Skrevet av Emne: Noen flere som er sånn?  (Lest 1913 ganger)

Utlogget Albo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Noen flere som er sånn?
« : 14. juni 2012, 16:47 »
etter og ha gått ned veldig mye så har jeg klart og holde vekten i flere mnd uten problemer, men jeg har virkelig problemer med å skjønne hvor tynn jeg egentlig har blitt, familie og venner rundt meg har reagert på dette men jeg ser det kun på bilder hvor tynn jeg har blitt men ikke i speilet! Så har prøvd å legge på meg men har også problemer med det, trodde det virkelig var verdens enkleste ting. Nå ser jeg alt fra de ``spinkle`` synspunk.  Noen flere som har det sånn etter stor vektnedgang?

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Sv: Noen flere som er sånn?
« #1 : 14. juni 2012, 16:52 »
Det er ofte slik att man ikkje ser det heilt sjølv kor tynn man har blitt, du er heldig att folk seier ifrå. Du må vurdere skikkelig om du er undervektig eller ikkje, det kan du vell sjå utifrå bilder. Vist du ikkje har nokon grunn og være under 10% ( er du gutt eller jente?) hadde eg ikkje anbefalt det.

Utlogget Albo

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Noen flere som er sånn?
« #2 : 14. juni 2012, 16:55 »
Har hørt av flere at det er nokk nå ja, jeg er gutt. Er ikke sikker på fett% Men har mistet veldig mye fett på ansiktet og armer så ser egentlig litt syk ut. Det meste jeg har veid er 98 og nå veier jeg 73, er veldig brei rundt skuldrene og. Men er nokk veldig psykisk det der.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!