Skrevet av Emne: Fullkroppsprogram styrke  (Lest 6592 ganger)

Utlogget Andreas_

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Fullkroppsprogram styrke
« : 05. januar 2016, 19:43 »
Hei Smiley
Har trent styrketrening i 1,5 år no(17år) og tenkte å prøve meg på et fullkroppsprogram. Skal trene 3-4 gang i uka og er mest optatt av styrke. Her er treningsprogrammet, så jeg trenger kritikk og råd for og gjøre det bedre.
Program A: Benkpress, frontbøy, foroverbøyd roing, utfall, bicep curl ez stang, rollout.
Program B: Markløft, skråbenk med hantler, pullups, dips, concentration curl.
Program A på mandag, program B på onsdag, program A på fredag. Skal jeg kjøre program A på lørdag før jeg så tar program B på mandag slik at jeg får trent 4ganger i uka, eller hold det med 3 ganger i uka? Noen øvelser jeg bør legge til/fjerne/bytte med noen andre?


Utlogget Rita Immerstein

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 949
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 949

Sv: Fullkroppsprogram styrke
« #1 : 12. januar 2016, 14:31 »
Viktig å prioritere bein, rygg, bryst og skuldre i første omgang. Med et slik program tåler du å trene 4 dager i uken. Du kan justere på repsantallet. Styrke en dag og mer hypertrofi/utholdenhet i neste runde på både A og B  programmet.
- Master i helsefremmende arbeid
- Personlig trener
- Kostholdsveileder
- Høgskoleutdanning innen ernæringlære, veiledning og coaching
- Trent vekter i over 20 år


Utlogget superspurv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 376

Sv: Fullkroppsprogram styrke
« #2 : 27. januar 2016, 15:03 »
Icecreamfitness 5x5

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.