Skrevet av Emne: Trenger tips fra noen med erfaring! (bilde)  (Lest 1733 ganger)

Utlogget 94gm

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1

Trenger tips fra noen med erfaring! (bilde)
« : 02. februar 2014, 15:41 »
Jeg har endelig fått ut fingern og blitt medlem på et treningssenter. Problemet mitt er at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal starte i forhold til hvilke mål jeg har. Tidligere ville jeg bare bli sterk og ikke minst se sterk ut, men nå vil jeg gjerne

- få litt bedre kondisjon
- bli litt sterkere uten å se "pumpa" ut
- få litt strammere og større rumpe, uten å få tydelig store og trente lår og legger
- trene armene til å få lange og fine muskler uten å bygge "store" biceps/triceps og trapezius

Rett og slett vil jeg forbedre kroppen jeg har og kanskje legge på meg litt muskler, men samtidig beholde en slank form. F.eks. noe som dette:


Nå er jeg her:


Noen som har noe tips til treningsprogram der jeg kan bygge musklene på lår og rumpe, men samtidig beholde en slank form på resten av kroppen?

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Trenger tips fra noen med erfaring! (bilde)
« #1 : 03. februar 2014, 18:49 »
Det viktigste her er egnetlig kostholdet ditt, så kommer treningsprogrammet. Mye av det samme som du trente for styrke, bare flere reps 8-15 reps. Legge inn kardio for økt forbrenning av fett. Også kan du redusere øvelser for overkropp og heller legge flere øvelser på rumpe og ben dersom målet er økt muskler der. Det er reduksjon av kroppsfettet som får deg mer ripped og ser mer "pumpa" ut. En diett med kcalunderskudd, kardio og styrke. Det er det du trenger. Har du forresten hørt om X-shape? Et programkonsept med fokus på rumpe og lår. Les mer om dette her: www.treningsforum.no/personligtrening
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!