Skrevet av Emne: TRENE BRYST  (Lest 4396 ganger)

Utlogget markusil96

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

TRENE BRYST
« : 09. oktober 2012, 18:34 »
hei! jeg er ny her, og trenger litt hjelp. eg skulle gjerne fått trent brystkasse mer sammen. det er som om di to "puppene" skulle vert med mindre mellomrom. resten av brystet har jeg ingen problem å trene  Smiley er de noen øvelser som funker, og hvordan trener jeg brystet sammen ?

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: TRENE BRYST
« #1 : 09. oktober 2012, 18:38 »
Det går på genetikken din. Du må bare trene mye bryst å satse på at når det blir tykkere og fyldigere så kommer de mere sammen. Er ingen øvelser som kjør at de kommer mere sammen desverre.
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: TRENE BRYST
« #2 : 09. oktober 2012, 18:57 »
Det går på genetikken din. Du må bare trene mye bryst å satse på at når det blir tykkere og fyldigere så kommer de mere sammen. Er ingen øvelser som kjør at de kommer mere sammen desverre.

Siterer det Hightow3r sier.
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget KevinL

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 373
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 373

Sv: TRENE BRYST
« #3 : 09. oktober 2012, 19:59 »
Merka det selv at etterhvert som tiden gikk og jeg trente ble brystet "fyldigere", dvs mer masse og da ble mellomrommet mindre og brystet så mye bedre ut. Bare fortsett og tren så kommer det mest sannsynlig av seg selv Wink
Sjekk ut treningsloggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121745.0

Maksløft                    Mål 2013
Benk: 100 kg            110 kg
Mark: 140 kg            160 kg
Bøy: 85 kg......          100 kg

Utlogget Svendsen94

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: TRENE BRYST
« #4 : 15. oktober 2012, 09:51 »
Hjelper ikke flyes for å bygge bredde på brystet ?

Utlogget Keiseren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 65

Sv: TRENE BRYST
« #5 : 15. oktober 2012, 13:04 »
hei! jeg er ny her, og trenger litt hjelp. eg skulle gjerne fått trent brystkasse mer sammen. det er som om di to "puppene" skulle vert med mindre mellomrom. resten av brystet har jeg ingen problem å trene  Smiley er de noen øvelser som funker, og hvordan trener jeg brystet sammen ?
Du kan jo forsøke å krysse armene ordentlig i f.eks. cable cross. På den måten får du med litt mer av "innsiden" av brystet, slik at det kanskje "fyller" igjen mellomrommet litt mer. Ellers er det som de andre sier her, bare å trene opp muskelmassen i brystet og håpe det beste;)

Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: TRENE BRYST
« #6 : 16. oktober 2012, 06:40 »
Du kan jo forsøke å krysse armene ordentlig i f.eks. cable cross. På den måten får du med litt mer av "innsiden" av brystet,

Man får ikke trent det ene hodet på en muskel. Den kontraherer hele veien mellom to hoder i motsatt ende. For brystet er det et hode på brystbenet og et hode på utsiden (strengt tatt to, siden det er to muskler), men enten trener man øvre eller nedre bryst. Ikke noe "indre". Som andre har sagt vil det se ut som om man får mer på innsiden når man får mer masse totalt sett.

Utlogget Keiseren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 65

Sv: TRENE BRYST
« #7 : 16. oktober 2012, 12:15 »
Man får ikke trent det ene hodet på en muskel. Den kontraherer hele veien mellom to hoder i motsatt ende. For brystet er det et hode på brystbenet og et hode på utsiden (strengt tatt to, siden det er to muskler), men enten trener man øvre eller nedre bryst. Ikke noe "indre". Som andre har sagt vil det se ut som om man får mer på innsiden når man får mer masse totalt sett.

Ifølge Jim Stoppani så gjør det det men.. http://www.muscleandfitness.com/training/chest/inner-chest-target-workout

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: TRENE BRYST
« #8 : 16. oktober 2012, 12:44 »

Det gjør det nok ifølge 80% av alle byggere også, men det betyr faktisk ikke at det stemmer for det Cheesy
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: TRENE BRYST
« #9 : 17. oktober 2012, 09:35 »
Det gjør det nok ifølge 80% av alle byggere også, men det betyr faktisk ikke at det stemmer for det Cheesy

Jeg liker å trene øvre biceps :p

Utlogget Tiwas

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 73

Sv: TRENE BRYST
« #10 : 17. oktober 2012, 09:36 »

Gjør meg en tjeneste - ta en strikk og ta tak i begge ender. Ved å trekke endene fra hverandre vil jeg at du skal slite strikken mest på venstre side uten å slite den på resten. Om du får til det kan du komme og fortelle meg hvordan man kan trene den ene enden av en muskel Smiley

Utlogget Reagan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 618
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 618

Sv: TRENE BRYST
« #11 : 17. oktober 2012, 22:44 »
Hjelper ikke flyes for å bygge bredde på brystet ?

Jo. Det gjør også benk og alle andre noenlunde fornuftige brystøvelser. Wink
As the statistician said, "if current trends continue, in six months this kitten will grow to be as big as my house"

Utlogget Svendsen94

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: TRENE BRYST
« #12 : 29. november 2012, 08:55 »
Poenget var at jeg trodde at flyes og "dra" øvelser bygger mere bredde enn push øvelser.

Utlogget Atene

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 99

Sv: TRENE BRYST
« #13 : 29. november 2012, 21:06 »
Men hvis det ikke går an å trene indre bryst, hva trener man når man gjør cable cross over med kryss? Liksom tar hendene inntil og forbi hverandre (krysser hendene). Folk på studioet sa til meg at hvis eg ville trene indre bryst og få større "Kløft" så var det den øvelsen som var best.

Eller er det bare unødvendig å krysse de?
Hater å få massemassse blod i hodet når jeg tar mark

Utlogget Hightow3r

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 665

Sv: TRENE BRYST
« #14 : 29. november 2012, 22:51 »
Men hvis det ikke går an å trene indre bryst, hva trener man når man gjør cable cross over med kryss? Liksom tar hendene inntil og forbi hverandre (krysser hendene). Folk på studioet sa til meg at hvis eg ville trene indre bryst og få større "Kløft" så var det den øvelsen som var best.

Eller er det bare unødvendig å krysse de?

Det blir som å skvise bicepsn når armern er øverst når man trener bicep. Den blir ikke noe lengdre, bredere eller noe, men man bryter bare bicepsfibrene ned litt ekstra, og sender litt mere blod og trykk inn.

Det er bare å krysse de, men det hjelper ikke noe mere eller mindre på ulike deler av brystmuskelen.
29år
Høyde: 1.93m


Benkpress: 170
Markløft: 190
Knebøy: 160
Militærpress sittende: 105kg x 2 !

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121808.msg1808980;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!