Skrevet av Emne: Lipo 6x  (Lest 8985 ganger)

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Lipo 6x
« : 23. februar 2013, 15:44 »
Produktnavn: Lipo 6x

Produsent: Nutrex

Pris: 185-300,-

Type: Kaplser, "Multi Phase"

Innhold:
Per kapsel/dosering 2 kapsler 2 ganger om dagen.

Synephrine HCL - 25mg
Yohimbine HCL - 3mg

B-Phenylethylamine
N-Methyl-B-Phenylethylamine
Tyramine HCL
Hordenine

Caffeine 200mg
Synthetic Guggulsterones Z&E 1:1 20mg

Har testet ut Lipo 6x i noen uker nå og er i grunn ganske fornøyd med det selv om det kan fort komme noe "med på kjøpet"

Lipo 6x før trening/under: Gir en sykt bra energi boost på trening og man føler at man klarer å presse seg betydelig mye lengre. Ofte får man følelsen av at "nå er det nok" selv om kroppen er gira på mer trening.

Det er ikke et produkt som er laget for å øke muskelmasse, men selv med Lipo har jeg hatt mye kjappere fremgang enn jeg ellers ville gjort - det er nok mer pga den "kick-ass" følelsen du får når du er på trening og at alt føles så mye lettere.

Så er det jo uten tvil mye lettere å komme seg ut av sofaen og på trening når man tar 2 slike...!
Ellers merker man spesielt etter trening at kroppen er mye varmere enn vanlig og man blir ganske daff når effekten renner ut.

Lipo 6x på dager uten treningsøkter:
Det anbefales jo i grunn at man går 8 uker syklus med 1 ukes pause, som kan være ganske forståelig da en av dem største minusene med Lipo og innholdet er at det blir ganske vanedannende - så når du først slutter må du mer eller mindre dra deg ut av sofaen for å komme deg på trening.

Det skal jo også hemme sultfølelsen, men akkurat dette likte jeg ikke med Lipo. Istedenfor at man er "mindre sulten" har ihvertfall jeg personlig heller følt en kvalme og av den grunn spiser man mindre - det blir fort også betydelig mye tyngre å presse ned mat og shake etter trening.

Pros: Sykt bra energiboost, egner seg veldig bra for fettforbrenning om vekttap>muskelmasse
Cons: Det kommer en del bivirkninger på kjøpet, personlig som nevnt føler jeg meg gjerne konstant små kvalm.

Obs: Ikke undervurder "Ikke ta innen 6 timer før leggetid", man ender fort opp med å slite å sove på kvelden om man tar det for sent.

Karakter 6/10. Hadde det ikke vært for kvalmen skulle jeg gjerne gitt den 9/10.
Er målet å gå ned i vekt med en kraftig fett forbrenner er det uten tvil et genialt kosttilskudd.

Kjenner flere som har testet dette og det er tydeligvis veldig forskjellig fra person til person hvordan man reagerer på det.
Mye av den ugne følelsen jeg har fått fra Lipo er gjerne fordi jeg har kombinert det med Jack3d Micro og kroppen blir gjerne litt ubalansert av den grunn.

Nå ble vell igrunn Lipo tatt av markedet i Sverige også da dem ikke får lov til å selge kosttilskudd som inneholder synefrin og koffein. Jeg kjøpte mitt i USA og tar man kontakt med butikkene som selger det der så får man mer enn gjerne kjøpt over epost så sender dem det i gavepakker Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!