Skrevet av Emne: Seeebb mot sommeren 2013  (Lest 610 ganger)

Utlogget Seeebb

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Seeebb mot sommeren 2013
« : 09. oktober 2012, 13:46 »
Hei, jeg er en 19år gammel gutt som akkurat har starta å studere.
Som liten var jeg alltid "småfeit", men trente da ofte 5-6ganger fotball og håndball i uka.
jeg fikk deretter "slatters" eller hva det heter, som 14åring og det var et så ille tilfelle at legen beordret meg til å slutte med den ukentlig treningen til det gikk over. Kostholdet var nok ikke det beste heller da og jeg gikk opp en del i vekt. har alltid vært lengst og tyngst i klassen men det tok litt over. Jeg har siden slutten av skaden nå prøvd å trene meg opp igjen til et respektabelt nivå, men er langt fra fornøyd!
Dette året skal jeg virkelig stå på å oppnå resultater! Jeg prøver å komme meg på trening 4-5ganger i uken + eventuelle lang turer gå/jogge.

Jeg er nå 192cm høy og veier rundt 100kg. I Juli veide jeg 107 så har gått stabilt ned siden, jeg har generelt lagt om kosthold og trent mer styrke samt kondisjon.

En generell dag
Havregryn til frokost.
Salat med egg, kylling etc til lunsj
Trening, type alltid løpe 3km før styrke delen i relativt rolig tempo for oppvarming også etter               dette variasjon i styrke opplegg.
Proteinshake(vurderer kreatin før trening)
type banan eller annen liggende frukt i kjøleskapet
Middag variert mat, mye kylling, taco(ehhe), fisk, mye rent kjøtt (lager mat selv så gjør det ofte enkelt) + varierte grønnsaker, lite potet, ris og pasta.
-kveldsmat kanskje, dropper ofte denne.

Treningen kommer inn litt når det passer meg, siden jeg studerer så blir det litt sånn tidlig hvis det er sein forelesning og omvendt hvis det er tidlig forelesning.

Blir litt "Pepsi Max" innimellom, men ellers ikke no særlig brus.. litt godteri på lørdagene kan forekomme.. Uansett så føler jeg nå at vektreduksjonen har begynt å slakke ned.. vet at det kan ha vært mye vann som gikk i starten, men føler forsatt at det går veldig sakte nå..

Noen som kan hjelpe meg nøyere med treningsopplegget? trente i det siste 5x5 men har ikke fått meg noen treningspartner ennå så lurer på om jeg skal heller senke vekten å gå på 10x3 eller lignende da det ofte er litt lettere å få ut max på?

Håper på innvirkninger på kosthold og trening:) blir også logget med bilder etc etterhvert:) skal prøve å få tatt et bilde så snart som mulig:)



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!