Skrevet av Emne: NRK-profil mener proteinpulver er inngang til doping  (Lest 51074 ganger)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Tror jeg kan regne med sponsing fra PF nå!

Siden jeg har nevnt Tine så mange ganger så er det vel like greit at du nevner PF og Dalblads litt også.  Deal
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Du og jeg (og vi to) kan klare oss fint uten aller de produktene du ser i Flash på denne siden.

Løsningen er faktisk å avinstallere flash på alle maskiner. Det løser hele proteinpulverproblemet.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Løsningen er faktisk å avinstallere flash på alle maskiner. Det løser hele proteinpulverproblemet.

Jeg gidder ikke å kjøpe noe greier som heter "muscle juice revolution" uansett, så det er ikke så farlig.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Jeg gidder ikke å kjøpe noe greier som heter "muscle juice revolution" uansett, så det er ikke så farlig.

deg om det, under en kam.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
deg om det, under en kam.

Jeg kan iallfall skjære meg selv over den kammen.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Siden jeg har nevnt Tine så mange ganger så er det vel like greit at du nevner PF og Dalblads litt også.  Deal

Dalbladsreferansen var det en annen som brakte på bane. Det var 2003 vel og merke. Som alle vet er dalblads bånn i bøtta. Tror det var ikke ubetydelige mengder sagflis i det sånn det smakte.
PF er jo huspusheren her inne så de bør nevnes ellers blir jeg bænna!

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Dalbladsreferansen var det en annen som brakte på bane. Det var 2003 vel og merke. Som alle vet er dalblads bånn i bøtta. Tror det var ikke ubetydelige mengder sagflis i det sånn det smakte.
PF er jo huspusheren her inne så de bør nevnes ellers blir jeg bænna!

Dalblads så litt dyrt ut. Men du kan jo prøve "mutant amino" hvis du vil bli mutant.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Nei... selvsagt ikke. 99% av alle bodybuildere, fitness-utøvere, styrkeløftere, strongmen o.l. tar feil, mens du, Simen og halv-apkatten fra NRK er de eneste som har greie på dette. Bare synd vi andre er for dumme til å forstå at dere har rett, ikke sant?

Det at steroidbrukende kroppsbyggere og sterkmenn bruker kosttilskudd sier seg selv, men det er uvesentlig her. Gjerne vis til hvor mange styrkeløftere som bruker. Carl Yngvar holder seg vel hovedsaklig til mat..så du mener han tar feil? Dietmar har ikke peiling? De fleste som bedriver topp-idrett; boksing, bryting, MMA, slalom, sprint, osv osv klarer seg uten..men du vet vel bedre enn de? Omtrent alle som har en utdannelse innen trening og kosthold mener proteinpulver er unødvendig..men du og din internett-ekspertise vet bedre enn disse dumme "utdannede" personer?
Du kan ta en titt på utøverne fra "Norges beste fighter", og sammenlikne med deg selv. Det var kun en av de som hadde proteinpulver, og han var i tillegg den som var mest puslete.
Halv-apekatten fra NRK er vel langt ifra å være den eneste som mener at proteinpulver er bortkastet. De fleste tilhengere er slike som deg; 67kilos internett-eksperter.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Interessant at de fleste som rakker ned på pulver i denne tråden, hverken logger eller legger ut form-bilder. Fett å skryte av at man veier over 100 kg og er i toppform uten å dokumentere det med bilder av noe slag... ja ja, haters gonna hate, fatties gonna fat.

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Interessant at de fleste som rakker ned på pulver i denne tråden, hverken logger eller legger ut form-bilder. Fett å skryte av at man veier over 100 kg og er i toppform uten å dokumentere det med bilder av noe slag... ja ja, haters gonna hate, fatties gonna fat.

Du klager på manglende logging, og så dropper du enkelt og greit å svare på innlegget mitt?

Du skal få lov til å gi et skikkelig svar..værsågod..kjør på!
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Interessant at de fleste som rakker ned på pulver i denne tråden, hverken logger eller legger ut form-bilder. Fett å skryte av at man veier over 100 kg og er i toppform uten å dokumentere det med bilder av noe slag... ja ja, haters gonna hate, fatties gonna fat.

Flott for deg at du er i god form. Forstår ikke helt logikken din,annet en at du virker fast bestemt på at pulver er helt nødvendig. ser egentlig ikke noen argumenter fra deg, men mulig jeg ikke har lest godt nok. Er poenget ditt at de som har høyere fettprosent en deg har det fordi de ikke tror proteinpulver er nødvendig?
For ordens skyld så tror jeg ikke jeg påstod at jeg var i toppform noe sted, for det er jeg absolutt ikke. Men det kommer av at jeg spiser mer kcal en jeg trenger, og da ville definitivt ikke ennå mer pulver i dietten gjøre saken bedre.jeg får nemlig mer en nok protein i meg i løpet av en dag. Hvis jeg ville kuttet fettprosent så hadde jeg spist litt mindre og trent litt mer.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Det at steroidbrukende kroppsbyggere og sterkmenn bruker kosttilskudd sier seg selv, men det er uvesentlig her. Gjerne vis til hvor mange styrkeløftere som bruker. Carl Yngvar holder seg vel hovedsaklig til mat..så du mener han tar feil? Dietmar har ikke peiling? De fleste som bedriver topp-idrett; boksing, bryting, MMA, slalom, sprint, osv osv klarer seg uten..men du vet vel bedre enn de? Omtrent alle som har en utdannelse innen trening og kosthold mener proteinpulver er unødvendig..men du og din internett-ekspertise vet bedre enn disse dumme "utdannede" personer?
Du kan ta en titt på utøverne fra "Norges beste fighter", og sammenlikne med deg selv. Det var kun en av de som hadde proteinpulver, og han var i tillegg den som var mest puslete.
Halv-apekatten fra NRK er vel langt ifra å være den eneste som mener at proteinpulver er bortkastet. De fleste tilhengere er slike som deg; 67kilos internett-eksperter.

Du som klager på at ikke folk svarer på innlegg, les det her :

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=126562.msg1858508#msg1858508
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Her var det mye krangling og uenighet. Men en ting kan vi være enige om, Yngvar Andersen har chicken legs.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Han har litt armer, bryst og skuldre. Mest speilmuskler, rett og slett.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Du klager på manglende logging, og så dropper du enkelt og greit å svare på innlegget mitt?

Du skal få lov til å gi et skikkelig svar..værsågod..kjør på!

Hva skal jeg svare på? Jeg aner ikke hva "Norges beste fighter" er, men hvordan vet du at disse utøverene ikke bruker proteintilskudd? Fordi de påstår så? Og du sier at Carl Yngvar holder seg hovedsaklig til mat... betyr ikke dette at han bruker tilskudd?

Internett-ekspert, ja... der traff du spiker'n på hodet. Jeg jobber som yrkessoldat i en av Hærens mest profesjonelle avdelinger, hvor fysisk fostring er høyt prioritert. Det at jeg ble utnevnt som ansvarlig for den fysiske treningen i troppen min i fjor høst, skyldes nok, som du sier, at jeg er en Internett-ekspert. Det har ingenting å gjøre med at jeg har hatt 1-2 treningsøkter stort sett hver eneste dag siden i fjor vinter, lever på en høy-protein diett som inkluderer tilskudd, og har hatt en konstant forbedring på den fysiske formen, selv om jeg har en jobb som er svært fysisk krevende og utmattende til tider.

Forstår ikke helt logikken din,annet en at du virker fast bestemt på at pulver er helt nødvendig.

Og det har jeg vel aldri påstått, har jeg? Det er så ufattelig arrogant av dere å påstå at man ikke trenger pulver, bare fordi dere ikke bruker det! Så jævla fint for dere at dere får i dere all proteinen dere trenger gjennom mat, men det er ikke alle som er privilegerte nok til å ha tid til å lage og spise 4-5 proteinrike måltider om dagen. Jeg drikker den ene shaken min mens jeg småløper til jobben etter dagens første treningsøkt... hvordan i helvete skulle jeg ha erstattet de 50 gram med proteinene jeg får i meg i den shaken, med mat?!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!