Skrevet av Emne: Jente 16 trenger hjelp  (Lest 1964 ganger)

Utlogget juliah

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Jente 16 trenger hjelp
« : 20. mai 2014, 17:32 »
Hei! Jeg er en jente på 16 år. Jeg er 173 cm høy, og veier 64 kilo. Jeg ønsker å kunne miste magefett, på lårene og andre steder (vet det ikke går ann å punkt slanke). Samtidig etter at jeg har gjort det vil jeg få litt markerte magemuskler. Jeg har to spørsmål angående kosthold og trening.

Hvilke trening er det som passer best for meg som ønsker å forbrenne mest mulig fett?

Jeg har en app som kalles for lifesum. Den har kommet opp med hvor mye kalorier jeg kan putte i meg per dag, og jeg kan registrere mat jeg har spist. Den kom opp med 1200 kalorier ca. Jeg fulgte den i noen dager, og har aldri noen gang vært så sulten før. Det fungerte bare ikke. Så gikk jeg inn på andre kalori tellere, som sa at jeg hvertfall kunne spise rundt 1700 kalorier hver dag. Jeg vil si jeg er aktiv. Trener løping/intervaller 2-3 ganger i uken, og trener styrke 2 ganger i uken (ben, mage, rygg). Hva mener dere? Noen som vet dette bedre enn meg som kan fortelle hvor mye kalorier jeg kan putte i meg hver dag?

Et eksempel på hva jeg kunne ha spist igjennom en hel dag hadde vært veldig hyggelig! Smiley

Utlogget inaktiv

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 146

Sv: Jente 16 trenger hjelp
« #1 : 20. mai 2014, 22:02 »
1800kcals daglig burde være rimelig. Det er et passende underskudd.
19 år, 100 kg
Knebøy: 200kg
Benkpress: 140kg
Markløft: 250kg
Militærpress: 80kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!