Skrevet av Emne: hamburger  (Lest 5735 ganger)

Rex Rodney

  • Gjest
Sv: hamburger
« #15 : 22. februar 2012, 19:00 »
Du er totalt blottet for intelligens, spesielt sosial intelligens.

Har en viss anelse om at du er en jomfru 15 åring som legger ut agressjonen på nettet. PS: Det er 16 års grense her.

Jøsses ja. Om man skriver litt kvast, så får man beskyldninger om å være under en viss alder, samt å kalle noen en jomfru 15åring?! Unnskyld meg, men hvor gammel er du, eller la meg heller stille spørmålet slik - hvor utviklet er du i grunnen?

Og btw - det skrives "aggressjonen". Så du må slutte å kaste stein i glasshus, gutten min!

Utlogget stokka

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 189

Sv: hamburger
« #16 : 22. februar 2012, 19:23 »
Jøsses ja. Om man skriver litt kvast, så får man beskyldninger om å være under en viss alder, samt å kalle noen en jomfru 15åring?! Unnskyld meg, men hvor gammel er du, eller la meg heller stille spørmålet slik - hvor utviklet er du i grunnen?

Og btw - det skrives "aggressjonen". Så du må slutte å kaste stein i glasshus, gutten min!

Nå skrives det vel aggresjonen, ikke aggressjonen Wink just saying
21 år
179 cm
93 kilo

Rex Rodney

  • Gjest
Sv: hamburger
« #17 : 22. februar 2012, 20:06 »
Nå skrives det vel aggresjonen, ikke aggressjonen Wink just saying

Du får ikke feil på en prøve om du skriver aggressjon(en), men jo, det skrives vel som oftest med én s.

Og en setning avsluttes som regel med punktum, spørsmålstegn, eller utropstegn - just saying! Wink

EmyR

  • Gjest
Sv: hamburger
« #18 : 22. februar 2012, 20:11 »
Du får ikke feil på en prøve om du skriver aggressjon(en), men jo, det skrives vel som oftest med én s.

Og en setning avsluttes som regel med punktum, spørsmålstegn, eller utropstegn - just saying! Wink

Haha herregud for en flau skapning du er. Hold kjeft for ditt eget beste.

Rex Rodney

  • Gjest
Sv: hamburger
« #19 : 22. februar 2012, 20:16 »
Haha herregud for en flau skapning du er. Hold kjeft for ditt eget beste.

Mitt eget beste? Uff, ja, for tenk om noen tenker drit om meg her på et tragisk forum med tragiske individer - uff! Ja, jeg må vel holde kjeft for å ikke få mer klager fra deg (eller sånne som deg).

Hold kjeft selv, du!

Utlogget stokka

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 189

Sv: hamburger
« #20 : 22. februar 2012, 20:17 »
Mitt eget beste? Uff, ja, for tenk om noen tenker drit om meg her på et tragisk forum med tragiske individer - uff! Ja, jeg må vel holde kjeft for å ikke få mer klager fra deg (eller sånne som deg).

Hold kjeft selv, du!

Du bidrar jo bra til at det blir et tragisk forum med tragiske individer da.
21 år
179 cm
93 kilo

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: hamburger
« #21 : 22. februar 2012, 20:22 »
Dette må være tidenes latterligste diskusjon på tf.

Synes uansett det er godt spm fra trådstarter, utrolig relevant. Kunne kanskje utdypt noe hva slags burger det er snakk om. Uansett, kjekt å vite prot innhold i en burger enten det er hjemmelaget eller itte
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Rex Rodney

  • Gjest
Sv: hamburger
« #22 : 22. februar 2012, 20:23 »
Det gjør vi alle, min venn!

Rex Rodney

  • Gjest
Sv: hamburger
« #23 : 22. februar 2012, 20:23 »
Dette må være tidenes latterligste diskusjon på tf.

Der ser du hva TF er, og kommer til å bli i fremtiden.

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: hamburger
« #24 : 22. februar 2012, 20:26 »
Og der skrev Almighty God seg inn i en skrivepause ... Grin

Helt feil holdning til å være aktiv her inne!
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

EmyR

  • Gjest
Sv: hamburger
« #25 : 22. februar 2012, 20:29 »
Og der skrev Almighty God seg inn i en skrivepause ... Grin

Helt feil holdning til å være aktiv her inne!

Det er fint om dere moderatorer skriver hvor lenge man er utestengt. For min del var "et par dager" et par uker. Greit for oss som blir utestengt titt og ofte Smiley

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: hamburger
« #26 : 22. februar 2012, 20:37 »
Det er fint om dere moderatorer skriver hvor lenge man er utestengt. For min del var "et par dager" et par uker. Greit for oss som blir utestengt titt og ofte Smiley

Enig hvis dette er tilfelle. Har aldri vært utestengt så vet ikke hvilken beskjed man får?
Men en liten poppup fra mod når man logger inn neste gang hvor man får opplyst grunn og lengde for utstengelse er sikkert kjekt
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: hamburger
« #27 : 22. februar 2012, 21:18 »
Det er fint om dere moderatorer skriver hvor lenge man er utestengt. For min del var "et par dager" et par uker. Greit for oss som blir utestengt titt og ofte Smiley

Det legges vanvligvis til utestengelsen. Når det drøyet litt med deg så var det mest fordi (ihvertfall jeg) var veldig opptatt med andre ting, og ikke orket å ta for meg brukeren din når du i tillegg har X antall andre brukere en egentlig skulle slettet.






Svak, bitter og dopingfri



EmyR

  • Gjest
Sv: hamburger
« #28 : 22. februar 2012, 21:23 »
Det legges vanvligvis til utestengelsen. Når det drøyet litt med deg så var det mest fordi (ihvertfall jeg) var veldig opptatt med andre ting, og ikke orket å ta for meg brukeren din når du i tillegg har X antall andre brukere en egentlig skulle slettet.

Har kun en ekstra slik at jeg kan sende PM til MODsa når jeg blir utestengt med denne Wink

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: hamburger
« #29 : 22. februar 2012, 23:41 »
Synest et er bra at moderatorene tar tak i dette. Er trossalt et treningsforum der en skal kunne få tak i råd og tips, greit nok at spørsmålet kanskje ikke er helt lett å gi noe eksakt svar på, og at det faktisk av og til finnes dumme spørsmål, men er at det bør gå an til å gi saklige svar er viktig for forumet sin kredibilitet som et treningsforum. At tråder og diskusjoner kan skli litt ut og at temperaturen kan bli høy, synest jeg selv gjør trådene artigere å lese, men når folk lager tråder for å få svar på spørsmål synest jeg det er dumt at disse blir skjelt ut.
Er selv over begynner nivået og kunne ønske at flere av de gode gammle fortsatt var her, men tror at en av grunnen til at mange av disse har sluttet å svare er på grunn av at svarene deres drukner i innlegg fra folk som har behov for å markere seg uten å komme med noe saklig eller ha den kunnskapen som trengs, (samt diverse andre grunner selvfølgelig).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!