Skrevet av Emne: Crazy aka meth  (Lest 6267 ganger)

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Crazy aka meth
« #15 : 11. april 2013, 14:43 »
Honnør til Kurdi.

Selv tar jeg ikke dette veldig seriøst av den ene grunnen at artikkelen ikke går dypt nok inn i hva som er "amfetamin lignende". OG at jeg har liten tillit til media når det gjelder trening, kosttilskudd og AAS.

Vi fant ut at pga. stoffet N-etyl-1-fenyl-2-butylamin, som da er en slektning av amfetamin, at Craze blir nå regnet som doping, eller narkotika. Leste også litt på nettet og fant ut at det stoffet gir samme virkning som amfetamin, bare i minimal grad.
Det som forundrer meg er hvorfor svensk politi lot Craze bli solgt i lang tid og først nå finner de slike stoffer? Utfører de ikke laboratoriet-tester før et produkt kommer ut i markedet?

Grunnen til at jeg vil ha klarhet i dette med tanke på bivirkninger etc. er at jeg testet en boks av Craze tidligere i år, noe som jeg angrer på nå. Følte dog ikke at den hjalp særlig... Det merkelige er at jeg verken kjente noe forandring under økta, og etter økta... amfetamin for svakt for meg?  headbang
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Crazy aka meth
« #16 : 11. april 2013, 16:32 »
Det er veldig forskjellig hvordan folk reagerer på små mengder av narkotika og også på forskjellige avarter. Med det greiene der så varierer det fra null reaksjon til hyper resten av dagen / søvnløs / avhengig (ifølge tilbakemeldinger på nettet). Hvis du ikke reagerer på det så er det jo liten vits å bruke det. Hvis du reagerer så er det kanskje også en god grunn til å ikke bruke det ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Kurdî

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 442
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 442

Sv: Crazy aka meth
« #17 : 11. april 2013, 18:02 »
Hvis du ikke reagerer på det så er det jo liten vits å bruke det.

Av den grunn fikk den enveisbillett til søppelhaugen...
Alder: 23(1992)
Vekt: 85 kg
Høyde: 174 cm

Mine RM
Benkpress:     140 kg
Markløft:        2*220 kg
Knebøy:         180 kg

“The greatest barrier to success is the fear of failure.”

Trenings- og bildelogg: Kurdî's vei til suksess!

Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: Crazy aka meth
« #18 : 13. april 2013, 09:41 »
Litt rart de skal sammenlikne narkotika hvis craze gir 1/100 effekt av amfetamin, eller hvis du hadde tatt 3-5mg med amfetamin. (Fiktivt tall btw. Håper dere ser poenget)

Jeg syns iallefall craze ikke hadde noe sjangse iforhold til den gamle jack3d(Nå er jo DMAA også ulovlig da :p)

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Crazy aka meth
« #19 : 13. april 2013, 10:54 »
En amfetamin-junkie hadde sikkert ikke merket effekten av craze i det hele tatt. Han trenger mye høyere doser for å få en effekt.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget PerfectSense

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Crazy aka meth
« #20 : 01. juni 2013, 23:02 »
Litt rart de skal sammenlikne narkotika hvis craze gir 1/100 effekt av amfetamin, eller hvis du hadde tatt 3-5mg med amfetamin. (Fiktivt tall btw. Håper dere ser poenget)

Jeg syns iallefall craze ikke hadde noe sjangse iforhold til den gamle jack3d(Nå er jo DMAA også ulovlig da :p)

Jeg har ikke prøvd det, men min bror som er eks speed junkie reagerte på dette produktet. I følge han fikk han samme følelse som under amfetaminrus, bare at det manglet den siste touchen for å komme helt der oppe. I følge han fikk han alle effektene (prate mye, ikke sove osv) man får av amfetamin bortsett fra selve rusen.

Jeg synes ikke man skal undervurdere effekten i Craze...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!