Skrevet av Emne: Crazy aka meth  (Lest 6268 ganger)

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Crazy aka meth
« : 09. april 2013, 16:46 »
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Svensk-politi-Kosttilskuddet-Craze-er-narkotika-7169008.html#.UWQo01ccMik

Svensk politi har rullet opp ermene og tatt en kritisk titt på Craze. Konklusjonen er at det inneholder et stoff som likner på metaamfetamin.
Til den som evt skulle betvile dette, så kan dere ta en titt på molekylstrukturer for de aktuelle stoffene.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Crazy aka meth
« #1 : 09. april 2013, 16:56 »
Blitt stoppa i australia og. Virker som de som gir normal futt er trygge, mens de som er superbra kan være "spiked"...

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Crazy aka meth
« #2 : 09. april 2013, 20:40 »
At de pre-workout boostene inneholder amfetamin-lignende stoffer det ble det jo skrevet om her for et halvt år siden. Det er jo bare små forskjeller i molekylstrukturen mellom de forskjellige stoffene.

Om det blir meth eller meth light det kan man jo diskutere. Hvor lang tid det tar å oppnå "methmouth" av hele greiene, det kan man jo lure på.

Som jeg skrev da, hvis du ikke trenger å bli høy ellers så trenger du ikke å bli høy for å klare å få løftet noen vekter heller.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Crazy aka meth
« #3 : 09. april 2013, 21:07 »
At de pre-workout boostene inneholder amfetamin-lignende stoffer det ble det jo skrevet om her for et halvt år siden. Det er jo bare små forskjeller i molekylstrukturen mellom de forskjellige stoffene.

Om det blir meth eller meth light det kan man jo diskutere. Hvor lang tid det tar å oppnå "methmouth" av hele greiene, det kan man jo lure på.

Som jeg skrev da, hvis du ikke trenger å bli høy ellers så trenger du ikke å bli høy for å klare å få løftet noen vekter heller.

Kanskje det var denne posten du tenkte på? http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,123273.msg1825588.html#msg1825588
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Crazy aka meth
« #4 : 09. april 2013, 21:13 »
Amfetamin til spott pris! Løp og kjøp!


Hvor lang tid det tar å oppnå "methmouth" av hele greiene, det kan man jo lure på.

Blir nok neppe noe "methouth" av dette da det er snakk om vanlig amfetamin, Metamfetamin putter de kun post workout shaken. Alt som mangler da er litt morfin før man legger seg.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Crazy aka meth
« #5 : 09. april 2013, 21:27 »
Amfetamin til spott pris! Løp og kjøp!

Blir nok neppe noe "methouth" av dette da det er snakk om vanlig amfetamin, Metamfetamin putter de kun post workout shaken.

Jeg husker jeg diskuterte dietter med en amerikaner på nettet en gang i tiden. En ganske kjedelig fyr sånn stort sett men han skulle nå gå ned en del i vekt. Så han hadde begynt med efedrin (fullt lovlig i USA på den tiden) og det funket visst. Dessuten så føltes det bra. Siden det var lovlig så nektet han å skjønne at efedrin ikke er "et eller annet kosttilskudd". Før han begynte å få problemer med hjertebank. Det tok likevel litt tid å få banket det inn i skallen på han at det var det "ufarlige" efedrinet som hadde skylda og da var det ikke så morsomt lenger, og det ble slutt på det.
Pre-workout boost er jo bare noe kosttilskudd-greier også. Og så føles det så bra. Man blir jo nesten høy av det greiene der ! Fy faen ! Folk synes det er kult fordi de ikke skjønner at det er nettopp det det går ut på. Meth light. Noen trenger ikke så mye for å bli litt høy mens andre ikke kjenner så mye. Sånn er det med en del stoffer.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Crazy aka meth
« #6 : 09. april 2013, 21:38 »
Problemet er, hvis jeg har lest riktig, at de spesifiserer ikke hvilke stoffer i Craze som er farlig, bare at det inneholder "amfetamin-lignende" stoffer. Noe som jeg syns er "merkelig". Det finnes mange stoffer som ligner på amfetamin, feks. 1,3-dimetylamylamine (geranium ekstrakt) som også er en ingrediens i Anabolic Beast og Jack3d-micro. Da begynner man å lure på hvorfor slike produkter er lovlige, mens Craze, som grovt sett ligner på de to produktene, blir forbudt?

I tillegg bør man merke at selv om kjemien til molekylene er ganske like, trenger de absolutt ikke å ha samme effekt i biologien. Med andre ord har molekylets geometri mye å si her. Feks. kan to molekyler ha samme kjemiske formel, men geometrien kan være forskjellig pga. Cis- trans-isomeri, og dermed gi så og si helt forskjellige reaksjoner i kroppen.
Dermed hadde det vært bedre å spesifisere stoffene og også bivirkningene slik at folk ble mer opplyst istedenfor å lage store overskrifter uten utdypning!
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: Crazy aka meth
« #7 : 09. april 2013, 21:46 »
Problemet er, hvis jeg har lest riktig, at de spesifiserer ikke hvilke stoffer i Craze som er farlig, bare at det inneholder "amfetamin-lignende" stoffer. Noe som jeg syns er "merkelig". Det finnes mange stoffer som ligner på amfetamin, feks. 1,3-dimetylamylamine (geranium ekstrakt) som også er en ingrediens i Anabolic Beast og Jack3d-micro. Da begynner man å lure på hvorfor slike produkter er lovlige, mens Craze, som grovt sett ligner på de to produktene, blir forbudt?

I tillegg bør man merke at selv om kjemien til molekylene er ganske like, trenger de absolutt ikke å ha samme effekt i biologien. Med andre ord har molekylets geometri mye å si her. Feks. kan to molekyler ha samme kjemiske formel, men geometrien kan være forskjellig pga. Cis- trans-isomeri, og dermed gi så og si helt forskjellige reaksjoner i kroppen.
Dermed hadde det vært bedre å spesifisere stoffene og også bivirkningene slik at folk ble mer opplyst istedenfor å lage store overskrifter uten utdypning!

^THIS

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Crazy aka meth
« #8 : 09. april 2013, 21:55 »
Koffein er også "amfetaminlignende".
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Crazy aka meth
« #9 : 09. april 2013, 22:00 »
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/vanligt-kosttilskott-innehaller-dopningsmedel

"N-etyl-1-fenyl-2-butylamin

Är kemisk en släkting till amfetamin.
 
Tros sannolikt ge liknande effekter som amfetamin. Men oklart i vilken mängd."
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Crazy aka meth
« #10 : 09. april 2013, 22:13 »
 rofl
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Crazy aka meth
« #11 : 09. april 2013, 22:21 »
Ikke noe geranium ol.i jack3d micro...tatt ut pga. Forbu i usa mot begge typer.
Derfor jeg digger jack3d micro, null crash, null stim dick.
Tåler ikke 1.3dim eller geranium...

Syns craze er litt suspect. Den første jeg brukte fikk jeg av en kompis som syns den var for kraftig, bare litt igjen..ga ekstremt driv, men crash og dau penis...i timer... Jack3d micro gjør meg opplagt og kåt etter trening isteden. Veiny arms veiny schlong...;-)

Så fikk jeg restene av en til, fordi han syns ikke den gjorde en drit.. Lite effekt i forhold. Men ikke noe problemer etterpå...
Så siden har jeg gitt f i craze... Men flere kompiser syns den er helt sjef...


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Crazy aka meth
« #12 : 09. april 2013, 22:21 »
Koffein er også "amfetaminlignende".

Not, ingen molekylær likhet. Begge er "stimulanter", det er et likhetstrekk.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Crazy aka meth
« #13 : 10. april 2013, 20:37 »
Ikke for å virke som en besservisser, men dette er da virkelig ikke noe nytt. Det har vært en kjent sak lenge, og om folk leste litt om innholdet de hadde i seg (som de kanskje ikke sjønner ut ifra bare den kjemiske formelen) så hadde ikke Craze vært så populært i utgangspunktet.

Selv er jeg en PWO-hore, men jeg har bevisst unngått Craze nettopp pga innholdet. Ideelt sett skulle jeg helst vært av alle former for kunstig stimuli i form av PWO´s men det er lettere sagt enn gjort med busy jobb og sen trening Sad

Utlogget pewpew93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 126
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 126

Sv: Crazy aka meth
« #14 : 11. april 2013, 12:43 »
Honnør til Kurdi.

Selv tar jeg ikke dette veldig seriøst av den ene grunnen at artikkelen ikke går dypt nok inn i hva som er "amfetamin lignende". OG at jeg har liten tillit til media når det gjelder trening, kosttilskudd og AAS.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!