Skrevet av Emne: trening om morgenen før jobb  (Lest 2153 ganger)

Utlogget krisingebri

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1

trening om morgenen før jobb
« : 20. april 2015, 09:40 »
hei:) jeg lurer på om det er lurt å trene styrke før jobb om morgenen siden jeg har fotballtrening på ettermiddagen? jeg har trent fotball så  å si helt siden jeg kunne gå og styrke siden jeg var 15. jeg vurderer å begynne med styrke om morgenen siden jeg ikke får tid til det etter jobb pga all fotballtreningene. kan jo legge til at jeg starter på jobb kl 07.00. takker for svar Smiley
Benkpress: 170
Markløft: 180
Knebøy: 190

gladgutt Smiley

Utlogget Johnny Puma

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 223

Sv: trening om morgenen før jobb
« #1 : 20. april 2015, 12:25 »
hei:) jeg lurer på om det er lurt å trene styrke før jobb om morgenen siden jeg har fotballtrening på ettermiddagen? jeg har trent fotball så  å si helt siden jeg kunne gå og styrke siden jeg var 15. jeg vurderer å begynne med styrke om morgenen siden jeg ikke får tid til det etter jobb pga all fotballtreningene. kan jo legge til at jeg starter på jobb kl 07.00. takker for svar Smiley

Det går nok helt fint. Men et par kommentarer..: Hvis du trener så mye fotball etter jobb at du ikke rekker å trene styrke en eneste ettermiddag, så er det begrenset hvor mye styrke du bør trene, evt. trenger å trene. Profesjonelle fotballspillere trener generelt lite styrke, ihvertfall i sesongen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!