Skrevet av Emne: Nederste del av magen. Og magen generelt :P  (Lest 4080 ganger)

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« : 04. juli 2013, 20:36 »
HeiHei . Vært vel 3 mnd på ''streng'' diett nå.. Justert den ned gradvis i kaloriinntaket. Begynte vel på en 2600-2800 mener jeg og huske Var da 116-118kg... Nå ligger jeg på 1900kalorier 240g protein 220g karbs 40g fett ca ca daglig. Gått ned vel 1-1,5kg i uken. Hatt spisemåltid vær lørdag ellers fulgt dietten strengt,
Dags dato spiser jeg som følger

frokost, 80ghavregryn, 6 eggehviter.

lunsj1 2bokser tunfisk i vann + 5 riskaker

lunsj 2 2bokser tunfisk + 1 appelsin

middag nr1 1time ca før trening 180-200g kyllingfilet + 80g brokkoli + 125g ris

1 banan rett etter trening

middag nr2 innen 1 time etter treningsslutt 180-200g kyllingfilet + 60g paprika + 60g agurk + 60g tomat + 125g ris

kvelds rett før leggetid 150g cottage cheese...

Kjørte 2 gerilja økter i uken + 30 min på møllen etter trening 4 ganger i uken de 2,5 første mnd av dietten.. Nå har jeg begynt og jobbe som mekaniker så forbrenner mer iløpet av dagen generelt så går 20 min i 8% stigning etter trening 5ganger i uken istedet og kuttet ut geriljaen..

Men for og komme til poenget... Sliter med og få de 2 nederste rutene fram i lyset... Føler jeg er på diett til ingen nytte nå.. Blir svakere og svakere men de nederste rutene nekter og komme.. Noen som har noen tips? Kan gjerne slenge ut et bilde eller to om noen vil se!. Håper på svar! Hilen suuulten stresset og fortvilet gutt 21 :O : = (

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #1 : 04. juli 2013, 20:39 »
De to nederste rutene av hva da, 6, 8 eller 10 ?

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #2 : 04. juli 2013, 20:42 »
Godt spørsmål haha Smiley... De nederste ved navlen blir det vel da Smiley

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #3 : 04. juli 2013, 20:53 »
Vet ikke, lokal fettansamling eller kanskje små ruter som kan være genetisk betinget ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #4 : 04. juli 2013, 21:09 »
Hmmm Tongue.. Tror du skjønner hva jeg mener! Vil ha magerutene skikkelig frem men har liksom stoppet opp  en stund nå selv om jeg kutter og kutter på dietten.. Noen som har peil på om det jeg spiser ser noen lunne ut eller er jeg på villspor? Noe jeg burde spist annerledes eller annen type kardio?. Alt av tips hjelper : )

Utlogget mulle123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #5 : 04. juli 2013, 21:57 »
du spis alt før mye karb. og det dær e 2700 kcal.
protein 43% karb 53% fett 4%

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #6 : 04. juli 2013, 22:14 »
åå? Har nå logge det inn på mylog, regisrert riktig vare fra riktig produsent osv...og fikk nå opp ca 1900-2000 kalorier.... Men Men. Skal sjekke det ut igjen i morgen når jeg er på riktig data. Formye karbs ja, hvor mye burde jeg kuttet da?.. Og eventuelt hva av de 2 boil in bagsene ris og 80g havregryn og riskakene jeg spiser burde jeg fjernet?.

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #7 : 04. juli 2013, 22:15 »
Eventuelt hvordan burde jeg logge om dietten om du har peiling? Har stått i ro noen uker nå.. = ) Takker for svar

Utlogget mulle123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #8 : 04. juli 2013, 22:21 »
ville halvert risen. 60g havregryn. spist 20g mandler til frokost før litt mer fett. alt før lite fett i dietten.

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #9 : 05. juli 2013, 01:24 »
Oki. Da får jeg kjøre 1 boil in bag ris på deling før og etter trening fra mandag av + 60g havregryn til frokost og litt nøtter! : ) Prøve det i noen uker og se om det gjør susen.. takk skal du ha : ) Håper det skjer noe igjen nå.. lei av at det står iro nå Tongue.. Men kardio biten som jeg skriver om ser grei ut eller litt lite?

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #10 : 05. juli 2013, 11:17 »
Ser forresten inne på flere forum her og andre steder at det er anbefalt og ligge kun 500-800 kalorier i minus per dag for og gå ned i fettprosent på en bra måte uten at for mye muskelmasse forsvinner? Tongue.. Jeg regnet ut via en kalkulator jeg fant her inne isted at mitt forbruk er:
Din BMR er 2261.90 kcal

Kaloriforbruk hvis du er veldig aktiv (hard trening eller idrett 5-6 ganger i uken) er 3901.78 kcal...

er det ikke litt høyt at jeg skulle ligget på 3100 kalorier på deff da? Nå ligger jeg jo på 1900-2000?.. er det alt for alt for lite det da? Forsvinner masse av muskelmassen også da eller?... Forvirret nå Tongue

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #11 : 05. juli 2013, 11:28 »
Ok - du brenner ikke sykt mye kalorier på å løfte vekter - regn ikke med mer enn 300 kcal på en 45 min økt, når du er forholdsvis bra trent fra før.

Har et bra forslag som funka for meg: kutt ut all risen helt og erstatt med søtpoteter. Du kan spise mer mengde og like mye kcal, men ris føler jeg har en tendens til å blåse opp magen noe og lettere sette seg - så som karbokilde bruker jeg frukt, havregryn og søtpoteter, kun 1 - 2 ganger i uka spiser jeg ris.

Hvis din vedlikeholds inntak av kcal er 2300 per dag så legg deg på 2100 og tren i tillegg så går du ned-  hold protein inntaket høyt.

Prøv også å endre treningsprogram, øvelser, antall sett etc for å overraske kroppen til å tilpasse seg. If all else fails, løp en mil hver dag = )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ovtavian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #12 : 05. juli 2013, 11:39 »
Kult, jeg har samme greia selv, for min del misstenker jeg det er overskuddshud som er årsaken.
2012 var betegnet med mye cutting for min del, hadde 3 lange perioder, med en normal periode før sommern om jeg husker rett..

Jeg løste dette delvis ved å endre fra typisk cut, til mer maintance med carb\cycling. Tanken var å fylle ut "tomrommet" med fettfri masse. Jeg vil si det er vellykket.

- Kjenner du fettprosenten din? Stikk på et gym med respekt for seg selv, å be en dyktig kar måle deg med klype. Mens du er igang er også nåværende vekt + høyde greit..m (1900 kcals hørtes lite ut)
- Er rutene synlige etter trening?

Jeg gir en "avslappet uke" på matfronten med ca 6 ukers mellomrom, fordi det passer meg.

selv har jeg lavt karbo inntak (ca 120-150) på søndag-onsdag. Så har jeg intervaller med oppkarbing på torsdag-fredag. normalt på lørdag.  Jeg inntar 2500-3000 kcals daglig, lavt fettinntak (ca 20%).
Hvis jeg var deg ville jeg tatt en alvorlig prat med hvemnåen det er som har satt opp den "dietten" der, og spurt: "dude, where's my micro's?"

Uansett, en tanke til slutt.. Dersom du får fram rutene ved å tømme vann\karb etc, betyr det at du må forbli i den modusen. Er du interessert i det?

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #13 : 05. juli 2013, 12:23 »
Tusen takk for svar! er blitt litt klokere Cheesy.. Men ja.,, all hjelp taes godt imot! Smiley.. Målet mitt er som sagt å gå ned i fett prosent, håper på et sted mellom 7-9 et sted.. ligge der litt før jeg kjører på bulk igjen om 1,5-2mndrs tid... Ser mat programmet mitt bra ut eller dårlig?
Hvordan ellers kunne det sett ut? Viss vi går utifra de samme protein kildene jeg allerede bruker, hva kunne jeg gjort anderledes med karbo og fett?? Og ser du Fleksnes skriver søtpotet hvor mange g per måltid da tenker du er ok på deff? ligger ved et bilde nå som er ca 1mnd gammalt men ser noen lunne lik ut nå litt mer markert på øver del av magen kanskje men sliter forsatt nede rundt navle partiet! = (

Utlogget VL

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 37

Sv: Nederste del av magen. Og magen generelt :P
« #14 : 05. juli 2013, 12:26 »
Det der er etter trening da, men ikke trent mage den dagen mener jeg... Er 191 høy og ligger på en 101 kg nå.. Sist lørdag vertfall.... Pleier veie meg morgenen på spisedagen(Lørdag). Eter ikke junkfood den dagen men har plei å feks mekke hjemmelaget pizza med grov bunn og kanskje en is og litt sjokkis til dessert.. Ellers holdt meg strengt til dietten jeg la ut over.. : ) Vil ned i en såpass lav fett% at rutene synes bra selv på treningsfrie dager hvor jeg ikke strammer. Hehehhe Men vil beholde størrelsen også da, gått ned en god del i volum nå iforhold til hva jeg har fått igjen på markeringen syns jeg.. Var 49cm rundt armene på det største før jul... Nå er jeg ynkelige 43 når jeg strammer Sad hehehe

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!