Skrevet av Emne: Hjelp til eksamens-case (PT)  (Lest 5228 ganger)

Utlogget olsenren

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hjelp til eksamens-case (PT)
« : 23. november 2015, 22:24 »
Jeg er igang med å utdanne meg som personlig trener, og skal ha min praktiske eksamen førstkommende torsdag. Jeg trenger litt hjelp med casen jeg har fått utlevert da jeg står litt fast. Trenger tips!


- Kvinne 35 år
- 164 cm høy
- 83 kg
- Gift
- 2 barn
- Jobber på dagligvarebutikk
- Relativt dårlig fysisk form og har høy abdominal fedme, men elsker å være i aktivitet, så trenger mest motivasjon og ny treningsinspirasjon.
- Ingen sykdommer og skader å ta hensyn til
- Har vært borti treningsstudio tidligere
- Er svært motivert for å begynne å trene igjen, og har derfor bestemt seg for å trene to ganger i uka med PT.
- Hun hater apparater, maskiner, tredemøller, og tradisjonell styrketrening, og er derfor veldig klar for å lære nye, spennende treningsformer, som gjør at hun finner tilbake gnisten for å trene.
- Målet er å bli sterkere samt gå litt ned i vekt (mindre fett).


Noen tanker jeg har gjort:
- Sirkeltrening / Tabata to ganger i uka? Øvelser?
- Vi må gjerne "finne på" et eller to punkter på damens screening, så f. eks er hun glad i å gå i fjellet kan du legge det inn en gang i uka. Og svømming.
- Hun må trene utholdenhet utenfor de to styrkeøktene for å kunne gå ned i fettprosent på de 10 ukene.
- Hvordan ville jeg pre, under og post teste henne?

Håper på hjelp Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!