Skrevet av Emne: Tips til utdanning?  (Lest 701 ganger)

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Tips til utdanning?
« : 05. mars 2012, 12:42 »
Hei

Har store problemer med valg av utdannelse videre i livet og hvilket yrke jeg vil utdanne meg til, så kanskje noen her inne er snill å kommer med forslag Smiley

CV:
Realfag på videregående
Årsstudium i Bachelor i Business og IT
Årsstiudum i Idrett

Jeg er en mer praktisk kar, selv om jeg klarer teoretiske fag tror jeg selv det blir vanskeligheter for å utnytte teori i store grader i min framtidige jobb (ser til avansert matematikk, vanskelig fysikk etc.)

Har stor interesse for trening og ernæring, har i lang tid tenkt på personlig trener utdanning, men samtidig vil jeg hjelpe de som er mer seriøs med treningen. Det kan jeg også klare hvis jeg blir en respektabel PT som blir oppsøkt av de som er seriøs, men er litt redd for å bli stående fast på ett Elixia senter.

Vil i stor grad hjelpe mennesker Smiley

Takk på forhånd til de som orker å lese og hjelp litt!
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Panserjohan

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Tips til utdanning?
« #1 : 05. mars 2012, 13:15 »
Jeg har selv en rimelig sammensatt kombinasjon av jobb og utdanning, og kan kun dele hva jeg selv subjektivt sett mener er smart, sett fra mitt perspektiv.

Jeg jobber innen finans, har jobbet i denne næringen i flere år. Tok en mastergrad ved NTNU nå nettopp samtidig som jeg jobbet fulltid, dette på grunn av at jeg selv følte jeg ikke kom dit jeg ville med "kun" en bachelor.

Slik jeg ser arbeidsmarkedet i dag, er den lureste og strategisk sett beste løsningen, å ta en proffesjonsutdanning hvor du innehar en tittel etter endt utdanning. I min verden er det lettere å få seg en godt betalt sikker jobb på dette viset.

Men først og fremst, finn deg en jobb du liker, og utdann deg deretter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!