Skrevet av Emne: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!  (Lest 11152 ganger)

Utlogget KaiRoger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« : 29. november 2011, 15:22 »
Halla peeps!  what
Kommer her til å logge en hel dåse med fete workouts fram mot beach12!
Har en megalei prolaps rundt L4, og trener deretter. Beste løft pre-prolaps er 140-120-180....  what

Mine delmål per i dag er:
20 chins
110 benk
Dips 25
Kroppsroing 25
Rygghev 25
Planke 3min
Trener seff bøy og mark også, men meeget lett pga prolaps, så driter i delmål her foreløpig. Fokuset er rehabilitering, muskelkontakt og riktig teknikk fremfor en dåse med 20kg skiver på hver side!  Angry

Dips går sannsynligvis ut pga. bettenelse i venstre skulder. Dette har også påvirket benkpressen min, men satser på å blæste noen megasett på 5x5 fremover, med riktig teknikk sitter skuldra som et skudd!

Spiser en hel haug med mat til frokost, lunsj, middag, mellommåltid og kveldsmat, samt litt powershakes osv. Spiser 90% ren mat ala svinekjøtt, kylling, laks, tunfisk, skinke, egg, kakemenn osv. Av kosttilskudd per i dag bruker jeg:
Whey 80
Pure Carbs
CLA + green tea om morgenen
BCCA
Kreatin
Koffeinpiller (sweeet!)
Trøkker fort litt Superpump Max før tunge økter
L-Glutamine ftw

Hasta la vista powerfriends! Skal logge mine hardcore pumpeøkter løpende!

Figuz

  • Gjest

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #2 : 29. november 2011, 15:26 »
Spor.

Men du glemte høyde, vekt og alder Smiley

Utlogget KaiRoger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #3 : 29. november 2011, 15:28 »
TAKK Figuz, skulle netipp til å poste den! Sier bare....for en helt!!!
Jepp Slankkroppønskes glemte det i farten...
21 år
188cm
92kg
There you go!

EDIT: Er IKKE 288cm høy...bare sånn at det er oppklart!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #4 : 29. november 2011, 15:32 »
288cm, wow? også veier du bare 92kg?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget KaiRoger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #5 : 29. november 2011, 15:36 »
HEI Sitronsaft, og hjertelig velkommen til min powerlogg! Skulle selvfølgelig stå 188cm, beklager skriveleifen Smiley har btw trent styrke i 4-5 år på hobbybasis, har blitt waay to much on and off på grunn av sykdom, skader, kyssesyke osv! Men har en ganske good flow for tiden, så beach 12 kan bli bra håper jeg!

Utlogget KaiRoger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #6 : 29. november 2011, 15:45 »
Kan noen si meg hvordan man gir honnør her inne??? Figuz skal få en megahonnør for å poste den powervideoen!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #7 : 29. november 2011, 15:47 »
Du må ha 10 innlegg først
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget KaiRoger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #8 : 29. november 2011, 15:50 »
Du må ha 10 innlegg først

Åpokker Sad Men takk for tips! Skal logge en brystøkt med megatrøkk i kveld, Figuz du skal få honnøren din etter det (håper det går fint)!

Utlogget KaiRoger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #9 : 29. november 2011, 22:49 »
OK, dagens powerøkt vel gjennomført! Kort fortalt: rolig benk, prøvde litt smalbenk for første gang siden jeg trenger en tricepsøvelse jeg kan få MAX pump i!!! (hva er DIN beste øvelse?), blæsta skuldrene bra med hantelpress....kjørte forsiktig frontbøy og beinpress pga prolapsen, fyrte noen bra powersets på legger..Deretter noen småfrekke sett med triceps pushdown ♥ Har kjørt høyreps på benk noen uker pga vond skulder, og vil prøve meg på 5x5 igjen for å få g på kæssa! starta rolig på 80kg og pøser på med 2.5kg per uke til jeg stagnerer (tipper på 90kg)

DIGG Push-økt:
Benkpress 5 x 5 80kg
Smalbenk 3 x 15 40kg - Første gang! Bra kontakt med triceps, men kjente det litt i skuldrene..
Skulderpress 9/10/11 20kg
Frontbøy 10/20 20kg 12/12 30kg
Beinpress 3 x 20 65kg
Legger i maskin 3 x 12 115kg
Triceps pushdown 5 x 12 30kg Har gått ned fra 35kg, kjører saktere reps og ELSKER at jeg får bedre muskelkontakt og pump ♥

Grilla meg 20min i homsegrill og tømte en dobbel proteinshake post-workout! Nå er det tid for kylling og ris!

Utlogget KaiRoger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #10 : 29. november 2011, 22:58 »
Økta ble btw på 1t 10min....Kan nevne at jeg har brukt tid på å terpe teknikk i benk og gått ned ca 10kg med min nye teknikk...Har i alle år trent benk med albuene 90 grader ut fra kroppen, men det var sannsynligvis dette som ga meg skulderproblemer. Siden det er max formfuck å skade skuldra, kjører jeg nå benk med albuene inn mot kroppen, kanskje litt under 45 grader! Ganske mye tyngre, men FOR en muskelkontakt med bryst!! DIGG!!

Utlogget KaiRoger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #11 : 30. november 2011, 14:18 »
GREIT klar for ryggøkt i dag ass!! Skal pømpe lætsa til det spruter syre ut av øra på meg.....nada er som følelsen etter 5 sett chins, 3 sett pullovers, 3 sett nedtrekk etterfulgt av noen heftige bodyrows - skal bli BRRRRRREI!

Men dagens store spm er...hvordan legger jeg ut et YouTube-klipp her i loggen? Koz og klemz og honnør til den som kan belære meg!

Utlogget KaiRoger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #12 : 30. november 2011, 18:14 »
Pull-økt:
Chins 10/14/10/10/12 (8/2/1/1 med 10sek pauser på siste sett)
Smal nedtrekk 10/10/9 77kg
Strakmark 20 x 20kg, 20 x 30kg, 2 x 20 40kg
Rygghev 16/16/16
Pullover 12/12/12 31.25kg

Tok 2 piller a 200mg koffein + 3 scoops Superpump Max før trening, kriiiiiiiise! Skulle bare tatt en av delene, ble kvalm som f og fikk extreme megahøy hvilepuls type speed/xtasy-hvilepuls....ukult! Så dreit i shrugs og roing, men digg pump og brukbar økt likevel:D

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #13 : 30. november 2011, 18:17 »
Ser du har veldig sterk strakmark, noen tips for å bli sterkere i denne øvelsen?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget KaiRoger

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Kai Rogers Powerlogg mot beach12!
« #14 : 30. november 2011, 18:39 »
Takk Sitronsaft:D:D♥ Mitt første steg på veien til 2 x 20 med 40kg i strakmark var å få tidenes versting-prolaps i L4....deretter må du kjøre en hel haug med planke og rygghev for å rehabilitere korsryggen, SÅ kan du pøse på med 40kg power-strakmark, får en del misunnelige blikk for å si det sånn ♥ Har du noen andre tips for hvordan jeg kan blæste på med kanskje 45kg??

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!