Skrevet av Emne: ZMA, ømme baller?  (Lest 8986 ganger)

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: ZMA, ømme baller?
« #15 : 05. august 2012, 16:49 »
Søppelingredienser som zink, magnesium og B6? Eller er det doseringen du tenker på?

Søppelingredienser av sink og magnesium. ZMA SKAL egentlig inneholde zinc monomethionine aspartate og magnesium aspartate, det er det som er formulaen til merkevaren ZMA. Å bruke andre ingredienser går jo greit så lenge kvaliteten er den samme, men det mange produsenter gjør er å bruke dårligere (og mye billigere) former for sink og mangesium, som sink- og magnesiumoksid. Disse industrielle mineralformene er vanskelig for kroppen og ta opp, og du ender opp med absorbere kun en liten del av det du inntok. Med dårlige ingredienser blir ZMA'en ueffektiv, for at ZMA skal ha god effekt på de som trenger det er det avhengig av en høy nok dose samt god opptagelighet i kroppen.

Hadde jeg vært mod, hadde jeg utestengt deg for spredning av feilinformasjon.

Da hadde du vært korrupt, men det var kanskje det du mente og?

Lyst til å begrunne, for en gangs skyld, hva du legger i ordet "søppelingredienser"?

For en gangs skyld? Jeg begrunner alltid, det er mine meningsmotstandere som aldri klarer å begrunne, følg med.

Jeg kaller det søppelingredienser fordi de produktene inneholder de mineralformene som blir tatt dårligst opp i kroppen, det er ikke engang vits å snakke om f. eks. 300 mg når mindre en 10% blir tatt opp.

Star Nutrition Anabolic ZMA bruker magnesiumoksid, og Proteinfabrikken ZMA-X bruker magnesiumoksid og sinkoksid. Mineraloksider kan ha så lavt som 4% opptagelighet.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: ZMA, ømme baller?
« #16 : 05. august 2012, 17:52 »
Jeg pusher on zma på alle kompiser som påstår at de ikke kjenner noe av zma, de kommer tilbake og beskriver den som magisk for søvn og potens. Unntak, dama merker ikke noe til potens virkning lol. Med godt hun ikke våkner med morrajern...det hadde vært en grunn til bekymring.
Takk for å forklare hvorfor g0trice...zma er det mange firmaer som slurver med.

Kjøpte pf sin til henne en gang, fordi jeg var tom og regna med at zma var zma, bare ta full dose og ikke det som står på norsk:-). Hun klagde umiddelbart på null virkning. Så jeg prøvde selv en uke, null effekt, så ga den til en kompis, null effekt.
Så jeg bare kjøper flere bokser on, gidder ikke prøve andre, de koster jo ca det samme uansett.

Redstrek

  • Gjest
Sv: ZMA, ømme baller?
« #17 : 05. august 2012, 18:33 »
Hvordan er kvaliteten på X-Life sin zma, g0trice? Hvertfall bra pris om en kjøper flere.

http://x-life.no/zmab6_750_kapsler/P_68

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: ZMA, ømme baller?
« #18 : 05. august 2012, 18:49 »
Har ikke prøvd, har penger til ON .

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: ZMA, ømme baller?
« #19 : 05. august 2012, 20:37 »
Hvordan er kvaliteten på X-Life sin zma, g0trice? Hvertfall bra pris om en kjøper flere.

http://x-life.no/zmab6_750_kapsler/P_68

Den er god Smiley Ekte ZMA. Legg merke til at de skriver at den norske anbefalingen er 2 kapsler pga grensen for vitamin b6, men at man egentlig skal ta 3 kapsler.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!