Skrevet av Emne: Min vei til 100Kg  (Lest 3179 ganger)

Utlogget Shaggy209

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Min vei til 100Kg
« : 28. september 2015, 11:51 »
Heisann! Første post i forumet, så be nice Smiley.
Jeg er en mann på 26 år som har trent vekter av og på i 10 år. Jeg er 1.86 cm og nå 113kg.
Før Januar i år så trente jeg MMA (jeg driver en klubb), ca 4 dager i uka og trente  vekter utenom. Jeg lå på omkring  100kg i vekt da- Hadde litt magefett, men definerte meg ikke som overvektig (selv om bmi'n gjør det  :p)

 I slutten av Januar ble  jeg rammet av alvorlig sykdom og operert i hjernen på Rikshospitalet, og måtte på antibiotika I.V i ca 12 uker. Veien til å kunne komme igang med trening  igjen  har vært lang  og hard. For 4 uker siden lå vekta på 117kg -Jeg hadde da i 4 mnd vært i lav aktivitet og spist kun det jeg orket pga mye kvalme etter antibiotika.
Jeg kjøpte måltiderstattete(shake), BCAA og koffeintabl. Målet mitt er å komme meg ned på en trivselvekt på rundt  100kg  + - 1-2kg.
Jeg trener MMA standup (1,5time) og grappling (2t) en gang  hver i uka, i tillegg går jeg på treningssenter og går på Ellipse maskin  (kan ikke jogge for mye pga beinhinnebetennelse), og trener vekter, hovedsaklig markløft,benkpress og knebøy.
Ila den første mnd har jeg gått ned fra 117 til 113kg. Jeg er egentlig ganske fornøyd, ettersom jeg har spist vanlig middag med familien, men ellers hatt  shake til frokost og lunch..Mellommåltider består av enten grønnsaker eller frukt. På kveld har jeg som regel kyllingsalat eller tunfisk salat.

Det jeg vil høre fra dere som er erfarne  er å gi meg tips om hva som er lurt å gjøre mtp denne planen, evt hva jeg gjør feil, hva jeg gjør bra, evt hva som er helt  på jordet.
På forhånd, takk for svar!:-)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!