Skrevet av Emne: fatburners  (Lest 1720 ganger)

Utlogget eikey

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

fatburners
« : 08. mars 2012, 22:31 »
Hei! Tanken er å bli så markert som mulig fremover nå, og tenker litt på fatburners. Har lest litt om denne: Ripped Hardcore og CLA. Skjønner man ikke kan få det beste av begge verdner, men hva er best med tanke på å beholde mest mulig muskelmassse?

Utlogget reb-st

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 371
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 371

  • "Even heroes have the right to bleed"
Sv: fatburners
« #1 : 08. mars 2012, 23:18 »
Ingen av dem... Tongue
CLA + Mjölk vill kanske hjälpa dig lite på vägen men absolut inga mirakel.

Nej, lägg om kosten och träna riktigt Wink Lägg pengarna på mat istället. Over & out!
Längd: 187 cm
Vikt: 102,7 kg
Jobb: Elevassistent & Ordensvakt

KB: 227,5kg 1MR | BP: 160kgx8 | ML: 255kgx8

Utlogget Mårten

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: fatburners
« #2 : 09. mars 2012, 16:57 »
Har brukt CLA i en stund, men om hvor mye effekt det har hatt er vanskelig å si.. Føler kanskje forbrenningen har økt litt, så tja vil påstå det funker. Hr for morro skyld kjøpt Ripped Hardcore nå, å ser frem til å prøve det.

Men som sakt ovenfor, Fatburner eller ikke så er oppskriften til å bli "ripped" grei: kosthold!
The pain you feel today, will be strength you feel tomorrow


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121997.msg1812072;topicseen#new

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: fatburners
« #3 : 10. mars 2012, 01:00 »
Bytter på med vpx meltdown, og roxylean (den sterkeste typen) mulig de hjelper litt, men jeg er tydeligvis ganske immun mot stims, da jeg hverken svetter mere eller noe. En jeg kjenner tok en roxylean og ble rød, av nicainen , varm,skjelven og svetta som en gris i noen timer.... Jeg merker litt mere energi hvis jeg tar før en kardioøkt/gåtur... Mere fatburn. Kanskje, men går ned akkurat like mye per uke på dietten som før..

Tror kanskje jeg hadde respondert på el tigre eller noe annet med efedrin, men det gidder jeg ikke ...går så greit uten atte... Cheesy gått fra ca 18-20% til under 11% på  9 uker, og ike følt meg sulten en gang..

Utlogget eikey

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: fatburners
« #4 : 11. mars 2012, 23:45 »
Bytter på med vpx meltdown, og roxylean (den sterkeste typen) mulig de hjelper litt, men jeg er tydeligvis ganske immun mot stims, da jeg hverken svetter mere eller noe. En jeg kjenner tok en roxylean og ble rød, av nicainen , varm,skjelven og svetta som en gris i noen timer.... Jeg merker litt mere energi hvis jeg tar før en kardioøkt/gåtur... Mere fatburn. Kanskje, men går ned akkurat like mye per uke på dietten som før..

Tror kanskje jeg hadde respondert på el tigre eller noe annet med efedrin, men det gidder jeg ikke ...går så greit uten atte... Cheesy gått fra ca 18-20% til under 11% på  9 uker, og ike følt meg sulten en gang..

Jøss, imponerende! Keen på å gi meg noen tips angående kostholdet ?
Keep up the good work!

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: fatburners
« #5 : 12. mars 2012, 12:25 »
dårlig med tips fra meg, starten var lett, bare droppe "force feeding" for å øke i vekt..
Så var det å lære litt basic innen kalori regning og legge inn litt gåturer. Samnt prøve fatburners for å ha prøvd dem....

 jeg driver å lærer meg selv nå som jeg har bestemt for å bli slankere ikke er nok, nå skal jeg ned nærmere nivåene til f.eks Sigg1... har litt igjen til jeg blir  skarp gitt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!