Skrevet av Emne: Billige vektskiver  (Lest 6424 ganger)

morni

  • Gjest
SV: Billige vektskiver
« #15 : 02. juli 2004, 23:16 »


Husker du hva det koster for 2,5 kg da? Hørtes greit ut for meg det! Cheesy

Husker ikke helt prisen på de ,men ga 50 kr for 5 kg , så rundt 30 kr for 2,5 kg skiva  er det nok, tenker jeg. Er jo bare å stikke til europris å høre da.

morni

  • Gjest
SV: Billige vektskiver
« #16 : 02. juli 2004, 23:22 »


Den jeg har prøvd trodde jeg skulle knekke ved 80!!!kg... Virka LITE solid.. Men en EZ-stang skulle vel gå greit, så lenge man bare skal bruke den til curling og sånne lette øvelser..

 Smile

he he , ja, jeg curler jo ikke akkurat med 80 kg på jeg da  Wink Jeg bruker stanga til trening av skuldre, biceps, rygg ,triceps ,knebøy og markløft . På knebøy stapper jeg innpå med de vektskivene jeg har ,så får det bare bære eller briste  Grin

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Billige vektskiver
« #17 : 02. juli 2004, 23:35 »


he he , ja, jeg curler jo ikke akkurat med 80 kg på jeg da  Wink Jeg bruker stanga til trening av skuldre, biceps, rygg ,triceps ,knebøy og markløft . På knebøy stapper jeg innpå med de vektskivene jeg har ,så får det bare bære eller briste  Grin

He he , gjør ikke akuratt jeg heller da  blush
Trener du ikke på ett treningssenter? Snik deg rundt på noen sentere og kanskje du møter en liten tricepsmann Grin

morni

  • Gjest
SV: Billige vektskiver
« #18 : 03. juli 2004, 09:22 »
Joda, trener på et senter ,men ikke på samme sted som tricepsman . Men, hadde ikke vært meg i mot å møte på han liksom  Grin Grin

Utlogget b0rt

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 417
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 417

SV: Billige vektskiver
« #19 : 03. juli 2004, 09:41 »
http://www.gym2000.com/

Kjøpte stang, hantler og 130 kg for 1500,- der

nann-rosita

  • Gjest
SV: Billige vektskiver
« #20 : 03. juli 2004, 21:39 »
morni, du er en knupp. dette skal jeg huske på når jeg reiser nordover til sommern. skal ha med meg stang , vekter og manualer til hytta, for der fins jo ikke noe. og jeg kan ikke være der en uke eller to uten å få trent, spesielt ikke denne sommern, pga NM. så jeg skal innom europris i alta , tenker jeg Cheesy Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!