Skrevet av Emne: Program og Cardio  (Lest 601 ganger)

Utlogget jorkal

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Program og Cardio
« : 26. april 2012, 23:27 »
Hei!

Trenger litt hjelp! Har to spørsmål jeg ikke helt finner svar på rundt om her på treningsforum!
1.
Jeg har mistet litt motivasjon, og gått litt lei det vanlige programmet jeg kjører. Så tenkte derfor jeg skulle prøve noe nytt! Målet mitt er å få litt mer volum, da jeg er litt tynn (77 kg). Har trent i snart to år nå, ikke særlig seriøst det første året. Jeg kom over dette programmet, som virket spennende, og hadde fått god kritikk: http://www.iform.no/pub/art.php?id=1330 ! Virker dette bra? Tenker kanskje jeg ikke får trent hver muskelgruppe nok ved å kjøre fullkropps-program?
2.
Fram mot sommeren tenker jeg som alle andre å trene litt mer cardio, for å bli kvitt litt overflødig fett.
Har kommet godt igang med dette. Nå er det sånn at jeg har lite tid, grunnet skole og jobb, og ønsker derfor å ta cardio økten samtidig som styrkeøkten! Jeg har gjort dette en stund, og løpt FØR jeg trener styrke. Da føler jeg at jeg er litt sliten, og nesten litt for utmattet til å løfte opp vektene. Er det lurere å kjøre cardio ETTER styrkeøkten? Eller aller helst ikke samtidig som styrke økten i det hele tatt? Synest det blir litt lite med bare cardio de dagene jeg ikke trener styrke.

Setter pris på ethvert svar ! På forhånd takk!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!