Skrevet av Emne: Syltetøy på rundstykkene, akseptert?  (Lest 3057 ganger)

Utlogget Arnold_fan

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

  • ca. måned med trening...
Syltetøy på rundstykkene, akseptert?
« : 16. november 2014, 06:42 »
Hei allesammen på forume! Jeg er for tida ofseason og lurer på om hva jeg skal ha på ryndstykkene til frokost. Jeg har lyst på syltetøy, men aner ikke om dette er byggemat eller ikke. Bakpå glasset står det ingenting. Det er et slikt billigsyltetøy som er kjøpt i sverige. Har fått inntrykk av at man skal ha i seg mest mulig proteiner og herdet fett.
Jeg beklager på det fulleste hvis dette fremstår som et "fannatisk" innlegg, men jeg har hatt vanvittig stor fremgang i det siste, så tenker at det er viktig at jeg passer på kostholde nogenlunde.

BTW, kan noen si meg om dette er et "bra" kosthold for en som bygger muskler. En vanlig matdag til meg ser nogenlunde slik ut:

06.30 Frokost: ca. 200 g (halve pakken) Sjokopops frokostblanding (kornblanding med sjokoladesmak. har hørt at sjokolade skal være meget sunt).
...kjører til jobb
11.30 - Lunsj. Stikker vanligvis med arbeidskameratene og spiser noe varm mat. F.eks. Mac Donalds, BurgerKing, Wiener for en tier på Statoil. Har hørt at det er slik bodybuilderne spiser off-season. F.eks. 4 Cheeseburgere, 3-4 winere. Lettbrus/energidrikke (7up light, monster energidrink) ved siden av.

16.00. Middag. Favorittmaten min til middag er intet anet enn løvbiff (ofte). Spiser et par løvbiffer. Litt pomfri atpåtil og litt toro baernaise. Her skal det visstnok være mye protein og herdet fett. noen ganger spiser jeg pizza også. prøver å holde meg unna frossenpizza. går som regel for take away på Milano resturante.

.....slapper av på sofaen, ser på komiserier osv.

19.00 TRENING. ER GIRA NÅ. Hiver innpå en NO-Xlode, men jeg varmer opp (10 min intensiv roing). No-Xlode skal visstnok være rik på koffein (som får deg gira.. blir enda mer gira!!). Kjører på. Trener i 2-3timer. Løfter tunge vekter.

...Slapper av ser på tv. Realityserier eller kampsport (paradise, big brother, MMA osv)

21.00 Gymgrossisten Gainer, sjokoladesmak. Blander i en god dose oboy for å få bedre smak. Det skal visstnok være bra med karbs (karbohydrater) etter ei hard styrkeøkt. Full shake. 100 gram pulver kanskje?

22.00 Spiser kanskje litt snacks, sjokolade, begge deler. Coca Cola til pottis er et must for meg.. fyller på med karbs (tidligere forklart). Koser meg til leggetid.

...Tvtitting, kosestund med kjerringa. Hu er i ferd med å bli den fitnessbaben forresten ;-) Skal poste bilde sender.

01-02.00. Legger meg sånn ca. da. bare dårlige program på tv.

Er forresten "PÅ" nå. Sliter litt med kviser, men har sikkert lagt på meg 10 kg i det siste.
train hard or go home!

178 høy, 94 kilo atm... rekorder: benken: 160 kg, bisepskurl 25 kg (per hånd), knebøy 210 kg, markløft; 250 kg, brystmaskin: 235 kg, nedtrekk: 270 kg.

Utlogget pablopablo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 16

Sv: Syltetøy på rundstykkene, akseptert?
« #1 : 04. desember 2014, 19:42 »
dersom du vil bygge muskler må du endre på kosthold.

trenger du hjelp fra en som har 12 års erfaring med styrketrening som kroppsbygger, instruktør og PT , har deltatt i noen Bodybuilding konkurranser send epost:

pawelstempel82@gmail.com

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Syltetøy på rundstykkene, akseptert?
« #2 : 04. desember 2014, 20:07 »
Må aldri finne på å spise syltetøy iaf.. da forsvinner geinsa!
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Syltetøy på rundstykkene, akseptert?
« #3 : 04. desember 2014, 20:29 »
Må aldri finne på å spise syltetøy iaf.. da forsvinner geinsa!

Nå må du slutte med den derre kostholdspropagandaen din, Espen. Baguette med syltetøy er den mest muskeloppbyggende maten som finnes !
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!