Skrevet av Emne: Blir gyno borte ved lav fettprosent?  (Lest 4302 ganger)

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Blir gyno borte ved lav fettprosent?
« : 02. mai 2012, 20:14 »
Vet ikke hvilken del av forumet dette passer på så jeg legger det her.


Spørsmålet er som følger: blir gyno borte ved lav nok fettprosent? Jeg har ikke manboobs akkurat, men bittelitt utstående nipler, noe som egentlig bare irriterer meg selv, men uansett.. Kan det gå bort ved lav nok fettprosent? Kjenner at jeg har en kul bak hver nippel også, hva i svarte er det egentlig? Har hatt det i 3 år.

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Blir gyno borte ved lav fettprosent?
« #1 : 02. mai 2012, 20:24 »
Er det skikkelig gyno, som mange som har vært overvektige/ tatt ulike preparater osv sliter med, så sies det at man må operere bort. Men det lille du har tror jeg forsvinner av seg selv, har hatt et par kompiser med samme greiene, ga seg når de deffa, men kan nok ta litt tid Smiley

- Lommelegen
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Blir gyno borte ved lav fettprosent?
« #2 : 02. mai 2012, 20:29 »


Sånn her er det! Puffy nipples kan man vel heller si.


Jeg prøver å poste et jævla bilde, men TF er så skada om dagen. Dritt treigt og i sta var hele siden på svensk brått. "Logga in" osv.. faen. Tongue

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Blir gyno borte ved lav fettprosent?
« #3 : 02. mai 2012, 20:34 »
Kan jo få det igjennom puberteten da, så det behøver det andre ord ikke være noe sammenheng med kosttilskudd. Med mindre man har brukt steroider av noe slag.
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Blir gyno borte ved lav fettprosent?
« #4 : 02. mai 2012, 23:18 »
Hvis du har ekte gynekomasti kan dette ikke slankes vekk. Dette fordi gynekomasti er overutviklede brystkjertler. Brystkjertler kan ikke fjernes eller reduseres ved slanking. Hvis derimot overvekt er årsaken til gynekomastien vil slanking riktignok kunne fjerne problemet så lenge dette skjer innen 2-3 år (give or take) av da problemet oppsto.

Men her er det uansett verdt å bemerke seg at de fleste som tror de har gynekomasti egentlig bare har pseudo-gynekomasti eller en kombinasjon av gynekomasti og Pseudo-gynekomasti.

Pseudo-gynekomasti skyldes hovedsakling over akkumulering av fettvev rundt brystkjertlene/under brystvortene, og dette kan reduseres eller bli fullstendig borte ved redusering av fettmasse. Ut i fra de bildene jeg har sett av deg Maevar vil jeg tro dette hovedsaklig dreier seg om fettvev som kan slankes vekk. Syntes dessuten å huske og ha sett noen tidligere bilder av deg i begynnelsen av din treningskarriere da du hadde  lavere total fettmengde, og da så jeg ingen tegn til "puffy nipples".

Utlogget Vrimmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: Blir gyno borte ved lav fettprosent?
« #5 : 02. mai 2012, 23:29 »
Syntes dessuten å huske og ha sett noen tidligere bilder av deg i begynnelsen av din treningskarriere da du hadde  lavere total fettmengde, og da så jeg ingen tegn til "puffy nipples".

Det er jo lett å ha tatt noen kurer etter dette.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Blir gyno borte ved lav fettprosent?
« #6 : 02. mai 2012, 23:33 »
Hvis du har ekte gynekomasti kan dette ikke slankes vekk. Dette fordi gynekomasti er overutviklede brystkjertler. Brystkjertler kan ikke fjernes eller reduseres ved slanking. Hvis derimot overvekt er årsaken til gynekomastien vil slanking riktignok kunne fjerne problemet så lenge dette skjer innen 2-3 år (give or take) av da problemet oppsto.

Men her er det uansett verdt å bemerke seg at de fleste som tror de har gynekomasti egentlig bare har pseudo-gynekomasti eller en kombinasjon av gynekomasti og Pseudo-gynekomasti.

Pseudo-gynekomasti skyldes hovedsakling over akkumulering av fettvev rundt brystkjertlene/under brystvortene, og dette kan reduseres eller bli fullstendig borte ved redusering av fettmasse. Ut i fra de bildene jeg har sett av deg Maevar vil jeg tro dette hovedsaklig dreier seg om fettvev som kan slankes vekk. Syntes dessuten å huske og ha sett noen tidligere bilder av deg i begynnelsen av din treningskarriere da du hadde  lavere total fettmengde, og da så jeg ingen tegn til "puffy nipples".


Yes, håper du har rett. Smiley Skal se om jeg klarer å få det bort ved å få ned fettprosenten.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Blir gyno borte ved lav fettprosent?
« #7 : 02. mai 2012, 23:36 »
"you have lipomastia, fat that is located behind, in and around the nipple. This becomes worse when you retain water. The best thing you can do is get real lean, I have to be below 11% for my nips to flatten out. You also need to make sure your not retaining water. You can use a localized diuretic like lipoderm or something for temparary cosmetic relief. "


En som skrev dette på bodybuilding.com. Vet ikke om det er det samme som du snakker om Suppemann, men dette høres ut som det jeg har.

Utlogget Dark iron.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 46
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 46

Sv: Blir gyno borte ved lav fettprosent?
« #8 : 05. mai 2012, 14:31 »
http://tnation.t-nation.com/free_online_forum/blog_sports_training_performance_bodybuilding_alpha/youve_got_maletitties


Sjekk ut linken. Du vil få svar på så og si alt du lurer på angående gyno.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!