur om slike dietter, noe jeg tviler på du har. Om du velger å ikke ta meg seriøst på grunn av din egen uvitenhet, skal du få lov til det.

Jeg brukte meg og mine kompiser som eksempler da vi har prøvd produktene, og så sa jeg at det disse produktene ikke inneholder en døyt som skal tilsi at du skal bli deprimert en time etter trening!

Angående dietten din så har jeg ikke mer og si enn at hvis man ligger i kaloriunderskudd så går man selvfølgelig ned i vekt... noe mer hokus pokus er det ikke med den saken. ja kanskje man må ha en spisedag en dag i uka men thats it. spis kvalitetsmat heller vil nå jeg si.
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #39 : 20. november 2011, 23:30 »
Jeg brukte meg og mine kompiser som eksempler da vi har prøvd produktene, og så sa jeg at det disse produktene ikke inneholder en døyt som skal tilsi at du skal bli deprimert en time etter trening!

Angående dietten din så har jeg ikke mer og si enn at hvis man ligger i kaloriunderskudd så går man selvfølgelig ned i vekt... noe mer hokus pokus er det ikke med den saken. ja kanskje man må ha en spisedag en dag i uka men thats it. spis kvalitetsmat heller vil nå jeg si.

Helt greit å bruke deg/dine kompiser som eksempler, men å konkludere med at ingen kan få "down perioder" basert på dette blir direkte feil. Her kan du si hva du vil men jeg lover deg at du ikke vil komme noen vei.

Trikset med dietten er å ikke miste muskler samtidig som du går veldig raskt ner i vekt, og dette er ikke like enkelt som å bare kutte kalorier. Men nok om det, hvis du vil disuktere videre er det bare å kommentere på loggen min, så svarer jeg deg der.

Utlogget impossible.is.nothing

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #40 : 20. november 2011, 23:33 »
Jeg brukte meg og mine kompiser som eksempler da vi har prøvd produktene, og så sa jeg at det disse produktene ikke inneholder en døyt som skal tilsi at du skal bli deprimert en time etter trening!

Angående dietten din så har jeg ikke mer og si enn at hvis man ligger i kaloriunderskudd så går man selvfølgelig ned i vekt... noe mer hokus pokus er det ikke med den saken. ja kanskje man må ha en spisedag en dag i uka men thats it. spis kvalitetsmat heller vil nå jeg si.

Troll

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #41 : 21. november 2011, 07:50 »
Er ikke trolling å hevde disse produktene gjør deg blir deppa. Noen folk for down effekten hvis de har drukket mye Cola, men det betyr ikke at cola gjør deg deppa for det! Disse produktene er for å gi deg et kick og det gjør de, men de påvirker ikke psyken din noe annet enn vanlige energidrikker, sjokolader eller andre produkter som gir deg rask energi.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #42 : 21. november 2011, 10:02 »
Leste en plass her at "methylexanamine" (dere bruker alle forskjellig navn på den samme kjemiske formelen, er det for å imponere noen???) er likestilt med koffein og har den samme effekten...

Ahahaha. Wow. Dette er dagens. Du leste "en plass" (på TF?) at et stoff som ikke har noe som helst med koffein å gjøre er "likestilt" (hva betyr det egentlig at to stoffer er likestilt?) med koffein? kan du linke til denne "plassen" du leste dette?

Enten gjør du deg dum med vilje, ellers er dette top notch trolling.

Her får du et kjapt utdrag fra Wiki-artikkelen, siden det tydeligvis var for vanskelig å lete frem på egenhånd:

Sitat
Methylhexaneamine itself has not been studied intensively and its pharmacological profile has not been evaluated since Eli Lilly filed its patent in 1944, stating that the stimulant effects on the CNS are less than that of the related compounds amphetamine and ephedrine.[9] Despite not being a catecholamine, methylhexanamine exhibits structural similarity to other monoamines such as phenethylamine and amphetamine, which may account for its similar mode of action to these compounds. The only structural difference between methylhexanamine and amphetamine is that methylhexanamine lacks the phenyl or benzene ring which is present in all phenethylamine derivatives, including all amphetamines, containing only 4 of the 6 carbons of the phenyl ring. The difference between geranamine and propylhexedrine is that is lacks two carbons that create a cyclohexyl ring in propylhexedrine and a methyl group on the amine group. Despite these differences, it has a similar mode of action, being a stimulant and having norepinephrinergic effects.

In New Zealand, methylhexanamine (under the name 1,3-dimethylamylamine or DMAA) is an emerging active ingredient of party pills.

Eller fra stoffets uoffisielle hjemmeside:

Sitat
DMAA has become a popular mood enhancer for those who use it as a daily health supplement. Reports can be found from individuals across the globe that have started using DMAA regularly to ward off depression and mood swings.

Det som kan diskuteres er hvor "alvorlige" nedturene/depresjonene som oppleves er. Hvis man tror at en "depresjon" og en "depresjon" er det samme tar man selvsagt feil. Den typen nedtur Jack3d kan gi er noe helt annet enn den typen depresjon mange opplever på roids. SELVSAGT. Men at enkelte reagerer med depresjon/nedtur etter trening er helt åpenbart. Ikke bare ut fra alle som vitner om dette, men ut fra stoffets egenskaper.

Hva blir det neste? Koffein er ikke oppkvikkende, det er bare en placebo-effekt?

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #43 : 21. november 2011, 12:54 »
Ahahaha. Wow. Dette er dagens. Du leste "en plass" (på TF?) at et stoff som ikke har noe som helst med koffein å gjøre er "likestilt" (hva betyr det egentlig at to stoffer er likestilt?) med koffein? kan du linke til denne "plassen" du leste dette?

Sitat
The primary effects of DMAA are as a central nervous system stimulant – similar to caffeine – which provides the user with a short-term burst of energy and mental focus. The doses required are lower than caffeine, with 25 to 50mg being the required dose for most individuals. Users report that the energy kick imparted from DMAA lasts longer than that of caffeine, and feels “cleaner” without providing the “jittery” feeling that one associates with too much coffee or soda.

Der var det jeg leste det, på den siden du linket til. så ta å jekk deg ned et par hakk!
Du er jo bare tidenes kis du!
har du trent lenge forresten? hva har du i de forskjellige løfta? virker som du henger deg veldig opp i disse "PWO'ene" som du kaller det, akkurat som om det er dette som gjør treninga  di til ei bra trening.
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #44 : 21. november 2011, 15:09 »
Godt forsøk på å vri dette til å bli en slags "den som løfter best vet mest", men jeg biter ikke på. Vi kunne snudd på flisa: Hvor mange år skolegang har du egentlig? Det ville neppe blitt tatt seriøst. Jeg har i løpet av mine seks år med styrketrening brukt ett PWO-produkt. Det ble med den ene boksen, for å si det sånn, og dette var i en alder av 17. Og som jeg har skrevet i Jack3D-tråden mener jeg PWOs stort sett er like effektivt som å kaste penger i en brønn. Så nei, jeg er ikke akkurat overbevist om at de er nøkkelen til noe som helst, kanskje bortsett fra tynnere lommebok.

DMAA og koffein er "like" på den måten at begge påvirker sentralnervesystemet. Men det gjør for eksempel metamfetamin også. Det betyr ikke at det er presist å snakke om metamfetamin som "likestilt med koffein". Eller at jeg hadde blitt den kuleste fyren på festen hvis jeg tok med meg en boks kaffepulver og foreslo å innta dette som partydop.

Den eneste grunnen til at jeg "henger meg opp i" PWOs er at det hele tiden fremsettes falske påstander om dem. Ditt bidrag i denne tråden er i så måte kremeksempelet. Og når du gang på gang blir tilbakevist, uten å ta til fornuft og lukke storknebbet, vel, da er man nødt til å jekke seg litt opp. Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!