Skrevet av Emne: Spørsmål til dere kroppsbyggere  (Lest 9462 ganger)

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: Spørsmål til dere kroppsbyggere
« #30 : 16. februar 2012, 01:20 »
Kunne nok stått 1-3. Men stort sett ligger byggere på 1-2. Det hører sjeldenhetene til at de har stort lenger pauser (men på tunge sett i øvelser som benk, bøy og mark er det alltid klokt å ha minst 2 min pause, og helst nærmere 3, noe de fleste byggere også ser ut til å være enige i).

Beklager, men jeg er uenig her. Gjerne 5 min pause når det er tungt - poenget er så lang pause som det trengs før man kan yte neste sett rettferdighet.

Med de tunge settene, altså. Man øker ikke i vekt på "toppen" ellers.

Deretter kan man kjøre drops, eller pumpe til "kyrne kommer hjem".

Det er nå hva jeg anser som type "tradisjonell" Gaspari, Haney, Priest, Coleman type BB.
Som med langt mindre volum passer oss natties aldeles utmerket også Wink.
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Spørsmål til dere kroppsbyggere
« #31 : 16. februar 2012, 19:12 »
Beklager, men jeg er uenig her. Gjerne 5 min pause når det er tungt - poenget er så lang pause som det trengs før man kan yte neste sett rettferdighet.

Med de tunge settene, altså. Man øker ikke i vekt på "toppen" ellers.

Deretter kan man kjøre drops, eller pumpe til "kyrne kommer hjem".

Det er nå hva jeg anser som type "tradisjonell" Gaspari, Haney, Priest, Coleman type BB.
Som med langt mindre volum passer oss natties aldeles utmerket også Wink.
Jeg er helt enig i dette! Man må gjerne ta lengre pauser, og det er også de som tar helt opp til 6 min. Men jeg tror ikke byggere flest tar stort mer enn 3 min. pauser mellom settene. Det har jeg iallfall ikke fått inntrykk av på noen byggerfilmer jeg har sett. Føler at rundt 3, +/- noen sekunder, er omtrent der de fleste ligger på tunge sett, og så kjører de heller 1-2 min. på pumpeøvelser som flyes, curls etc.

Hva man bør gjøre osv. blir en annen sak.

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Spørsmål til dere kroppsbyggere
« #32 : 16. februar 2012, 19:24 »
nå er ikke jeg en bb , men det står utrolig mye om dette temaet. prøvde og finne igjen en link til deg som det sto veldig lett og greit fortalt, men skal se om jeg finner den senere.

I all hovedsak må du trene tungt med mange reps. Dette for og få klemt inn skikkelig med melkesyre. Dette gjør at muskelfibrene vil utvide seg så det kan passere mere blod uten at melkesyra kommer tilbake neste gang.

dette er grunnen til at bb er større en en styrketrener, dette er i govetrekk Smiley

Er en bb større enn en styrketrener da?

Utlogget James95

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Sv: Spørsmål til dere kroppsbyggere
« #33 : 16. februar 2012, 19:27 »
Spor Cheesy

Utlogget Bighush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 242
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 242

Sv: Spørsmål til dere kroppsbyggere
« #34 : 20. februar 2012, 00:00 »
Oh lord så mye dumt som skriver, dette er grunnen til at tf nå har en snittalder på 14 år og ett kunnskapsnivå som er sunket så lavt at ingen orker ta svarene man får her seriøst lengre...

Utlogget jan_erik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

  • Styrkeløfter
Sv: Spørsmål til dere kroppsbyggere
« #35 : 11. mars 2012, 14:51 »
Oh lord så mye dumt som skriver, dette er grunnen til at tf nå har en snittalder på 14 år og ett kunnskapsnivå som er sunket så lavt at ingen orker ta svarene man får her seriøst lengre...

ja og det syns veldig godt på di utrolig informative innleggene dine her Smiley kom med noe konstruktivt eller gi faen.
Det som ødelegger TF  er ikke snittalderen på 14, men slike selv påståtte bedrevitere som deg som kommer med slik usaklighet/dritt slenging  i stede får og svare trådstarter  på det han spør om
stevne pers

benk 135  bøy 192,5  mark 190 (mark uten utstyr)

trenings pers 

benk 140 bøy 185   mark 190  MP 70

Uten utstyr
benk 120 bøy 145  mark 190

Trenings logg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!