Skrevet av Emne: Claudia Shiffer ;)  (Lest 15785 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Claudia Shiffer ;)
« #30 : 24. januar 2005, 19:55 »
"Tynnfeit"...

Til Nann-Rosita og de, tror dere bare har litt vondt for å akseptere at dere sliter som et helvete for å få en kropp ingen menn drømmer om å nyte godt av... Vi gutta drømmer om Claudia og jentene vi.. Sixpack og blodårer på jenter er det få som liker. Det ser vi jo på hvilke bilder som postes her.

Hvor gammel er du egentlig ??
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Claudia Shiffer ;)
« #31 : 24. januar 2005, 23:51 »
Hvor gammel er du egentlig ??

sikkert en 13-14.

anyway, jeg har forslag til ny tråd: "her kan du legge inn bilder av modeller og andre som har store pupper og fin rumpe. mann eller kvinne? ja takk, begge deler. de skal helst ikke ha blodårer og kosten deres skal bestå av isvann og vannmelon."
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget MrLean

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

SV: Claudia Shiffer ;)
« #32 : 25. januar 2005, 10:18 »
Jeg er 21, sier bare det som er sant...

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Claudia Shiffer ;)
« #33 : 25. januar 2005, 10:34 »
Jeg er 21, sier bare det som er sant...

Sant for deg kanskje, men ikke for alle. Alle er ikke som deg vet du. Min erfaring er at de som ikke liker jenter med litt mer muskler enn vanlig, ofte skylles at de ikke har spesielt mye muskler selv heller. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

SV: Claudia Shiffer ;)
« #34 : 25. januar 2005, 12:33 »
Ikke diss Claudia! dry

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Claudia Shiffer ;)
« #35 : 25. januar 2005, 15:59 »
Sant for deg kanskje, men ikke for alle. Alle er ikke som deg vet du. Min erfaring er at de som ikke liker jenter med litt mer muskler enn vanlig, ofte skylles at de ikke har spesielt mye muskler selv heller. Smiley

kan nok være no i det... Grin jeg liker muskler bare mer og mer jeg...hehehe....
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Claudia Shiffer ;)
« #36 : 25. januar 2005, 17:35 »
naa kommer jo uac med en av sine ufattelige s0kte teorier om at gutter som liker slanke, lubne, normale... jenter uten muskler generelt ikke har muskler selv... idiotiske, lite gjennomtenkt, umodent og forholdsvist korttenkt uac... pr0v deg paa noe litt bedre neste gang.. Smiley


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Claudia Shiffer ;)
« #37 : 25. januar 2005, 17:52 »
Du klarer kanskje å komme opp med noe bedre selv ?? Noe som for en gangs skyld ikke er surmaget også kanskje ? Smiley


Ellers må jeg si du er ufattelig dårlig til å ta en spøk...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Claudia Shiffer ;)
« #38 : 25. januar 2005, 18:21 »
Du klarer kanskje å komme opp med noe bedre selv ?? Noe som for en gangs skyld ikke er surmaget også kanskje ? Smiley


Ellers må jeg si du er ufattelig dårlig til å ta en spøk...

eller kanskje han bare følte seg truffet...? Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Claudia Shiffer ;)
« #39 : 25. januar 2005, 18:30 »
jeg er ikke kjent for aa vaere direkte liten.. saa nei, jeg f0ler meg ikke spesiellt truffet, spesiellt ikke siden jeg faktisk liker jenter med litt muskler. Poenget er at relativt ignorante mennesker her paa forumet har en tendens til aa fremstille sine egne litt forskrudde tanker som teorier som faktisk har hold.. noe som bare blir dumt.


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Heihei

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

SV: Claudia Shiffer ;)
« #40 : 24. april 2005, 20:53 »
Asså, dette er ikke rett forum å ta opp en diskusjon om kvinnfolk på. Flesteparten her er fanatiske kroppsbyggere eller fittness folk. Innen dette milijøet er det nok mer prestisjefylt å komme med en shemale. Men seriøst alle dere som mener damer med sixpack er sexy; normale folk får frysninger langt nedi ryggmargen av slikt.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Claudia Shiffer ;)
« #41 : 24. april 2005, 21:02 »
Syns hun var utrolig flott, men hva måler de armene der egentlig? Dette er ikke noe dissing, bare et spørsmål. Jeg tipper 25 cm.






Svak, bitter og dopingfri



yngve

  • Gjest
SV: Claudia Shiffer ;)
« #42 : 24. april 2005, 21:14 »


Hvor gammel er du egentlig ??

Sikkert gammel nok til å ha sine egne meninger om hva som er bra og ikke bra. Er forresten enig med ham. Synes ikke det er noe sexy ved et helt rippa kvinnfolk med blodårer og sixpack. Blir for maskulint.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

SV: Claudia Shiffer ;)
« #43 : 24. april 2005, 21:15 »
Til alle som liker disse muskeldamene:

Dette er ikke rettet mot alle men ganske mange av dem:
Folk legger inn bilder av modeller og skuespillere de syntes er pene og har bra kropp,
som faktisk ganske mange kvinner og menn syntes også.

Men siden dere driver med muskelsport der det er om å gjøre å ha best markeringer og sørge for at jenter ikke har pupper og skal ligne mest mulig på menn, så virker det som om dere ikke klarer å akseptere at andre folk ikke liker muskeldamer.

Ei som har modell som yrke trener nok like mye hvis ikke mere enn mange fitness\byggere. Og når jeg mener trene mer så tenker jeg flere timer i uka.
Ikke flest antall set\reps. Trening er mere enn å løfte vekter.

De holder nok et ganske stramt kosthold også, ser ikke ut som om de putter i seg hva som helst. Det er nok lite karbs, få kcal og ikke nok protein pr kg kroppsvekt ifølge "fasiten", men hva har det å si? De er kjente fordi mange syntes at den typer kropper er vakre og se på. Og hvorforhar ikke modeller 8pack i svære biceps?

Så jeg syntes alle som kommer med: "Jenter uten markerte muskler er stygt" faktisk er mere trangsynte enn de som sier at modeller er pene.
Og det mener jeg fordi det er flere som liker modeller en fitnessbabes.


Mange er nok uenige med meg her, men det får de bare være.

Konebanker og totalonanist

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Claudia Shiffer ;)
« #44 : 24. april 2005, 21:27 »


Sikkert gammel nok til å ha sine egne meninger om hva som er bra og ikke bra. Er forresten enig med ham. Synes ikke det er noe sexy ved et helt rippa kvinnfolk med blodårer og sixpack. Blir for maskulint.

Er da vel ingen som har sagt direkte, at de liker et helt rippa kvinnfolk med blodårer og sixpack!? Trenger ikke være slik for å ha muskler på kroppen, jeg mener, mangen liker nok litt kraftigere damer en mangen av modellene. Jeg kan fint si at Claudia har en pen kropp, men det faller ikke i smak hos meg!

Hilsen Vidis som liker damer med kjøtt på kroppen! Smiley
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!